Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Zijn er nog preppers die bezig zijn met de laatste voorbereidingen voordat 21 december aanbreekt ?

Ik wel :-)

Batterijen van de camera's opladen.

Vandaag een nieuwe broek gekocht.

Moet de waterflessen nog even vullen met vers water.

Nog wat chocola kopen voor onderweg.

Morgen naar de kapper, als ik het niet ga overleven wil ik er goed en verzorgt uitzien :-)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dit weekend alles getest, we zijn er wel klaar voor. Hoop ik. Ook na de 21e blijven we er klaar voor.

hahaha geweldig, ik mag jou gevoel voor humor wel vault 101 ;)

meer ontopic,

morgenmiddag vrijgenomen en mijn salaris is binnen, dus ik ga nog even flink inslaan

verder staat m'n prepuitrusting er glimmend bij, i'm as ready as i'll ever be

Deze post delen

Zijn er nog preppers die bezig zijn met de laatste voorbereidingen voordat 21 december aanbreekt ?

Morgen naar de kapper, als ik het niet ga overleven wil ik er goed en verzorgt uitzien :-)

Klaar voor wat? 21 december gewoon vrijdag... denk ik.. ;o)

Ziggo heeft werkzaamheden aangekodigd voor die dag .. zal je net zien ik zonder tv .. whoeaaaa. ach die radio op batterijen doet t ook.

De kids wilden via facebook de energiemaatschappijen uitdagen om 10 minuten de stroom eraf te halen.. ik zou in een deuk liggen.. maar ook als die er de eerste 100 jaar niet meer op komt.. die stroom dan.. ;o)

Wel lekker klaar voor de kerst.. allllllles in huis.. geen drukke supermarkt meer .. joehoe mijn vakantie is begonnen.

ach en vrijdag .. radio aan .. koffie .. beetje neuzen op prepperforum.. lachen om alle doomsday preppers .. zit ik er langs bied ik persoonlijk excuses aan aan iedereen .. BELOOF IK!!

feestje vrijdag hoorde ik ook nog, dus laaaaaat t maar vrijdag worden.

xxbirxx

Liefde overwint alles!!

Deze post delen

Gast Pretletter

Volgens de Maya's het einde van de wereld

van Dale:

eind (zelfstandig naamwoord; meervoud: einden), ein·de (zelfstandig naamwoord; meervoud: einden, eindes), end (het; o; meervoud: enden)

1plaats waar iets ophoudt: ten einde raad zijn wanhopig

2het uiterste gedeelte van een voorwerp: het bij het rechte eind hebben gelijk hebben

3stuk(je) van beperkte lengte: een eind(je) touw

4afloop, besluit

dus:

Batterijen van de camera's opladen, niet doen niks meer te zien

Vandaag een nieuwe broek gekocht, je kan er nog tot vrijdag in rondlopen

Nog wat chocola kopen voor onderweg, in het hiernamaals weinig behoefte aan water en choco

Morgen naar de kapper, als ik het niet ga overleven wil ik er goed en verzorgt uitzien :-) , duh en niemand die je nog ziet! :p

Deze post delen

Ja goeie vraag, dat maakt het juist zo spannend :-)

"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"

uh.. we are like carrots and peas/ Stupid is as Stupid does!!

aandelen apple ook geen ruk meer waard.

maar Liefde overwint alles!!

xxbirxx

Deze post delen

Ja goeie vraag, dat maakt het juist zo spannend :-)

"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"

Ik hoop niet dat grote wereldmachten misbruik van de situatie zullen gaan maken en een oorlog gaan beginnen.

Ik hoop niet dat er natuurrampen zullen plaatsvinden.

Ik hoop dat er bijvoorbeeld op deze dag iets uitgevonden wordt dat bijvoorbeeld in 1x het gehele energieprobleem oplost.

Misschien lukt de proef bij het Cern voor het Higgs deeltje dit keer (proef is gisteren begonnen en loopt tot en met 21e)

Verder hoop ik dat de Maya's gelijk hadden en dat er een ommekeer in respect gaat plaatsvinden.

Ik hoop dat ik voor deze datum in ieder geval voor niets geprept heb en dat mijn prepvoorraad totaal overbodig zal zijn in de maanden of zelfs jaren er na. Ik zal wel altijd blijven preppen op onvoorziene omstandigheden.

Ach ja, een mens mag hopen toch?

Deze post delen

Moet nog een aluminium hoedje vouwen. Ga naar een doomsdayparty:cool: (zou zo'n hoedje ook werken tegen een kater?)

Deze post delen

Als Liefde alles overwint, dan denk ik dat ik 21 december ga overleven :-)

Ik geloof niet in het einde van de wereld (althans, niet op de 21ste). Ik geloof wel in een eindtijd die betrekking heeft op de mensheid, of dat 21 december gaat gebeuren... nog een aantal nachtjes slapen en we zullen het allemaal weten.

Deze post delen

De nacht van donderdag 20 op vrijdag 21 december komt een horde pubers hier in huis een 'End of the World party' houden.

Dus als we dat overleven, wat zou ons daarna de 21e nog kunnen overkomen?

• Leuk 1

Deze post delen

De nacht van donderdag 20 op vrijdag 21 december komt een horde pubers hier in huis een 'End of the World party' houden.

sterkte, je zal het nodig hebben!

Deze post delen

OMG! SHTF voor Leidseprepper! Leidens ontzet herdenking voortaan op 22 december? ;)

Deze post delen

Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat malloten, terroristen en andere wanhopige, deze dag zouden kunnen gaan aanwenden voor hun eigen gewin.

Dat is waar ik mij meer zorgen om maak dan om de voorspellingen van de maya's....bovengenoemde hebben dan zoiets van " ach ze rekende er toch al op "

Er hoeft natuurlijk maar iets kleins ( in verhouding met de voorspellingen ) te gebeuren en heel de zooi slaat op hol met alle gevolgen van dien.

Mensen raken in paniek en ontsteken zelf het kruidvat zonder dat er echt wat aan de hand was, ik geloof dat heel de wereld de 21ste wel met een kleine verwachting in zijn hoofd rond loopt, en dan is er natuurlijk weinig voor

nodig om het uit te laten uitkomen. Er hoeft natuurlijk maar per toeval een flinke vulkaan uit te barstten en de tweet gaat de wereld rond, beurzen reageren, mensen raken in paniek, een zenuwachtige vinger aan de knop van een opperbevelhebber die toch al

stond te trappelen en dit dan wel het juiste moment vond ( nu maakte het toch niks meer uit ) en tja zo komt zomaar een voorspelling uit. Misschien hadden die maya's wel gewoon heel veel humor!

Ushiro,

Deze post delen

Gast Jager

Sinds een half uur geleden 5 dagen lekker vrij. Voor de 21ste alleen nog whiskey halen voor het feestje van @john von schultz ...:)

Deze post delen

Heb die dag vrij genomen, de dag ervoor hebben we personeelsfeest dus kan ik ook mooi gaan zuipen, ga dan met de fiets. Mochten er van die gevaarlijke gekken rondlopen die denken je even te "helpen" door je overhoop te schieten zodat je niet hoeft te lijden omdat zij geloven dat er wel iets staat te gebeuren, ben ik mooi thuis. :)

In principe ben ik klaar voor whatever er zou kunnen gebeuren, kom maar op. Maar ik ga gewoon lekker de hele dag gamen, deur achter slot en grendel, rolluiken dicht.

Moet alleen nog kerstinkopen doen morgen, mijn lievelingskostje voor 2e kerstdag (in combinatie voor mijn verjaardag want ik heb mijn verjaardag niet gevierd, ben 2 maanden geleden jarig geweest): 1 a 2 kilo rundergehakt verrijkt met stroganoff kruiden, veldsla, bruine champignons, uien, hete salsa saus, kaiser broodjes, stokbrood, whiskeysaus, runderragout, zelfgemaakte groentensoep met brood verrijkt met knoflook, advocaat met cocktailfruit en veeeeeel bier! Helaas niet op 1e kerstdag, dan is me pa jarig. Moet nog vragen wat ie wil hebben, hij krijgt in ieder geval een grote pot boerenjongens zowiezo. :p

Deze post delen

Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat malloten, terroristen en andere wanhopige, deze dag zouden kunnen gaan aanwenden voor hun eigen gewin.

Dat is waar ik mij meer zorgen om maak dan om de voorspellingen van de maya's....bovengenoemde hebben dan zoiets van " ach ze rekende er toch al op "

Min of meer wel ja, denk dat je die einddatum van de Maya's dan kunt kwalificeren als een 'self fulfilling prophecy', een zelf waarmakende voorspelling.

Deze post delen

Ik heb mijn verrekijker al uit het vet gehaald om vrijdag niets te hoeven missen van al die in het camo geklede survivers - rambomes op de heup - die met hun pijl en boog of blowpipe de mussen in het stadspark te lijf gaan. Klapstoeltje erbij, volle thermosfles...

Deze post delen

Ja hoor, ben er helemaal klaar voor, een dag als alle anderen, voor mij dan. Met betrekking tot het einde van de wereld of natuurrampen verwacht ik niets, ik houdt wel mijn hart vast voor alle gedesillusioneerde mensen die nadat er niets gebeurd is zichzelf van kant maken.

Deze post delen

Ik doe mijn rolluiken wel lekker dicht, tis toch de kortste dag, en ga lekker in thuis keutelen (lekker 2 w vrij) beetje opruimen, beetje koken, kijken wat iedereen op het forum te melden heeft.

Kan me trouwens niet voorstellen, dat hier in Nederland veel gaat gebeuren, je word als prepper al voor gek versleten, laat staan als je in die voorspelling gelooft.

Sta je voor voor joker, als je je gaat gedragen, alsof je daar in gelooft.

In Amerika zullen ze misschien wel gek gaan doen, of op flatgebouwen wachten op aliens, maar hier ?

We zien het wel, "hope for the best" zei mijn oma altijd..........

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...