Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alarmpjes


SotekOne

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijd terug wat alarmpjes besteld bij een Chinese webshop, deze om precies te zijn --> http://dx.com/p/wireless-entry-alarm-826

 

31abqT6FiDL._SL500_AA300_.jpg.863de31c00eef5f28aa927aab56444da.jpg

 

Ik had er eigenlijk geen erg hoge verwachtingen van, wat kan het nou helemaal zijn voor die prijs? Maar ik ben (erg) aangenaam verrast en wil het daarom jullie ook als tipje meegeven.

 

Het ding bestaat uit 2 delen en beide hebben een plakstripje. Je plakt het ene deel op de deur/raam/deksel/whatever en het andere stuk ernaast op het kozijn/omlijsting/whatever. Vervolgens aanzetten, en als beide delen dan van elkaar af bewegen begint het alarm te piepen. En het is echt een piep die door merg en been gaat, daar valt niet doorheen te slapen. Heel simpel, maar erg effectief om een deur, raam, kist o.i.d. te beveiligen. Geruststellende gedachte toch, dat je niet beslopen kan worden in je slaap?

 

Batterijtje zit er bij, geen verzendkosten, kost vrijwel niets... Wat mij betreft gouden tip. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Maakt wel niet genoeg herrie vind ik... en mits een stevige tik direct buiten werking gesteld.

 

Niet? Ik stond er echt van te kijken hoeveel herrie er uit zo'n ding kwam. Kan me niet voorstellen dat je dat niet hoort als het een beetje in de buurt is. En ja, het ding is zo uitgeschakeld, maar als het goed is ben je dan al gewaarschuwd toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe...had er 1 van mijn vader gekregen en 1 van @offgrid gehad bij mijn,hele mooie gekregen karma :)

Zelf heb ik een alarmsysteem thuis dus heb bij mijn schoonmoeder thuis beide bevestigd op voor en achterdeur.

Ze slaapt een stuk lekkerder nu (en sjezus wat een herrie) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...