Ga naar inhoud
GENEGEERD

Onze wekelijkse inslaan bootschappen


Simmetje13

Aanbevolen berichten

Onze wekelijkse inslaan bootschappen

 

In mijn voorstelronde heb ik al aangegeven dat ik alleen nog maar aanbiedingen koop en gelijk insla. Wij werken via het roulatie systeem wat inslaan betreft. Dus wat ik koop komt achter in de kast of vriezer/koelkast te liggen. Elke zondag ben ik daar een paar uur mee bezig en woendag ochtend ook eventjes, dat alleen om een lijst te maken en alles uit te rekenen. Nu is er al een topic met aanbiedingen, dus weet ik niet of er behoefte aan is dat ik onze wekelijkse bootschappenlijst hier neerzet. Het is voor mij igg een kleine moeite en ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Mijn voorraad bestaat uit producten die ook lux zijn en dus gewoon ook nu dagelijks gebruikt worden, houdbaarheid tussen 6 maanden en 2 jaar. Fruit, groenten en aardappels vries ik in of weck ik.

 

http://www.reclamefolder.nl/winkels-supermarkt.html

 

Nu ga ik alleen niet naar alle winkels in Nederland, omdat die hier niet allemaal zijn in deze omgeving.

 

Nog een kleine tip: als je bij de Jumbo een mail abonnement hebt krijg je extra aanbiedingen, ik weet niet of er meer winkels zijn die dit hebben.

 

Ik ben er nog maar 3 maanden mee bezig dus zal nog veel moeten leren, maar kan dit wel met jullie delen. Tips en ideetjes zijn natuurlijk welkom, ik ben ook maar een mensje.

 

* Momenteel zijn er niet veel interesante aanbiedingen vanwege de kerst, dus hou ik geld over voor de duurdere aanbiedingen*

 

De winkels waar ik insla: Jumbo - Jan Linders - Em-Te - AH - Plus - Aldi - Lidl - C1000 - de markt (Noord-Brabant)

 

Dit is wat ik met jullie kan delen, mijn vraag is of daar behoeft aan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

@Greener bedoelde deze, denk ik @Simmetje13

Hij is vandaag een beetje kortaf.

Alles goed Greener? ;)

 

 

http://preppers.nl/forum/threads/443-Aanbiedingen-van-supermarkten-(eten-en-drinken)

 

http://preppers.nl/forum/threads/635-Hoeveel-eten-hebben-jullie

 

Boodschappenlijstjes zijn inderdaad persoonlijk @Communicator en dus een van de manieren om iemand te leren kennen. :)

 

 

Goed idee om dit soort dingen te willen delen Simmetje.

Snuffel lekker rond op het forum, dan zie je dat iedereen de gekste dingen met elkaar deelt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Heksenboot

 

Die bedoel ik idd.

Kortaf zijn heeft me meteen een minnetje opgeleverd :)

Reden gooi ik nog wel in de shout/stoom afblazen afdeling..

 

Greener

 

Ja, dat krijg je dan he?

Ik zal zo ff in de stoomcabine gluren.

Heb ik oordopjes nodig? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx.. allemaal

 

@ Isabo, er zal maar net iets tussen zitten wat je kan gebruiken.

 

@ Greener Thx voor je eerlijkheid.. :) Ik denk ook niet dat iedereen iets heeft aan onze lijst, maar samen weten we meer. Zal eens kijken wat er aan de hand is met je, als ik de shout/stoom afblazen afdeling kan vinden.. ;)

 

@ Communicater, mooi exel bestand ga ik zeker gebruiken, Thx! idd een manier om onze familie te leren kennen ;)

 

@ Heksenboot, Thx.. ;) Ik ga vanmiddag even de tijd nemen de lijst van deze week hier achter te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jumbo: 1+1 kadobon Bertoli pasta & sausen (folder/mail)

1+1 kadobon Schweppes en Dr. Pepper (folder/mail)

Keukenrollen 12 in een pak

alleen via mail: Fruitesse appel kaneel stroop voor 1 euro, er zijn meer producten om in te slaan, zou je je even moeten aanmelden voor de mail.

(Bij de Jumbo hier krijg je niet meer mee dan 1 aanbeiding dus ga ik vaker in de week terug). Tot morgen nog deze aanbiedingen.

 

Em-Te: DE koffie exelent

 

Plus: Sisi & 7-up en DE Koffie. Vers: sperciebonen en aardappeltjes voor weck.

 

AH: Annanas voor weck.

 

Aldi: potje Stoofvlees en hachee, om uit te proberen (niet in de aanbieding maar zitten nu in het winterassortiment) Blikje krab (niet in de aanbieding maar zitten nu in het feestassortiment)

 

Tip: Jan Linders tegoedbon (aanbieding van vorige week); Hele stoofpeertjes Aarts 1+1 Gratis. Als ze het niet hebben aan het eind van de week vraag ik dus een tegoed bon, daar kunnen ze wel moeilijk over doen, maar volhouder wint!

 

Van alles sla ik meerdere in. Vandaag nog even kijken of de aanbieding bij de Gamma "Page toiletrollen 32 st. voor 7.99 euro" nog geld.

 

Aanvullingen en opmerkingen zijn altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aldi stoofvlees en hache vond ik er uit zien of het al eens gegeten was en dito smaken. Krab was prima voor in salade .

 

Thx voor de tip! Wij zijn gelukkig geen moeilijke eters, alles hier zijn echte vuilnisbakken, zoals we dat hier zeggen. Gewoon proberen. Als je niets meer te eten hebt, geloof me dat je blij bent dat je iets hebt. :)

 

 

Bootschappen C1000, deze week. Jumbo heeft niets bijzonders, wacht ff de mail af.

 

blikjes John West tonijn in blik alle varianten(2 voor 2,89)

Unox bockworsten en Frankfurters,knaks, hotdogs (2de halve prijs)

Melba toast (0,59 per stuk)

knorr sauzen (0,59 per stuk)

Varkensrollade (4euro 800 gr)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe veelal gratis boodschappen. Maar hoe dat precies werkt kan ik helaas niet aan iedereen vertellen. Ben ook niet echt erg enthousiast over de aanbiedingen hier, veeeeel te duur. Moet stiekem altijd een beetje lachen om mensen die aanbiedingen (van A-merken) kopen en dan denken erg voordelig/goedkoop uit te zijn en op hun centjes te letten. Ok, een zeer enkele keer zit er iets tussen wat écht voordelig is, maar 9 v.d. 10 keer is een C-merk nog steeds veel goedkoper en hoeft niet voor onder te doen. Maar ieder op zijn eigen manier, heb hier op het forum gelukkig ook al veel nuttige dingen gelezen die wel echt voordelig en uniek zijn (zoals de toko). Het andere topic voldoet dus prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe veelal gratis boodschappen. Maar hoe dat precies werkt kan ik helaas niet aan iedereen vertellen. Ben ook niet echt erg enthousiast over de aanbiedingen hier, veeeeel te duur. Moet stiekem altijd een beetje lachen om mensen die aanbiedingen (van A-merken) kopen en dan denken erg voordelig/goedkoop uit te zijn en op hun centjes te letten. Ok, een zeer enkele keer zit er iets tussen wat écht voordelig is, maar 9 v.d. 10 keer is een C-merk nog steeds veel goedkoper en hoeft niet voor onder te doen. Maar ieder op zijn eigen manier, heb hier op het forum gelukkig ook al veel nuttige dingen gelezen die wel echt voordelig en uniek zijn (zoals de toko). Het andere topic voldoet dus prima.

 

Wow.. Gratis bootschappen, dan hoop ik dat ik onder " niet iedereen" val en je mij een PM stuurt met je geheim.. :D

 

Het klopt dat A merken duur zijn ook in de aanbieding. Andere merken smaken idd ook goed, ik vermaak me wel prima zo, door het op deze manier te doen. Maar ik ben het idd met je eens dat gratis bootschappen de beste optie is. Dus ben benieuwt...

 

Heb net 4 Thermoleggings bij Big Bazar gekocht voor 2,49 per stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het volgende over de A-merken

 

Bij consumentengoederen wordt met een A-merk een merk bedoeld dat een hoge naamsbekendheid en goede reputatie heeft en toonaangevend is qua prijs en kwaliteit van dat specifieke goed. Voor A-merken wordt vaak reclame gemaakt om de naamsbekendheid te vergroten en gevestigde reputatie te handhaven of zelfs te versterken.

 

Supermarkten proberen met deze A-merken te concurreren door zogenaamde huismerken te voeren, die vaak qua vormgeving van de verpakking op het A-merk lijken.

 

Ook wel: de merken met een distributiespreiding van meer dan 75%, dat wil zeggen dat ze in zeker driekwart van de in aanmerking komende winkels in de branche verkrijgbaar zijn. Omdat er tevens op grote schaal reclame voor wordt gemaakt, zijn ze vrij bekend: ze beheersen zo'n 2/3 van de markt. Een A-merk straalt kwaliteit, status en zekerheid uit en heeft daardoor een hoge toegevoegde waarde.

 

Een B-merk is een merk dat minder bekendstaat maar niet noodzakelijkerwijs dient onder te doen voor de kwaliteit van een A-merk en meestal goedkoper is. Soms en met name bij voedingsproducten, wordt een B-merk product in dezelfde fabriek of produktielijn geproduceerd als het A-merk van die producent. Het onderscheid kan dan zijn in de kwaliteitseisen of de wijze waarop het product in de markt wordt gezet.

 

Bron (http://nl.wikipedia.org/wiki/A-merk)

 

Zelf zou ik het niet beter kunnen omschrijven en slaat de spijker op zijn kop. Het grote prijsverschil komt over het algemeen ook voort uit het reclame budget en heeft in de regel zelden te maken met de kwaliteit van het produkt. (dan hebben we het wel over voedingsmiddelen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Simmetje13, @Omron, @Coco, @dR3..., ja stom van mij. Dit had ik kunnen verwachten en anders had ik er maar niet over moeten beginnen. Het punt is dat als ik dit vertel, dan vertellen jullie het weer aan vrienden/familie/ etc. Iedereen kent wel iemand die het wel goed kan gebruiken. Gevolg? Er blijft niks meer voor mij over ;) dan snij ik in mijn eigen vingers ;)

 

Als ik jullie op een meeting ontmoet en het komt ter sprake dan zal ik het vertellen, ok? Maar dan weet ik ook wat beter aan wie ik het vertel, etc. Wil ik ook wel bij een eventuele meeting voor wat hapjes/drankjes e.d. zorgen als dat de kosten drukt voor een meeting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...