Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Powerbox

Prepper vooraad vernield door rotsblok

Recommended Posts

Gast Ghost
Gewoon niet op in gaan dat doe ik al jaren niet meer.

Sommige mensen kunnen niet verder denken dan hun eigen mislukte leven

Jij ook bedankt voor deze positieve bijdrage in deze discussie.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat snap ik, maar er is volgens mij ook nog zoiets als algemene ontwikkeling ? Je WEET toch dat je hoofd met een D schrijft ? Is het dan zo moeilijk om dat te typen ? Dat bedoel ik dus.

Ik heb altijd geleerd dat er geen spatie tussen het einde van een zin en leestekens komt. In Frankrijk doen ze dat wel, maar in NL niet.

Deze post delen

Jeetje je weet toch wat er staat?

Bah ik maak ook veel typfouten en doe mijn uiterste best om netjes te typen maar soms lukt het gewoon minder...maakt mij dan een minder volwaardig iemand?

Nee!

Laat elkaar in waarde er zijn erger dingen om je aan te storen dan iemands zijn kleine typfout...

Deze post delen

Ghost zegt:

Dat snap ik, maar er is volgens mij ook nog zoiets als algemene ontwikkeling ? Je WEET toch dat je hoofd met een D schrijft ? Is het dan zo moeilijk om dat te typen ? Dat bedoel ik dus.

Blik(voer) op oneindig zegt: Ik heb altijd geleerd dat er geen spatie tussen het einde van een zin en leestekens komt. In Frankrijk doen ze dat wel, maar in NL niet.

Wat ik maar bedoel te zeggen @Ghost is dat niemand perfect is.

Deze post delen

Volgens mij ging dit draadje over een kei van het formaat hunebed door je dak krijgen, en dat dan daar de prepvoorraad van de halve buurt onder geplet wordt.

Deze post delen

Gast gebruikersnaam
Ten eerste ben ik een have nederlander en half italiaan.)

welke helft is de Nederlandse? De linker/rechter of de bovenste/onderste? :p

Deze post delen

Flauwekul dat gezeik iedere keer over schrijf en spelfouten.....laat het onderwerp belangrijk zijn en niet hoe het gebracht wordt!!!

• Leuk 1

Deze post delen

Volgens mij ging dit draadje over een kei van het formaat hunebed door je dak krijgen, en dat dan daar de prepvoorraad van de halve buurt onder geplet wordt.

Ja, inderdaad, het zal je toch maar gebeuren! Holder de bolder wat hoor ik op zolder? Misschien als die mevrouw geld vraagt voor het bezichtigen van de steen dat ze dan haar voorraad weer kan aanvullen.

• Leuk 1

Deze post delen

@Dick Berts

@Powerbox. Wat mij betreft kom je nog steeds in aanmerking voor de P.C. Hooftprijs, de hoofdprijs voor iedere schrijver, ook als hij hoofd als hooft schrijft.

Helemaal mee eens Dick en trouwens hadden we niet ergens op dit forum (kan het even niet meer terug vinden) afgesproken niemand meer over zijn taalgebruik aan te vallen? Dit gaat namelijk nergens over.:p

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...