Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Powerbox

Prepper vooraad vernield door rotsblok

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Powerbox
Normaal ben ik geen taalnazi, maar hoofd met een T schrijven kan echt niet. Sorry.

Ten eerste ben ik een have nederlander en half italiaan.

Ten tweede ben ik dislecties ;)

Dus wees blij dat je nog kan lezen wat ik schrijf ;)

Deze post delen

Bazinga!

;)

[ontopic]

Het zou erg sneu zijn als de verzekering dit niet uitbetaald. Maarja .. regels zijn regels, alle beetjes mensheid zijn vaak weggevloeid en iedereen slaap weer rustig door.

[/ontopic]

Deze post delen

Typ dan je tekst in MS Word en laat de spellingschecker die corrigeren. En plak dan de gecorrigeerde tekst in het reactieveld. Probleem opgelost. ;)

Deze post delen

Gast Powerbox
Typ dan je tekst in MS Word en laat de spellingschecker die corrigeren. En plak dan de gecorrigeerde tekst in het reactieveld. Probleem opgelost. ;)

Mensen zouden ook gewoon naar de inhoud kunnen kijken en niet naar de schrijffouten ;)

We hebben niet allemaal hbo gedaan

Deze post delen

Mensen zouden ook gewoon naar de inhoud kunnen kijken en niet naar de schrijffouten ;)

We hebben niet allemaal hbo gedaan

mte tvle sgreiffooute wrdo d tkste wle ne btje nolesebra.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Powerbox
mte tvle sgreiffooute wrdo d tkste wle ne btje nolesebra.

Er zit een verschil in 1 letter verkeerd zetten of wat u neer zet lol

Deze post delen

Er zit een verschil in 1 letter verkeerd zetten of wat u neer zet lol

Het gaat twee kanten op: inderdaad, we moeten niet zeuren over kleine taalfoutjes maar als je berichten plaatst en je weet van jezelf dat je taalbeheersing matig is - om wat voor reden dan ook - dan kun je er minstens moeite voor doen om de ergste fouten te vermijden. En 'hoofd' met een t is een érge en bovendien vermijdbare fout.

Deze post delen

Gast Powerbox

Dacht dat het op dit forum ging over preppen maar zit daar dus naast helaas.

Het blijkt dat ik eerst elk bericht moet laten screenen door mijn leraar nederlands.

Helaas had die man vroeger al een hekel aan mij dat zal mischien de reden zijn dat ik zo slecht schijf en het kofschip niet uit me hooft kan.(hooft met een d of een t weet ik veel)

Moch je jezelf irriteren aan mijn schrijf fouten hou dat lekker voor je dat scheeld mij ook irritatie

Ik heb andere skills die ik veel belangrijker vind als Nederlands schrijven.

Beetje jammer dit !

Deze post delen

Gast Dick Berts

@Powerbox. Wat mij betreft kom je nog steeds in aanmerking voor de P.C. Hooftprijs, de hoofdprijs voor iedere schrijver, ook als hij hoofd als hooft schrijft.

Deze post delen

Gast IsaBo

Wat ziet deze vrouw er geweldig uit voor haar leeftijd. Ik heb geen idee wat er gezegd wordt want mijn videokaart heeft kuren en ik kan alleen in "veilige modus" opstarten en internetten dwz zonder geluid maar wow en dat voor bijna 70 jaar.

Deze post delen

Gast Ghost

Simpel op te lossen met een spellingchecker.

Deze post delen

Beste powerbox, mogelijk haal ik hiermee de woede van mensen op mn hals, maar vooruit. :mad:

Laat ze lekker zeuren joh. Zoals je zegt, je hebt andere skils en wanneer als het er op aan komt, maakt het geen donder uit of je een dreun voor je hoofd met een T of D krijgt, het doet even zeer. Ik heb er respect voor dat je zo netjes terug blijft antwoorden. overigens heeft jou taalprobleem niets met niveau te maken, ik ken artsen die hetzelfde probleem hebben en die zijn echt niet dom.

• Leuk 1

Deze post delen

Kom op zeg!! Het gaat toch om de inhoud van een bericht. Al dat gezeur van die taalnazi's zeg!!

En weer een onderwerp omzeep geholpen!!

[ATTACH=CONFIG]2216[/ATTACH]

Deze post delen

Gast Dick Berts

@frank1964 Mag ik dan delen in die woede want ik ben het helemaal met je eens. Als voormalig docent Nederlands wil ik er nog graag aan toevoegen, dat dyslexie vaak juist gepaard gaat met een hoge intelligentie. Ik ben zelf gelukkig ook een heel klein beetje dyslectisch :)

WAT EEN SPRUITJESLUGT HIERO!

Deze post delen

Gast Ghost

Nogmaals, ik ben geen taalnazi, maar mijns inziens is het gewoon een kwestie van basiskennis om te weten dat je hoofd met een D schrijft en niet met een T. Ik hoef hier verder geen discussie over te voeren, dit is slechts mijn mening en die is altijd goed. Tenzij je blind bent en je je toetsenbord niet kunt zien. Ook als je dyslectisch bent zie je toch wel de D en de T op je toetsenbord ?

Deze post delen

Ook als je dyslectisch bent zie je toch wel de D en de T op je toetsenbord ?

Misschien kun je dit soort uitspraken beter pas doen nadat je je verdiept hebt in het probleem dyslexie. Het heeft namelijk niets te maken met wat er op je toetsenbord staat, maar wat er in je hoofd gebeurd. Ik zal het makkelijk voor je maken, spreek het woord hoofd maar eens uit en luister goed, hoor jij een D?? Zoja dan heb je een mogelijk een spraakgebrek. Daar zit het probleem, daar gaat het fout in de hersenen van mensen die dyslectisch zijn. Ze weten dus donders goed het verschil tussen een D en een T, alleen niet altijd wanneer deze correct te plaatsen.

Deze post delen

Nogmaals, ik ben geen taalnazi, maar mijns inziens is het gewoon een kwestie van basiskennis om te weten dat je hoofd met een D schrijft en niet met een T. Ik hoef hier verder geen discussie over te voeren, dit is slechts mijn mening en die is altijd goed. Tenzij je blind bent en je je toetsenbord niet kunt zien. Ook als je dyslectisch bent zie je toch wel de D en de T op je toetsenbord ?

Off Topic =>En ik heb het al vaker gezegd. Als je iemand wilt helpen met Nederlands schrijven, dan stuur je hem een privéberichtje. Dan ben jij je frustratie kwijt en heb je ook nog iemand op een integere manier geholpen.

On topic @Powerbox dank voor je linkje. Triest voor die mevrouw. Gelukkig lag ze er zelf niet onder.

Deze post delen

Gast Powerbox

Gewoon niet op in gaan dat doe ik al jaren niet meer.

Sommige mensen kunnen niet verder denken dan hun eigen mislukte leven

Deze post delen

Gast Ghost
Misschien kun je dit soort uitspraken beter pas doen nadat je je verdiept hebt in het probleem dyslexie. Het heeft namelijk niets te maken met wat er op je toetsenbord staat, maar wat er in je hoofd gebeurd. Ik zal het makkelijk voor je maken, spreek het woord hoofd maar eens uit en luister goed, hoor jij een D?? Zoja dan heb je een mogelijk een spraakgebrek. Daar zit het probleem, daar gaat het fout in de hersenen van mensen die dyslectisch zijn. Ze weten dus donders goed het verschil tussen een D en een T, alleen niet altijd wanneer deze correct te plaatsen.

Dat snap ik, maar er is volgens mij ook nog zoiets als algemene ontwikkeling ? Je WEET toch dat je hoofd met een D schrijft ? Is het dan zo moeilijk om dat te typen ? Dat bedoel ik dus.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...