Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers.nl Promofilmpje?


Johnny BravoNL

Aanbevolen berichten

Beste preppers,

 

Ik ben zo vrij geweest om even te "freubelen" op de zondagmiddag om een soortement van "promofilmpje" te maken voor Preppers.nl

 

Hieronder het resultaat. Gaarne uw mening.

 

Overigens op eigen initiatief heb ik ge/mis/bruik gemaakt van de domeinnaam preppers.nl en de daartoe behorende (beeld/naam/logo en andere rechten) ;)

 

Grt.,

 

JB

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Beste preppers,

 

Ik ben zo vrij geweest om even te "freubelen" op de zondagmiddag om een soortement van "promofilmpje" te maken voor Preppers.nl

 

Hieronder het resultaat. Gaarne uw mening.

 

Overigens op eigen initiatief heb ik ge/mis/bruik gemaakt van de domeinnaam preppers.nl en de daartoe behorende (beeld/naam/logo en andere rechten) ;)

 

Grt.,

 

JB

 

 

Zes Oscars voor JB!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Mooi hoor!

 

Een fractie te snelle overgangen naar mijn smaak, maar ik moet nu naar bedje toe, dus zal morgen als ik onder de drugs zit (koffie) nog eens kijken.

 

Verder moeilijk te beoordelen door mij:

1. Ik heb geen t.v. (dus ik weet niet wat mensen gewend zijn tegenwoordig)

2. Ik ben bevooroordeeld, omdat ik hier prepper zit te zijn (ja, zo zeg ik dingen altijd :))

 

Sja sja sja, super creatief en weer een pluim ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi!! Echt!

 

Dat is ook waarom ik zeg dat het van mij wel iets langzamer had mogen gaan... Richting 2min rekken zou in mijn ogen een meerwaarde hebben..

 

Maar 1 ding staat vast! Ik zou dit niet kunnen.. ( ben al blij dat ik net een beetje van dit forum begrijp)

Petje af!

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Mooi hoor!

 

Een fractie te snelle overgangen naar mijn smaak, maar ik moet nu naar bedje toe, dus zal morgen als ik onder de drugs zit (koffie) nog eens kijken.

 

Verder moeilijk te beoordelen door mij:

1. Ik heb geen t.v. (dus ik weet niet wat mensen gewend zijn tegenwoordig)

2. Ik ben bevooroordeeld, omdat ik hier prepper zit te zijn (ja, zo zeg ik dingen altijd :))

 

Sja sja sja, super creatief en weer een pluim ;)

Eens met @Heksenboot

 

Mooi gemaakt, maar eerlijk gezegd, als ik al die beelden zie dan denk ik "wanneer is dat dan gebeurd?" Heb geen tv en lees weinig kranten dus de beelden spreken niet voor mij. Als ik nu een omgevallen elektramast zag met auto's van Nuon erbij, of winkels van de C&A die worden geplunderd, maar die zie ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Eens met @Heksenboot

 

Mooi gemaakt, maar eerlijk gezegd, als ik al die beelden zie dan denk ik "wanneer is dat dan gebeurd?" Heb geen tv en lees weinig kranten dus de beelden spreken niet voor mij. Als ik nu een omgevallen elektramast zag met auto's van Nuon erbij, of winkels van de C&A die worden geplunderd, maar die zie ik niet.

 

Ja, die beelden bestaan niet.

Daarom is het ook knap dat hij een flimpje maakt met bestaand materiaal, om een indruk te geven van hoe het zou kunnen zijn.

 

Dus als jij het zou doen, zou je een regisseur en acteurs inhuren en de C&A laten sponsoren voor sluikreclame? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...