Ga naar inhoud

Gast oliestel

Aanbevolen berichten

nieuwe preppers winkel met leuke aanbiedingen en gave BOB's :D

 

http://www.prepworld.nl

 

Ik ben deze winkel samen met een goede vriend begonnen, omdat het al onze hobby was en het ook beschikbaar te maken voor een groter publiek.

we gaan de site nog aanvullen met leuke tips&tricks, en hopen zo een mooi totaal plaatje neer te zetten!

Al zijn we nu ook al wel trots op het resultaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

www,preppersbox,com.Nieuwe website die een volledige en hoogwaardige preppersuitrusting verkoopt voor een habbekrats.

In 1 keer een volledige bugout box, die gevuld is met werkelijk alles wat je nodig hebt, van tent en slaapzak tot aan een houtgasbrander.

Bijl, machete, mes, waterdichte tas, naaisetje, ehbo etc etc etc ideaa voor zowel de beginner die geen tijd en zin heeft om 70 verschillende items te kopen en net zo handig voor de ervaren survivalist die nog een Bug Out Box zoekt voor in de auto.

 

Modbreak: link ongeldig gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Overlever een habbekrats ??? 1000 euro . Het ziet er goed dat moet ik toegeven (of het kwaliteit spul is weet ik niet ) uit .

Enkel jammer dat je als beginnende prepper er niet de kennis voor dat bedrag bij krijgt :)

Het lijkt mij dat kennis van zaken nog wel belangrijker is als de spullen ervoor , want ik heb het idee dat u wat over het hoofd ziet wat kennis betreft

dat koop je niet dat doe je op , dat leer je .

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wafels dat ben ik natuurlijk helemaal met je eens. We streven er echter naar om zoveel mogelijk mensen voorbereid te laten zijn op een dag dat het allemaal een keertje niet allemaal door de staat geregeld is, zoals een massale stroomstoring.

Met deze box ben je sowieso goed voorbereid als je ook nog eens de juiste kennis hebt maak je een goede kans om meer onheil te overleven als zonder goede preppersspullen.

Het is veel geld uiteraard maar wat je ervoor krijgt is het een koopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter om iemand tegen te komen dat je hulp nodig heeft dat zijn eigen materiaal heeft, dan iemand dat het niet heeft.

 

top product denk ik dan!

 

Alleen jammer dat de gemiddelde mens tegenwoordig niet meer weet wat kwaliteit waard is. :(

In het eerste opzicht is dit product ontzettend duur voor de gemiddelde mens.

enkel als je in detail gaat gaan kijken krijg je wel waar voor je geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Overlever ik ben met je eens dat als je niets hebt en ook geen kennis dat je kans dan wel heel erg klein is , maar om voor 1000 euro materiaal in een gele doos

te betalen en dan denken dat je een goede kans maakt vind ik toch ook de verkeerde instelling .dat iemand over een shtf nadenkt is als iets wat zijn kansen vergroot

want dan is hij/of zij mentaal al iets voorbereid en als men dan zo'n doos koopt oké , maar ik blijf toch van mening dat men toch op zijn minst wat kennis in huis zal moeten hebben

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Via de site van de RIVM kun je diverse 'toolkits' oftewel folders downloaden met tips en instructies over wat wel/niet te doen bij bijv. griep, Q-koorts, teken/Lyme enz. Ze zijn eigenlijk voor medici vermoed ik, maar print zo gratis je eigen EHBO gidsje :-)

 

http://toolkits.loketgezondleven.nl/

 

Hier bijv een link naar een folder over Lyme http://toolkits.loketgezondleven.nl/site_files/php/download.php?location=teek&file=83424-007885-a5-folder-lyme-tg.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Onlangs kwam ik een nuttige website tegen die voor velen hier toegevoegde waarde kan hebben:

 

http://www.politiebronnen.nl

 

Je vindt hier allerlei links naar openbare bronnen, die data verschaffen om "digitaal rechercheren" mogelijk te maken.

 

Een greep uit de vele bronnen:

 

-Internationale Politiek

-Activisme

-Juridische bronnen

-Europese Unie

-Terrorisme

-Archieven

 

Doe er je voordeel mee..! :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Ik denk dat dit wel heel handig kan zijn...  "survival nutrition" audio boek (met meerdere te downloaden hoofdstukken). Het is wel in het engels en je zult je email moeten invullen. 

 

Dit is gemaakt door Mike Adams, een prachtig mens al zeg ik het zelf. Het wordt ook flink gepromoot in deze moeilijke, alles-te-verwachten tijden en ofcourse it's free. 

 

Survivalnutrition.com

 

Wat je zal leren:

 

- How to strategically use foods, nutrients, remedies, chemicals and herbs to stay alive during a collapse

- Which fruit trees can produce fruit in the FIRST YEAR of planting

- What food processing equipment you need to own right now, before the supply lines crater

- Why most of the popular "survival food" products are nothing more than processed food garbage that won't help you survive

- How to make your own high-capacity water filter

- How to protect and enhance your cognitive function and alertness with foods and nutrients

- The best technique for extracting medicine from herbs (takes only 20 minutes)

- How to grow your own mineral supplements without using soil or sunlight

- How to use honey as a natural antibiotic and wound treatment

- Which foods and herbs are natural antibiotics (that you can grow yourself)

- Why you need to stockpile SALT and BAKING SODA now, and why these simple, low-cost substances can save your life

- Exactly which mineral compounds to stockpile before SHTF

- The top myths of foods and nutrition that will get people killed in a collapse

- How to stretch your survival food supplies to double or triple their planned duration

- Which grocery items to stockpile NOW in preparation for severe food shortages

- Learn which element you can stockpile that serves as money and antibacterial medicine

- How to replace scarce medication with abundant healing foods in a collapse scenario

 

aangepast door Mir
spelfout
  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een voedselcoöperatie opzetten: samen overvloed scheppen en verdelen,

 

We zien aankomen dat toevoerlijnen zullen gaan haperen en daarom heeft het zelf verbouwen van voedsel een hoge prioriteit. Met een voedselcoöperatie kun je overvloed onderling delen en zo voor alle deelnemers een breder voedselaanbod tot stand brengen.

 

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, vheeswijk zei:

Met een voedselcoöperatie kun je overvloed onderling delen

 

Zoiets zou zeker mooi zijn om in te voeren.

Bij een volkstuincomplex bij mij in de buurt heeft iemand ook zoiets gestart :

Alles wat hij aan zaai-of pootgoed en oogst teveel heeft bied hij op een plek op het complex aan en mag

gratis worden meegenomen door wie maar wil.

Dit heeft natuurlijk maar bereik op kleine schaal , maar niettemin een mooi initiatief.

Klein beginnen , he ? En als 1 schaap over de dam is , volgen hopelijk meer !

 

groet,mevr.Grijpstra

 

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 10 maanden later...
Op 2-4-2012 om 21:21, Gast oliestel zei:

Hier nog een linkje naar het slagers handboek:

http://www.dbnl.org/arch/bare028hand01_01/pag/bare028hand01_01.pdf

 

 

voor slachten zijn er trouwens op internet veel howto's te vinden, deze heb ik gekopieerd in words en meteen geprint.

 

zoektermen:

diy - howto - tutorial - etc.

en

butcher - clean - gutting - skinning - tanning - fielddressing

en

deer - rabbit - bunny - squirrel - duck - pig - pigeon - chicken - racoon - badger etc wat voor diersoort je maar wil. er is veel te vinden.

 

 

Nog een plek om te zoeken naar torrent downloads:

http://www.kat.ph

 

dit is een site waar je torrents kan vinden, dit in plaats van de bekende pirate bay die geblokeerd is.. ik moet zeggen ,na een paar keer deze site te hebben gebruikt, bevalt die beter dan pirate bay.

Dank je wel. Dit is goud waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...