Ga naar inhoud
GENEGEERD

LifeStraw inkoopactie


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

4 zijn er onderweg!

Zat net wel te denken.....zou wel een hele goede list zijn om preppers voor een koopje te lokken en zodoende goed in kaart te krijgen waar ze in het land zitten.

Mag dus niet hopen dat dit soort informatie als adressen in de verkeerde handen vallen of dat er gebruik van wordt gemaakt tijdens een shtf.

Maar goed ik heb het vertrouwen dat hier discreet mee zal worden omgegaan.

 

Ushiro,

 

Beste @Ushiro

 

Ik had deze vraag natuurlijk verwacht en zelf hebben we hier ook onze gedachten over laten gaan. Er is geen link tussen de gebruikers namen en de adressen die in de webshop terecht komen. Mijn woord kan ik je geven dat we wij integer zijn en dat ik ook tastbaar ben. Ik kom naar workshops, VPP Noord en als de webshop uitgebreid wordt is het ook mogelijk om gewoon de spullen op de halen op een fysiek adres. Ben natuurlijk erg blij dat de actie zo goed doorloopt en dat mensen ons het vertrouwen geven en we zullen er ook alles aan doen om deze niet te beschamen Ushiro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Dick Berts

@Ushiro. Ik vind dat je een heel goede vraag opwerpt. Ik heb de oprichters van deze site een aantal keren ontmoet. Ik ken inmiddels hun echte namen en hun achtergrond. Bovendien heb ik een super kritisch brein. Feilloos is dat uiteraard niet, maar als er ergens iets niet deugt, dan merk ik dat meestal heel snel. Ik ben er inmiddels absoluut van overtuigd, dat mr. Gold, dr. Prepper en Ecoprepper drie super integere kerels zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ushiro. Ik vind dat je een heel goede vraag opwerpt. Ik heb de oprichters van deze site een aantal keren ontmoet. Ik ken inmiddels hun echte namen en hun achtergrond. Bovendien heb ik een super kritisch brein. Feilloos is dat uiteraard niet, maar als er ergens iets niet deugt, dan merk ik dat meestal heel snel. Ik ben er inmiddels absoluut van overtuigd, dat mr. Gold, dr. Prepper en Ecoprepper drie super integere kerels zijn.

 

Wat een lief berichtje Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Wat een lief berichtje Bert

 

Dank je wel Simurgh. Altijd meegenomen als je lief bent natuurlijk, maar dat was niet de belangrijkste bedoeling van mijn reactie. Ik vind de vraag van Ushiro gewoon een hele goeie. Toen ik pas op deze site zat, vroeg ik me ook af, met wat voor soort lui ik te maken had. Ik heb mijn halve leven als onderzoeksjournalist in de boevenbestrijding gezeten. Daar leer je iets van. Meestal ruik ik een boef al op tien kilometer afstand. Ik hoop dan ook, dat de overige leden iets hebben aan mijn opmerking, dat mr. Gold, dr. Prepper en Ecoprepper extreem betrouwbaar op mij overkomen. En meer dan dat, want ik heb inmiddels ook de nodige positieve ervaringen met ze opgedaan. Uiteraard hoop ik ook weer niet dat iedereen mij blind in mijn conclusies volgt, want ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar dat blind volgen zal wel meevallen bij deze groep, anders waren ze nooit prepper geworden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste gebruikers,

 

Als het goed is heeft iedereen die zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief de eerste van ons ontvangen. We zullen deze nieuwsbrief alleen versturen als we iets moois of zinnigs te melden hebben.

 

Deze keer een prachtige grote gezamelijke inkoop actie om het waterfilter van LifeStraw aan te bieden voor onze leden en de softe lancering onze prepshop.nl

 

Vragen, opmerkingen en tips kunnen jullie in deze forum thread aan ons melden.

 

Groet,

 

Mr. Gold

 

niks gezien

 

heb wel belangstelling

jol

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

MR. Gold en Dick Berts,

Zoals ik al eerder aangaf ben ik ook goed van vertrouwen en heb ik geen achterdocht en geloof ik in de integriteit van betrokkenen,

daarom heb ik gewoon mijn bestelling gedaan

Misschien is dit idee wel ontstaan door hetgeen ik schreef, maar het is natuurlijk altijd goed om de dingen te benoemen.

 

Ushiro,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de hele dag bezig geweest met @Dr.Prepper om alle bestellingen tot nu toe in orde te maken. Verpakken, verzenden en arbeidsvitaminen op de radio, hebben we de klus geklaard. Het is een mooie testcase om alle kinderziektes eruit te halen en te kijken hoe het allemaal werkt. Als het goed is zal de postbode morgen bij jullie het gaan bezorgen. Mensen die 4 of meer Lifestraws besteld hadden krijgen een trackings code van POSTNL die ze kunnen zien in hun (order)systeem op hun account in de prepshop om te kijken waar hun mooie pakketje is. Nu hebben we diverse dozen, enveloppen en ander verpakkingsmateriaal gebruikt. Daarnaast ook met pakbonnen, facturen e.d. bezig geweest en aangezien het voor ons de eerste keer is dat we fysiek werk doen :-) in ons leven zouden we graag input willen hebben van de bestellers (als het aangekomen is) hoe jullie hier tegen aankijken en ons te voorzien van tips zodat we bij de volgende batch het beter kunnen doen.

 

LS-004.jpg.24d998e38ef31c52bbe7c3d5b48a989d.jpg

 

LS-006.jpg.350808cf38382f1509f16368af7c7a44.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de hele dag bezig geweest met @Dr.Prepper om alle bestellingen tot nu toe in orde te maken. [....] Mensen die 4 of meer Lifestraws besteld hadden krijgen een trackings code van POSTNL die ze kunnen zien in hun (order)systeem op hun account in de prepshop om te kijken waar hun mooie pakketje is.

 

Ik heb eindelijk de track&trace code gevonden in m'n account, ik zou het wel prettig vinden om in het vervolg een email te krijgen met de track&trace code + link naar postNL (waarmee je direct de verzendstatus kunt bekijken). Als het goed is ontvang ik vanochtend het pakket, ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, mijn pakket is volgens PostNL uitgereikt maar ik heb niets ontvangen. Ook geen afhaalbericht bij de buren. Ik heb maar weer een pissige klacht ingediend bij PostNL. Het pakket ligt vast bij het bedrijf naast m'n woning (zelfde naam) maar ik heb geen zin om daar aan te kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, mijn pakket is volgens PostNL uitgereikt maar ik heb niets ontvangen. Ook geen afhaalbericht bij de buren. Ik heb maar weer een pissige klacht ingediend bij PostNL. Het pakket ligt vast bij het bedrijf naast m'n woning (zelfde naam) maar ik heb geen zin om daar aan te kloppen.

das flippe zeg..maar waarom vraag je het daar niet dan..het is van jou hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

das flippe zeg..maar waarom vraag je het daar niet dan..het is van jou hoor

 

Dat is het werk van de bezorger hè..... Maar de buren hebben het pakket net zelf gebracht, was dus inderdaad bij het bedrijf afgeleverd.

@Dr.Prepper: de verpakking was prima. De factuur ziet er beter uit dan verwacht, maar toch wat kaal. Check eventueel even bij de belastingdienst wat op een factuur hoort te staan. Kan belangrijk zijn bij een controle van de boeken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Prepper: de verpakking was prima. De factuur ziet er beter uit dan verwacht, maar toch wat kaal. Check eventueel even bij de belastingdienst wat op een factuur hoort te staan. Kan belangrijk zijn bij een controle van de boeken.

 

Bedrijfsnaam, logo,adres bedrijf, rekeningnummer bedrijf,factuurnummer,naam en adres ontvanger, datum, kosten en artikel, k.v.k. Nummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

[...]Nu hebben we diverse dozen, enveloppen en ander verpakkingsmateriaal gebruikt. Daarnaast ook met pakbonnen, facturen e.d. bezig geweest en aangezien het voor ons de eerste keer is dat we fysiek werk doen :-) in ons leven zouden we graag input willen hebben van de bestellers (als het aangekomen is) hoe jullie hier tegen aankijken en ons te voorzien van tips zodat we bij de volgende batch het beter kunnen doen.

 

Mr. Gold en @Dr.Prepper, de bestelling is keurig aangekomen! In mijn geval (3 straws besteld) hebben jullie een doosje gebruikt dan niet door de brievenbus kon. Ruimte zat voor de straws maar uit kosten-oogpunt voor jullie misschien niet de ideale combi?

 

Anyway, alles zat keurig dichtgeplakt en opgeplakt, zelfs de factuur in de enveloppe zat dichtgeplakt terwijl deze ook weer op de doos zat geplakt. Dit zou wat mij betreft ook alleen opplakken kunnen zijn en jullie weer een handeling kunnen schelen. Vast is vast.

 

PostNL had een klein deukje in de doos gemaakt maar dat was geen enkel probleem zolang jullie geen super-breekbaar spul versturen, maar hou het in jullie achterhoofd.

P1.JPG.d026c99422b50f77ac82f808c9ff3bda.jpg

 

De straws zelf komen door hun zachte, losse verpakking met een ingebouwd stootkussentje zo te zien en voelen en zijn perfect aangekomen.

P2.JPG.9bf14387cfb9fbb48984f730a2c0ebb8.jpg

 

Rest mij namens de kat dank uit te spreken voor het eeeenige doosje en namens mijzelf voor de super actie en goede en snelle verzending. Kudo's!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze net binnen. Ze zijn prima aangekomen. Kudo's ;)

 

Aanvulling: Het zag er professioneel uit. Tegelijkertijd met de lifestraws kwam een pakje met de nieuw videokaart aan van een wat langer bestaande website (alternate). Ik kon zo op het oog niet zien waar wat in zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...