Ga naar inhoud
GENEGEERD

Amsterdamse preppers gezocht voor artikel Het Parool


Het Parool

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Beste preppers,

 

Voor een artikel in Het Parool zoeken we Amsterdammers die geloven dat de wereld de 21e vergaat of drastisch verandert en hier voorbereidingen voor treffen. Ben je zo iemand en wil je er graag wat over vertellen? Dan horen we graag van je. Stuur vooral een mailtje naar m.smit@parool.nl. Ook als je in de directe omgeving van Amsterdam woont, nemen we graag contact met je op.

 

Groet!

 

Beste @Het Parool, wil je echt per se enkel een Maya-kalender-nutcase om er een gekke henkie artikel over te schrijven - of - ben je ook geïnteresseerd om het oprechte verhaal van een nuchtere Hollandse prepper (m/v) te plaatsen? We snappen heus dat vanwege alle commotie rond 21/12 het best aardig is om dat op of rond die datum te willen doen. Maar ik vind het teleurstellend dat zelfs een kwaliteitskrant als het Parool zo goedkoop en hongerig blijkt te zijn om een 21ste eeuwse kwasi-Noach te zoeken die zichzelf te kakken wil zetten.

 

De main stream media kan zich allang niet meer verschuilen achter het adagio van de boodschapper, maar is inmiddels bijna even schuldig als de politici voor het misleiden van het volk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers,

 

Voor een artikel in Het Parool zoeken we Amsterdammers die geloven dat de wereld de 21e vergaat of drastisch verandert en hier voorbereidingen voor treffen. Ben je zo iemand en wil je er graag wat over vertellen? Dan horen we graag van je. Stuur vooral een mailtje naar m.smit@parool.nl. Ook als je in de directe omgeving van Amsterdam woont, nemen we graag contact met je op.

 

Groet!

 

Je kunt mij bellen liefst zsm want klokslag twaalf uur in de nacht van 21&22 december zullen de tuin kabouters in opstand komen. Ik heb dan ook kleine kruiwagens en schepjes klaargezet, het schijnt dat ze daar verzot op zijn, dan zijn ze wel even afgeleid. Verder heb ik Madurodam op het oog om ze te interneren. Gelukkig hebben ze nog geen internet, dus we kunnen tot de 21e vrijuit spreken.

 

Kom op Parool, dit kan beter...één professionele blik op deze site had je kunnen vertellen dat er nul komma nul mensen aanwezig zijn hier, die behoren tot de groep waar jullie naar op zoek zijn: een stel mensen die gewoon een beetje gek zijn en die graag met hun gekte in het krantje komen zodat heel Amsterdam ze de 22e hard kan uitlachen. Jammer hoor. Als jullie nou een serieus artikel willen, en dat mag best wel, heb je tenminste één kwaliteitsartikel in je krant, dan vernemen we dat graag weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers,

 

Voor een artikel in Het Parool zoeken we Amsterdammers die geloven dat de wereld de 21e vergaat of drastisch verandert en hier voorbereidingen voor treffen. Ben je zo iemand en wil je er graag wat over vertellen? Dan horen we graag van je. Stuur vooral een mailtje naar m.smit@parool.nl. Ook als je in de directe omgeving van Amsterdam woont, nemen we graag contact met je op.

 

Groet!

 

Lieve @Het Parool, beste M. Smit,

 

Ik woon in de directe omgeving van Amsterdam (alles in Nederland, oh nee, Europa! Is in de "directe omgeving van Amsterdam", vooral volgens buitenlanders, red.). F*cking wereldburger die ik ben...

 

Wanneer komt deze editie uit? Toch wel voor de 21e hoop ik? Op de 22e hoop ik uw krant (dode bomen media) voor de vogelkooi dan wel de kattenbak te gebruiken. Zowel mijn parkieten als mijn katten (Maya, Prepper en Doom, leuke namen he?) schijten graag op enkel kwalitatief hoogstaande kranten. "De Telegraaf" vinden ze al te min, (constipatie) evenals het plaatselijke sufferdje... De Volkskrant gaat er vreemd genoeg wel lekker in. Tuurlijk "de Telegraaf" was fout in de oorlog en U (Hoofdletter!) was een verzetsstencil in '40-'45 (oef, bijna Godwin), edoch, zakt u heden ten dage enorm af... Vooral met deze oproep. Een schande en belediging voor de mensen alhier, werkelijk waar.

 

Derhalve, mijn vraag aan u (kleine letter) luidt; hoe lekker veegt "Het Parool" wanneer ik geen toiletpapier meer heb ten tijde van een SHTF? "De Telegraaf" veegt uitstekend in stroken van 10 bij 5 cm.. Evenals het plaatselijke sufferdje. Wellicht dat u mij een proefnummer kunt sturen? Niet om te lezen, maar voor meer nuttige redenen...

 

*Sarcasme Modus Uit*

 

Lees eerst de forumregels alvorens uw literaire diarree alhier te plempen.

 

Wat een kansloze oproep, ik hoop oprecht dat u het lef heeft om mij te quoten in uw "kwaliteitskrant"...

 

Groet,

 

JB

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Het Parool, beste M. Smit,

 

Ik woon in de directe omgeving van Amsterdam (alles in Nederland, oh nee, Europa! Is in de "directe omgeving van Amsterdam", vooral volgens buitenlanders, red.). F*cking wereldburger die ik ben...

 

Wanneer komt deze editie uit? Toch wel voor de 21e hoop ik? Op de 22e hoop ik uw krant (dode bomen media) voor de vogelkooi dan wel de kattenbak te gebruiken. Zowel mijn parkieten als mijn katten (Maya, Prepper en Doom, leuke namen he?) schijten graag op enkel kwalitatief hoogstaande kranten. "De Telegraaf" vinden ze al te min, (constipatie) evenals het plaatselijke sufferdje... De Volkskrant gaat er vreemd genoeg wel lekker in. Tuurlijk "de Telegraaf" was fout in de oorlog en U (Hoofdletter!) was een verzetsstencil in '40-'45 (oef, bijna Godwin), edoch, zakt u heden ten dage enorm af... Vooral met deze oproep. Een schande en belediging voor de mensen alhier, werkelijk waar.

 

Derhalve, mijn vraag aan u (kleine letter) luidt; hoe lekker veegt "Het Parool" wanneer ik geen toiletpapier meer heb ten tijde van een SHTF? "De Telegraaf" veegt uitstekend in stroken van 10 bij 5 cm.. Evenals het plaatselijke sufferdje. Wellicht dat u mij een proefnummer kunt sturen? Niet om te lezen, maar voor meer nuttige redenen...

 

*Sarcasme Modus Uit*

 

Lees eerst de forumregels alvorens uw literaire diarree alhier te plempen.

 

Wat een kansloze oproep, ik hoop oprecht dat u het lef heeft om mij te quoten in uw "kwaliteitskrant"...

 

Groet,

 

JB

 

GE-WEL-DIG!!

Pis bijna in m'n vacht... Hoe kom je erop? Of eigenlijk beter.. Hoe kom je eraf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de oorspronkelijke oproep gebleven? Maar goed dat we het hebben geciteerd, kunnen we over een tijdje nog eens lachen. Mocht het inderdaad vanhet parool afkomstig zijn, hadden ze op zijn minst kunnen zeggen dat het:

A. Een beetje dom was van ze, of

B. Dat ze iemand van het Pieter Baan Centrum hebben gevonden die alles weetover 21-12

 

Mocht toch de wereld vergaan op die dag, biedt ik nu alvast mijn excuses aan aan iedereen die ik heb uitgelachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmmmm, Mr. Smit.............

 

Is dat niet een alias voor........

 

Misschien voor een van de laatst overgeblevene van de AIVD, want daar bezuinigen ze ook al, ja, je weet t niet..........:)

Nee het is M.Smit. Het zusje van Jan zocht een baan die beter bij haar paste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...