Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe Nederlandse prepper info site


prepperpappa

Aanbevolen berichten

(wist niet zeker of dit de juiste rubriek was , twijfelde tussen survival algemeen of media en heb deze gekozen)

ik zag deze site vandaag en het zag er wel heel goed.

http://www.doomsday-preppers.nl/

Er staat veel info op en het is naar mijn mening een goede infobron voor de Nederlandse prepper.

Uiteraard is ons forum ook fantastisch maar ik denk dat doomsday-preppers.nl een site is waar je wel wat aan kan hebben.

Wat vinden jullie?

PS:Voordat men hierover opmerkingen gaat maken,het is niet mijn site en heb er verder niks aan of er wel of niet naar gekeken wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De opzet is wel leuk. Bedoeld als een puur informatieve site zover ik kan ontdekken. opgezet door 2 newbie preppers die hun ervaringen willen delen.

 

Ze zijn wel bezig met een handleiding. wellicht is deze site bedoelt ter promotie van het te komen boekwerk.

 

Layout sprak mij wel aan. Ze hebben ook de url naar http://www.preppers.nl staan, enkel niet klikbaar, dat is dan weer jammer.

Forum zie ik niet, en denk ook niet dat dat de opzet is van die site.

 

Verder weet ik niet of ze problemen gaan krijgen met hun gekozen domein naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar @Communicator ik bedoelde iets anders dan jij..;o)

 

Ik klikte op de site.. zie die klok.. schiet in de lach en denk gelijk ok over 8 dagen en .. uur min houdt deze site ook op met te bestaaan.. Doomsdayafteller:mad:

 

Wat zal ik blij zijn als het 22 december is.. de sensatiepreppers.. (21 12) zullen dan wel massaal verdwijnen..

 

Ben zelf ook niet zo bang voor 21 december.. behalve dan voor.. de hysterie die dr uitbreekt.. mensen die zelf shtf scenarios uitvoeren als er niks gebeurt.. meeeer en meer triestigheid.. weer een gezin dood.. ik denk dan .. bang voor wat er komen gaat?

Heb zelf ook al bedacht dat het die dag voor de hulpdiensten niet echt een leuke dag wordt.

 

Wel.. om er een leuk verhaal van te maken.. LOL!! zou het zomaar kunnen dat de illuminatie/nwo/bilderberg juist op die dag een aantal mini ramp scenarios uitvoeren die voor paniek gaat zorgen.

 

xxbirgittexx

 

Liefde overwint alles!!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...