Ga naar inhoud
GENEGEERD

budget van 200 euro voor zendaperatuur wat raden jullie mij aan


nvd72

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast der_obergefreiter
Van 1 accu aftappen lijkt mij niet gaan,Die zijn in serie geschakeld en je spanningsregelaar geeft 28 volt door als laadspanning.

Of er 25 Volts bakkies bestaan weet ik eerlijk gezegd niet?.

yep, die zijn er, speciaal voor vrachtverkeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner

Inderdaad, direct op 24 volt of een omvormertje van 24 naar 12 volt. Als je een exemplaar neemt met wat meer power kun je meteen andere leuke 12 volt spullen in je auto gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gister avond de president felix gekocht, helemaal top alles doet het, maar is niet in museum staat kwa uiterlijk :p no worries ben ik zelf ook niet.

moet nu alleen nog wat dingen hebben zoals een antenne,srw meter,mic,speaker en een voeding ( heb al een voeding 2-4 amp maar volgens 12g mocht dit wel iets meer wezen.

 

 

nu vroeg ik mij af als er nog een groot verschil zit in coax kabel en stekkers/aansluitingen of hoe je ze ook wilt noemen.

en is een antene eventueel zelf te maken van bijf stijgerpijp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

even alles op een rijtje,

ik heb nu in mijn winkelwagentje.

 

gpa 27 basis antenne

kpo kps 5 voeding

kpo swr meter

uniden speaker

president mike

 

zit nu in totaal aan de 125 euro dus heb nog wat over voor de kabels enz en andere kleine dingen die ik mischien vergeten ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga niet zoeken naar een basiszender maar neem een mobiele zender met een losse voeding. Dan heb je ineens veel meer keuze. Met dit budget en als je nieuw wilt een standaard 27mc 4 watt AM/FM Danita 640 € 80,- . Standaard GPA antenne 32,50. Voeding €30,- en wat los spul als antennekabel en een SWR meter. Moet je voor 185 klaar kunnen zijn en dan heb je nog 15 euro voor een bosje bloemen voor de meewerkende vrouw :-D

 

een Danita 640 + Wittle Will heb ik laatst voor 45 euro van MP getrokken. Doet t prima. Waarom zoiets nieuw kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
een Danita 640 + Wittle Will heb ik laatst voor 45 euro van MP getrokken. Doet t prima. Waarom zoiets nieuw kopen?

 

De enige reden die ik heb om nieuw te kopen is dat er enorm wordt geklooid met zendapparatuur. Slecht afgestelde antennes, pogingen het vermogen op te voeren en noem maar op. Ik kan niet beoordelen of een bak een spitbak is, dus heb ik hem liever nieuw met een stikkertje erop voor de garantie. Maar je kan zeker leuke dingen vinden op marktplaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...