Ga naar inhoud
GENEGEERD

13 DEC. 21:05 DE VIJFDE DAG; OVER DE 2de NOACH UIT KOOTWIJKERBROEK (GLD)


Tom

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Dick Berts
Ja das waar, die ervaring heb ik ook....ik was t weer vergeten maar dat komt natuurlijk omdat we er hier niet over mogen praten. Ik weet trouwens iemand voor een ban....

 

Ban Ki-moon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar, die ervaring heb ik ook....ik was t weer vergeten maar dat komt natuurlijk omdat we er hier niet over mogen praten. Ik weet trouwens iemand voor een ban....

 

Verklaar je nader..

 

Ik heb toch nog zitten nadenken over 21-12-12. Die gedachten heb ik neergezet onder het hoofdstuk waar het hoort, maar niemand schijnt het te zien, te lezen of te interesseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keyser Suze De reden waarom er niet over de bijbel gepraat wordt is omdat het ruzie geeft. Atheïsten willen niet geconfronteerd worden met de bijbel, gelovigen willen niet geconfronteerd worden met mensen die de bijbel een sprookjesboek noemen. Jij doet in mijn ogen hetzelfde als deruiterwa.

Ik wil vanuit mijn geloof niet geconfronteerd worden met Maya onzin. Toch hoor je mij er ook niet over klagen of roepen om een ban.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keyser Suze De reden waarom er niet over de bijbel gepraat wordt is omdat het ruzie geeft. Atheïsten willen niet geconfronteerd worden met de bijbel, gelovigen willen niet geconfronteerd worden met mensen die de bijbel een sprookjesboek noemen. Jij doet in mijn ogen hetzelfde als deruiterwa.

Ik wil vanuit mijn geloof niet geconfronteerd worden met Maya onzin. Toch hoor je mij er ook niet over klagen of roepen om een ban.

Er is een afspraak dat we niet over geloof spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay....

 

Ik heb het item bekeken.

 

Af en toe (kuch), kan ik best wel eens kort door de bocht gaan. Edoch...

 

Pieter @deruiterwa) lijkt me best een aardige kerel. Het feit dat hij prept voor 21 december mag niets afdoen aan het feit dat hij een Prepper is, en dus " één van ons". Ik geloof niet in 21 december, maar daarentegen geloven mijn buren niet dat het financiële systeem zoals wij dat kennen in problemen gaat komen. Vrienden van mij denken dat de lokale AH altijd genoeg eten zal hebben en dat het inslaan van eten voor een vervoerscrisis onzin is. Familie van mij vindt het raar dat ik kaarsen heb, want het elektriciteitsnetwerk kan niet uitvallen. Right...

 

Pieter heeft zijn zaakjes goed op orde. En ik vond zijn "evangeliseren" nog best meevallen. Ik hoop dat hij het volhoudt om ook hier op Preppers.nl niet al te veel te prediken. Maar als iemand een dermate sterk geloof heeft, zal dat best moeilijk zijn. Ik lul ook wel eens te veel en probeer mijn mening door te drukken (sssssst! Niet verder vertellen hoor!).

 

De boot, de 1.000 liter cubitainer voor honden (dat ding slaat om in het water, slecht idee) zou ik persoonlijk niet doen, maar okay.

 

Tsjee... Wat ben ik mild op vrijdagavond...

 

Grt.,

 

JB

 

P.S. Had je niet verwacht he? @Mr. Gold? ;)

 

P.P.S.: @deruiterwa, wat nu als er op -pak ' em beet- 1 februari nog steeds niets is voorgevallen? Wat dan? Hopelijk toch geen camping scenario's?

 

P.P.P.S.: @deruiterwa: Je OPSEC is wel redelijk waardeloos.... "Loose lips sink ships..." Ook die oranje lifeboats...

 

P.P.P.P.S.: Wat als je het

hebt? (Oef, hier kan ik problemen mee krijgen...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay....

 

Ik heb het item bekeken.

 

Af en toe (kuch), kan ik best wel eens kort door de bocht gaan. Edoch...

 

Pieter @deruiterwa) lijkt me best een aardige kerel. Het feit dat hij prept voor 21 december mag niets afdoen aan het feit dat hij een Prepper is, en dus " één van ons". Ik geloof niet in 21 december, maar daarentegen geloven mijn buren niet dat het financiële systeem zoals wij dat kennen in problemen gaat komen. Vrienden van mij denken dat de lokale AH altijd genoeg eten zal hebben en dat het inslaan van eten voor een vervoerscrisis onzin is. Familie van mij vindt het raar dat ik kaarsen heb, want het elektriciteitsnetwerk kan niet uitvallen. Right...

 

Pieter heeft zijn zaakjes goed op orde. En ik vond zijn "evangeliseren" nog best meevallen. Ik hoop dat hij het volhoudt om ook hier op Preppers.nl niet al te veel te prediken. Maar als iemand een dermate sterk geloof heeft, zal dat best moeilijk zijn. Ik lul ook wel eens te veel en probeer mijn mening door te drukken (sssssst! Niet verder vertellen hoor!).

 

De boot, de 1.000 liter cubitainer voor honden (dat ding slaat om in het water, slecht idee) zou ik persoonlijk niet doen, maar okay.

 

Tsjee... Wat ben ik mild op vrijdagavond...

 

Grt.,

 

JB

 

P.S. Had je niet verwacht he? @Mr. Gold? ;)

 

P.P.S.: @deruiterwa, wat nu als er op -pak ' em beet- 1 februari nog steeds niets is voorgevallen? Wat dan? Hopelijk toch geen camping scenario's?

 

P.P.P.S.: @deruiterwa: Je OPSEC is wel redelijk waardeloos.... "Loose lips sink ships..." Ook die oranje lifeboats...

 

P.P.P.P.S.: Wat als je het

hebt? (Oef, hier kan ik problemen mee krijgen...)

 

@Johnny BravoNL ik sluit me bij je aan. Ik was vond ik te snel met de opmerking over enteren.

 

Het gezin in het EO item is ergens van overtuigd/geloofd ergens in. Maar doen wij dat in zekere zin tenslotte niet allemaal hier op het forum? Ik wel!! Al is zijn overtuiging/geloof zeker niet de mijne, toch wens ik @deruiterwa en zijn mede preppers een behouden vaart voor als het toch mocht gebeuren daar waar zij in geloven!! Tevens wens ik ze mijn verontschuldiging aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij leven en handelen inderdaad vanuit een bepaalde geloofsovertuiging. Als iemand anders daar anders over denkt, mag dat.

Wij laten een ieder vrij in zijn doen en laten. Dringen ook niemand onze mening op.Denk dat dat wel blijkt uit de uitzending van de EO.

Maar vergeet AUB niet dat ons verhaal veel groter is dan de 10min. die jullie gezien hebben op de tv. Wij investeren niet alleen in een boot

omdat de Maya kalender af schijnt te lopen. Nee, er zijn veel meer redenen waarom wij deze aankoop gedaan hebben. Kijk maar op onze website

http://www.pentahof.nl voor meer info.

 

 

Valt me wel een beetje tegen zoals sommige mensen hier het doen en laten van een ander veroordelen of zelfs bespottelijk maken. Waarom laten we niet

een ieder in zijn waarde? Wij doen wat we kunnen om te overleven en willen dat delen met andere mensen zodat die ook de kans hebben om te overleven.

Hoe meer mensen er een lifeboot aanschaffen en dus kans maken om te overleven, hoe beter! Wij hebben de publiciteit gezocht niet om sensatie, maar om nog mensen

wakker te maken en aan te sporen om maatregelen te nemen, voordat het te laat is. Er is nu niemand in Nederland die niet kan zeggen dat hij niet gewaarschuwd is.

In vele kranten in NL, Belgie en Duitsland heefft een artikel over ons gestaan. Wat de mensen ermee doen is voor hun verantwoording.

 

Wat als er in februari nog niets gebeurt is? Geen ramp. Ons leven gaat gewoon door. Dan hebben we nog meer tijd om ons verder voor te bereiden.

Want dat er een keer een eind komt aan deze huidige manier van samenleven, dat moge duidelijk zijn.

Misschien gaan we dan wel een sloep van de boot maken. We zien het wel

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... Beste @deruiterwa , ik had je gisterochtend een prive bericht gestuurt waarin ik aangaf spijt te hebben van mijn banale reactie. Jammer dat ik geen reactie terug kreeg, maar dacht maakt niet uit misschien was mijn reactie te extreem.

Nu lees ik meerdere pdf's op je site zoals je vroeg te doen voor meer informatie, maar als ik eerlijk moet zijn wordt ik daar ook niet vrolijk van. Vrouwen zijn onrein, mannen moeten baard hebben anders zijn ze verwijfd (en das bijna een schande), londen is de moeder van alle hoeren, abortus is onrein, beatrix werkt samen met lucifer (satan) enz. enz.

Eigenlijk ben je met al die verwijzingen geen haar beter dan waar je de meeste van ons hiervoor uitmaakt.

Ik ben het geheel met je eens (zoals ik je gisteren in mijn pm zei) dat een boot geen slecht idee is en dat een ieder moet geloven en doen waar hij pf.zij in denkt te moeten geloven. Maar als ik die site zo eens doorneem is het ook allemaal geen heldere koek...

 

In ieder geval wens ik jou en je familie nog steeds een behouden vaart toe mocht het nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... Beste @deruiterwa , ik had je gisterochtend een prive bericht gestuurt waarin ik aangaf spijt te hebben van mijn banale reactie. Jammer dat ik geen reactie terug kreeg, maar dacht maakt niet uit misschien was mijn reactie te extreem.

Nu lees ik meerdere pdf's op je site zoals je vroeg te doen voor meer informatie, maar als ik eerlijk moet zijn wordt ik daar ook niet vrolijk van. Vrouwen zijn onrein, mannen moeten baard hebben anders zijn ze verwijfd (en das bijna een schande), londen is de moeder van alle hoeren, abortus is onrein, beatrix werkt samen met lucifer (satan) enz. enz.

Eigenlijk ben je met al die verwijzingen geen haar beter dan waar je de meeste van ons hiervoor uitmaakt.

Ik ben het geheel met je eens (zoals ik je gisteren in mijn pm zei) dat een boot geen slecht idee is en dat een ieder moet geloven en doen waar hij pf.zij in denkt te moeten geloven. Maar als ik die site zo eens doorneem is het ook allemaal geen heldere koek...

 

In ieder geval wens ik jou en je familie nog steeds een behouden vaart toe mocht het nodig zijn.

Geachte heer Jager,

 

Fijn dat u de moeite heeft genomen om de ruiter even door te lichten. Aangezien u een betrouwbare reputatie bezit, hoef ik dat niet te doen. Het bevestigd mijn vermoedens. Mooi. Met vriendelijke groeten, ook namens mijn baas, de heer Lucifer, KS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...