Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bug Out vehikel: Nekaf


deruiterwa

Aanbevolen berichten

Dit is onze BugOut auto. Makkelijk te bedienen. Een kind van tien kan ermee rijden.

Onverwoestbaar. Wij hebben deze gekocht voor 4200euro. Is geen echte Willy.

In deze Nekaf ligt een peugeot diesel blok. Hebben ook nog een orginele polynorm aanhanger

gekocht die hierachter past. Deze zijn we nu aan het opknappen.

P1340647.jpg.8cb673a3ebe6ec097d21361c7a143762.jpg

P1340641.jpg.a70fa0175332ca78d071087112bf143c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@deruiterwa

 

Je bent wel op dreef, een speciale tsunami boot een Jeep met trailer.

Je bent menigeen een slag voor, maar ook wel een kwestie van een goed financieel plaatje

 

boot 13000 euro

Jeep 4200 euro

 

Wel prettig om een ruim budget te hebben

Maar wat denk je wordt het nog spannend op 21-12-2012 ??

 

 

P.S.

De site van S.V. staat momenteel vol met deze doomsday verslagen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We doen wat we kunnen. Geld wordt straks toch niets meer waard, dus kun je beter nu nuttig besteden.

Volgens de NASA en verschillende presidenten kunnen we allemaal rustig gaan slapen, niets aan de hand.

Dat zei minister Colijn ook de avond voordat de tweede wereldoorlog uitbrak. De elite bekommeren zich echt niet

om 'Jan met de pet'. Ogen en oren wijd openen houden en vooral letten op de natuur, op de dieren, het luchtruim,

de zon en maan.

De Nekaf rijd erg zuinig. kWeet niet precies hoeveel, want door het terrein rijden gebruik je altijd meer dan op de weg

maar het valt mij reuze mee.

Op marktplaats staat nog een mooie Landrover: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land-rover/m618216176-land-rover-88-pick-up-lightweight.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home&pageNum=1&pos=1

Alleen wel goed kijken naar het plaatwerk omdat deze over geschilderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Waarom niet een moderne land rover kopen zoals de Freelander ongeveer dezelfde aanschafprijs en dan kun je er ook gewoon dagelijks in rijden.

 

Of zie ik iets over het hoofd, behalve dan de wegenbelasting:mad:

 

Dat over dagelijks erin rijden? Hoe bedoel je dat? Verbruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, bijna mijn droom !!!!!

Ik heb altijs al een willy gewild, bijna een gekocht 11 jaar geleden, uit t zweedse leger geloof ik.

Maar er zaten ook zwaailichten op, en ik vond toen, dat dat nogal opvallend was.

Nu denk ik, stom, stom, stom, die wagen was gewoon geweldig, ga bijna kwijlen...........

 

Een smile per mile factor ken ik wel,Maar een kwijl per mile nog niet?.Kan me levendig indenken

hoe je je voelt als je er een ziet.

Jammer dat je hem toen niet kocht,Die lampen kon je eraf halen.

Ik ben ook niet gecharmeerd van die handel erop.

Een schrale troost ik heb mijn gereedschap set en krik nog.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die site net gezien ,Die Maya's zijn het er onderling ook niet over uit?

Waar zijn ze niet over uit? of het nu een Nekaf of een LR Freelander moet worden?

 

als de wereld met een boem eindingd kun je je maar beter niet te druk maken en nog een biertje pakken.

Ik heb de eerste uitnodiging voor de einde-wereld-borrel al binnen :)

 

Helaas / gelukkig ben ik die nacht onderweg naar ons franse optrekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zijn ze niet over uit? of het nu een Nekaf of een LR Freelander moet worden?

 

als de wereld met een boem eindingd kun je je maar beter niet te druk maken en nog een biertje pakken.

Ik heb de eerste uitnodiging voor de einde-wereld-borrel al binnen :)

 

Helaas / gelukkig ben ik die nacht onderweg naar ons franse optrekje.

 

Nou de Camel trophy was al een paar keer in hun buurt dus ik denk dat ze voor de LandRover gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel als het een defender was, mogelijk als het een discovery was.... maar een freelander....

 

Ik ga liever met mijn Kia Sorento de blubber in dan met een Freelander. Daarnaast is mijn Sorento niet super betrouwbaar maar van een Freelander win ik het nog wel.

 

Nou klinkt niet echt hoopvol als ik een van de genoemde modellen als BOV kies, dus nu mijn vraag wat is de beste (kwalitatief) BOV waar ik dan gewoon dagelijks in kan rijden zonder bij elk tankstation te stoppen om de tank te vullen.

Ook wil ik niet met de denkbeeldige monteur in de kofferbank rondrijden zoals wel bij een oldtimer Jeep nodig is.

 

Dus wat is wijsheid, geen slurper, geen zware jongen i.v.m. de nederlandse houderschapbelasting moet redelijk zij tot zo'n 60 euro per maand dus max zo'n 1400 kg, liever minder.

De Jappen schijnen erg dunne aandrijfassen te hebben, heb ik gelezen op Amerikaanse forums, breken snel als je bijvoorbeeld een modderpad omhoog moet klimmen, en een trailer erachter. Moet je dus geen knappende assen hebben.

 

Wie weet wat de meest betrouwbare BOV is wel 4x4 maar voor de rest maakt niet uit, oja het liefst een hoge topsnelheid om dan in enkele uren (de gouden uren) naar hoge grond te rijden. (via de Autobahn zo'n 550 km oostwaarts). Zeg maar een BOV die 180 km/ uur of meer kan.

 

En dan eentje van rond de 4500 euro, zoals de Nekaf van de @deruiterwa

 

BOV met deze eisen

 

4X4

 

Betrouwbaar

 

Met achterbank

 

Airco (wens)

 

Stuurbekrachtiging

 

trekhaak

 

Airbags (wens)

 

4 deuren en achterklep

 

Geen benzine slurper

 

Geschikt voor dagelijks gebruik

 

Geen vreemd model waar je in opvalt

 

Dat is het wel zo'n beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...