Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat kan ik het beste gebruiken om voedsel in op te slaan?


Antonio

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar iets om voedsel en water in op te slaan. Ik zat te denken aan plastic doorzichtige 1 liter flessen om bijvoorbeeld rijst en granen in te bewaren. Is dit een goed idee of is er een beter alternatief? Waar kan ik goede, betaalbare flessen/alternatieven krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

1 Literflessen en transparant? Wat dacht je van je gebruikte frisdrankflessen? Goed uitwassen, uit laten drogen, je rijst/granen erin, een zuurstofabsorber erin en dichtdraaien maar.

 

Persoonlijk vind ik het te veel werk, prefereer gewoon tupperware bakken ofzo voor dat soort dingen. Het meeste rijst en meel zit nog in originele verpakking. Wil die uiteindelijk in goed afgesloten bakken plaatsen. Maar van die literflessen? Geen slecht idee. Ik gebruik de literflessen om water in op te slaan. En rouleer deze geregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo CityPrepper.

 

Bedankt voor die website. Ik heb gekeken, maar je kunt volgens mij alleen betalen met een creditcard en die heb ik helaas niet. Weet je ook een website/winkel die zuurstofabsorbers verkoopt in Nederland?

 

Antonio

Conserva.de verzendt naar Nederland:

http://shop.conserva.de/en/12-oxygen-absorbers

 

Ik heb geen weet van een Nederlandse winkel die zuurstof absorbeerders verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...