Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie kent deze Preppers vereniging?


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Veel geblaat... maar (nog) geen wol denk ik...

 

Datum registratie domeinnaam: 2012-11-30

 

Ze hebben al hun 4e ontmoetingsavondje binnenkort, zal dus ook een hoop mensen op zitten denk je dan... Alleen het is een nederlandse site, toch met "contact us" in het engels... Zal wel niets uitmaken...

 

Mja, nog meer bewijs dat er meer mensen "wakker" en "actief" zijn dan alleen wij... :)

 

Aan de andere kant zie ik "SALESFORCE CRM" staan en ga er idd van denken dat het iets met verkooptruukjes zijn... Vertrouw het al niet meer.

 

Ik heb verder niet gekeken op de site, maar dat zijn veel avonden in 10 dagen:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook interesse om lid te worden? Vul het formulier in en wij brengen u op de hoogte.

Uiteraard werken wij met de grootste discretie, dit kan ook tijdens onze activiteiten..

 

Aha...... zij werken met de grootste discretie........ dat wekt vertrouwen!!

 

Eerst lid worden om op de hoogte gebracht te worden, maar dit kan ook (lid worden??) wanneer je bij activiteiten aanwezig bent....????

Wat is het nou.

 

'k Ben benieuwd wanneer de tekst en fouten (NBC) worden aangepast op hun site.

Als het snel is, dan bezoeken ze dit forum.!

 

 

Ze zoeken duidelijk niet voor niks tekstschrijvers enzo..

Heel knullig geschreven. Met van die net niet de juiste formele toon en niet kloppende semi-formele formuleringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook interesse om lid te worden? Vul het formulier in en wij brengen u op de hoogte.

Uiteraard werken wij met de grootste discretie, dit kan ook tijdens onze activiteiten..

 

Aha...... zij werken met de grootste discretie........ dat wekt vertrouwen!!

 

Eerst lid worden om op de hoogte gebracht te worden, maar dit kan ook (lid worden??) wanneer je bij activiteiten aanwezig bent....????

 

Met de grootste discretie en dan eerst lid worden alvorens men op de hoogte gebracht wordt??.

Het lijkt wel een geheime club,Niemand kent iemand daar !.

En dan "verrek zeg kerel ben jij het?"

Ik ben benieuwd hoe hoog de contributie is?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn inschatting?

Een start-up, en een serieuze poging ook.

Een poging om in Nederland algemeen erkend te worden als 'de Nederlandse Preppers Beweging'.

Ondanks de vele taal en afkorting fouten, en de dode links op de site.

Ja, ook ik kan me de NBC, Nucleair Biologisch Chemisch, nog voor de geest halen.

En probeer de links onderaan de pagina's eens. "Powered by .......", zou moeten verwijzen naar http://wordpress.org

Preppers Theme? Geen idee. De link is: http://www.link . Juist. Dat schiet op.

Nog iets raars. Het is een .com domein, met het statement: "Preppers Foundation werkt wereldwijd". In het Nederlands.

Nooit geweten dat Nederlands wereldwijd de voertaal is. En wat houd dat in? "Preppers Foundation werkt wereldwijd".

 

:) Ze zullen waarschijnlijk wel lichtelijk balen dat preppers.nl en prepper.nl al weg is. ;)

 

Overigens, CRM staat voor Customer Relationship Management.

Wat kortweg gezegd inhoud: Door beter beheer van klant gegevens meer omzet creëren.

Heb er zelf mee te maken gehad in meerdere van mijn vele baantjes.

Salesforce CRM is een bedrijf dat een CRM pakket aanbied. 30 Dagen gratis op proef.

En lekker discreet. Voor en achternaam verplicht invullen.

Inderdaad nog een teken van een onderliggend business model.

 

Ik vermoed dat ze hun cursussen inkopen.

Die cursussen zullen van een bepaalde kwaliteit moeten zijn.

Maar ik krijg niet echt de indruk dat het 'oud elite militairen' zelf zijn die de vereniging runnen.

 

Verder zie ik nog weinig info op de site staan.

Veel links verwijzen naar hetzelfde geringe aantal artikelen.

Goud, nucleair, een nieuw virus, en terroristen op klompenjacht.

Wat me wel opvalt is dat ze het bij de 'meer serieuze scenario's' houden.

Niets over Maya's, of buitenaardse mannetjes. ;)

 

Als ik hun was, had ik toch even gewacht met het naar buiten komen.

Aan de andere kant, de kans is groot dat ze een eind verderop door genoeg mensen serieus genomen gaan worden.

En waarschijnlijk een leuk centje aan 'pre preppers' gaan verdienen.

:) Het 'prepperen' als bron van inkomsten. Een leuk nieuw woord voor de Van Dale.

Wat doe jij voor je beroep? Ik ben prepperateur.

 

Actie?

Lid worden en de kat uit de boom kijken. Ben wel benieuwd naar het kosten plaatje.

En naar de mensen achter de vereniging. Graag zou ik ze zichzelf hier willen zien presenteren.

Daarnaast, hoe zouden ze het vinden als een column schrijver op hun site regelmatig verwijst naar preppers.nl?! ;)

Zijn het werkelijk preppers, met een preppers mentaliteit, dan zouden ze daar geen bezwaar tegen kunnen maken.

Sterker nog, waar blijft hun aanvraag voor een evt. samenwerking? Zitten we niet allen in hetzelfde schuitje?!

 

Zijn ze concurrent?

Absoluut niet. Ze zijn van een andere orde.

Naar mijn indruk meer een soort van zelfbenoemde school en sportvereniging voor preppers. Mijn verontschuldigingen voor de spot. ;)

 

Dit forum barst van de diversiteit, en dus van heel veel info, van alle markten thuis, gratis en voor niets, vanuit 'de preppers gemeenschap' zelf.

Er worden hier zelfs meetings en workshops georganiseerd. Ook gratis en voor niets (wellicht een bijdrage in de kosten). Daar kunnen ze niet tegenop.

Misschien wel een stimulans om vanuit de leden van dit forum meer te organiseren. En zo ook wat meer aandacht te krijgen.

 

Ik kan ze niet in het KvK register terug vinden.

Het is dus blijkbaar een vereniging met beperkte rechtsbevoegdheid.

Ik weet niet precies hoe het in dat geval zit met het organiseren van trainingen/cursussen met potentieel risico voor de deelnemers.

(Ook iets dat speelt voor door leden van dit forum georganiseerde spelen? Is voor mijn gevoel meer een kwestie van: Deelname onder eigen risico.

Het forum kan toch niet aansprakelijk gesteld worden voor door leden georganiseerde activiteiten?!).

Waarschijnlijk toch een bevestiging van het inkopen van die trainingen/cursussen.

 

Ik denk dat we steeds meer 'prepper sites' kunnen verwachten.

NG maakt er reclame voor. En het onderwerp speelt (gelukkig) in Nederland steeds meer.

Stiekem ben ik toch blij dat ik op tijd op dit forum ben terecht gekomen. ;)

Google op 'prepper(s)', en preppers.nl staat nog steeds bovenaan pagina nr. 1.

Laat de eerste de beste zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het maar een vreemde bedoening hoor, je moet je telefoonnummer geven en voornaam plus achternaam. ik zag laatst een webwinkel met hele mooie schoenen maar voordat ik in verder mocht kijken in de webshop moest ik alvast al mijn gegevens geven, nou dat doe ik dus echt niet sorry.. en dan zal ik dat wel doen bij een site die eigenlijk (naar mijn mening en zoals hier ook in het kopje voorstellen word aanbevolen) juist zou moeten aanmoedigen niet te scheutig te zijn met je persoonlijke informatie.

het lijkt mij een site die mee doet aan de hype en ben ook zeer benieuwt of iemand hier zijn/haar ervaring met de site komt delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

De BIVD (Berts Inlichtingen- en Veiligheids Dienst) staat voor een compleet raadsel. Vermoedelijk is deze club niet te traceren, omdat haar activiteiten zich slechts in de fantasie van een (beperkt) brein afspelen. Dat brein heeft wel een marine achtergrond. Aan NBC is immers een D van Damage Control toegevoegd. Dat slaat op het pijlsnel dichten van gaten die in een scheepshuid zijn geslagen. Zelf heb ik ook de NBCD school in Den Helder doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Dat is een mooie pre-review @Marc67NL. Wat kan jij ze toch steeds weer gedegen op een rijtje zetten. :)

 

Okee, nou lid worden en een praktijk review schrijven :D

 

We zijn allemaal zeer benieuwd, hoe het nou voelt om te prepperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog de complot benadering. Stel dat het een site is van een GEHEIME DIENST in nederland weet ik zo niet alle geheime diensten, maar iedereen met een ongezonde belangstelling voor de geheime cursussen die waarschijnlijk ook nog betaald moeten worden;) is nu bekend met zijn hele hebben en houwen. Niets voor hoeven te doen en ondertussen gaat de onnozele prepper ook nog in zee met onbekende info over NBC en vechtjas -sporten. Die moeten ze dus hebben, een stelletje maloten uit de preppers wereld.

Oja waar bent u nog meer lid van; Kerk, vereniging, sporten, hobby's AHAA !! schieten met een luchtbuks op kaartjes:mad:

 

Maar misschien zie ik wel weer te veel complotten:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet een nep site zijn opgericht door Nigerianen en bedoelt om geld afhandig te maken? Net zoiets als die phishingberichten die je zogenaamd van banken krijgt. In dit geval. Je geeft je naam, adres en visa nummer door en je bent een paar honderd of duizend euro lichter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet eruit als een site die nog gaat opstarten. Ik zou niet weten waarom deze site geen succes zou hebben in de toekomst. Mits er nog hard aan gewerkt wordt springen ze alleen maar in op een mogelijke trend in de toekomst. En ik hoop dat het preppen een trend gaat worden. Hoe meer mensen bewust worden, hoe beter. Hoe meer mensen voor hun eigen spullen zorgen, hoe minder er bij mij op de stoep staan in de toekomst.

 

Het hoeft niet te zijn "zij" tegen "ons"..... misschien is er in de toekomst wel een samenwerking mogelijk denk ik dan. Maar goed, ik ben geen eigenaar van deze sites, het is maar een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet eruit als een site die nog gaat opstarten. Ik zou niet weten waarom deze site geen succes zou hebben in de toekomst. Mits er nog hard aan gewerkt wordt springen ze alleen maar in op een mogelijke trend in de toekomst. En ik hoop dat het preppen een trend gaat worden. Hoe meer mensen bewust worden, hoe beter. Hoe meer mensen voor hun eigen spullen zorgen, hoe minder er bij mij op de stoep staan in de toekomst.

 

Het hoeft niet te zijn "zij" tegen "ons"..... misschien is er in de toekomst wel een samenwerking mogelijk denk ik dan. Maar goed, ik ben geen eigenaar van deze sites, het is maar een idee.

 

Mooi gezegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Allemaal,

 

Ik zal mijzelf als eerste even beknopt voorstellen, mijn naam is Mike en ik ben 1 van de aankomende oprichters van Preppers Foundation...,

en ik wil graag even een reactie en uitleg geven over Preppers Foundation en op de reacties van jullie kant, welke ik zojuist heb mogen lezen...

 

Eergisteren werd ik door een Forum lid benaderd welke mij vertelde dat onze website link op de preppers.nl site was gepubliceerd, met de vraag of iemand ons "kende".

Ik zeg eerlijk, dat ik nogal verbaasd was over hetgeen wat ik hoorde,... dit omdat wij de domeinnaam nog maar pas hebben geregistreerd en onze website nog niet klaar is.... laat staan dat wij de stichting al officieel hebben opgezet... De teksten die op onze site staan klopten in grote lijnen, maar deze zouden nog herschreven worden door een tekst schrijver... Zoals jullie al is opgevallen is dit absoluut niet mijn sterkste kant.... Overigens heb ik er ook nooit rekening mee gehouden dat wij zo snel te vinden zouden zijn... Ook had ik onze site nog niet aangemeld bij Google... maar goed.

 

De planning voor de officiële oprichting van de stichting / vereniging zou deze maand worden of in de loop van Januari, dit omdat er nog vele zaken geregeld moeten worden...

 

Wat willen wij gaan doen met Preppers Foundation?

Wij willen een hoop gaan ondernemen met Preppers Foundation, zoals een echte vereniging met gezellige clubavonden (voor diegene die dit willen). Ook willen wij verschillende trainingen cq opleidingen gaan verzorgen, welke zoveel mogelijk gericht zijn op realistische situaties bij diverse rampen...,

Wij zijn ook bezig om te kijken of we een preppers magazine kunnen gaan uitbrengen, welke uitsluitend voor onze leden zijn en helaas niet te koop zal zijn in de kiosken, deze zou dan per kwartaal uit komen. Uiteraard komen de Meetings en Seminars ook aanbod waarin we interessante en actuele punten naar voren laten komen... etc etc

 

U ziet het, dit is best wel veel. Mocht u meerdere ideeën hebben, dan laten we ons graag informeren door u.

 

Ik zag ook een vraag op het forum of wij een commerciële instelling zijn, hier kan ik u het volgende op antwoorden: Ja en Nee

Wij willen uiteraard als vereniging of stichting bepaalde winsten halen, deze winsten zijn ook nodig om diverse kosten te kunnen dekken en om diverse dingen te kunnen organiseren voor de leden.. Ook kunnen we aantrekkelijke kortingen gaan regelen voor oa trainingen en misschien bepaalde artikelen. Het is in ieder geval niet onze bedoeling dat wij onze zakken gaan vullen met Preppers Foundation.

 

Ik hoop u met deze informatie wat meer te hebben geïnformeerd, onze voorpagina van de website hebben we vandaag wat aangepast zodat er iets meer duidelijk is....

 

Ik maak nu direct van de gelegenheid gebruik, om aan de bezoekers alhier te vragen of er vrijwilligers zijn die bepaalde expertises hebben, en ons hiermee zouden willen helpen :-)

 

Bedankt en met vriendelijke groet,

 

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PF-NED

Welkom Mike.

Ik vind het mooi om te zien dat je hier de Preppers Foundation komt voorstellen.

 

Overigens heb ik er ook nooit rekening mee gehouden dat wij zo snel te vinden zouden zijn.

 

Tja, die preppers hier zijn super alert. Spin-off van het prepper zijn denk ik. ;)

 

Ook ik ben benieuwd naar jullie achtergrond.

En eigenlijk ook naar jullie inspiratie om een vereniging op te zetten.

Dat is een hoop werk.

 

Zelf vind ik het niet verkeerd dat er meer aandacht komt voor preppen.

Ik ben hier op dit forum nu net een maand lid, maar begin het al uit te dragen in mijn omgeving.

(Tja, bij mij valt niet veel te vinden/halen, dus geheimhouding, ach, ...).

 

Ik ben benieuwd hoe het jullie verder vergaat.

 

onze voorpagina van de website hebben we vandaag wat aangepast zodat er iets meer duidelijk is....

 

Geweldig dat jullie er een link naar dit forum op hebben gezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zanshin, Marc67NL, en alle ander Preppers

 

Bedankt voor jullie reacties, helaas kunnen we hier niet alles openbaren van wat onze militaire achtergronden zijn.

In ieder geval zal het jullie niet teleurstellen.

 

De inspiratie, ik de dat deze er bij ons in is gegroeid, ... eigenlijk werd ik er persoonlijk op gewezen van iemand die mijn rugzakje in de auto zag liggen en zag wat er allemaal

inzat, toen was zijn vraag of ik een prepper was,.... om eerlijk te zijn wist ik toen op dat moment niet wat dit was...

Uiteindelijk blijkt dat ik op veel zaken onbewust al voorbereid was......

 

Ik hoop hiermee jullie vragen naar tevredenheid te hebben beantwoord.

 

Groet

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zanshin, Marc67NL, en alle ander Preppers

 

Bedankt voor jullie reacties, helaas kunnen we hier niet alles openbaren van wat onze militaire achtergronden zijn.

 

Jammer, daar trap je dus niet in. ;)

Maar ik begrijp dat jullie alle drie dus een militaire loopbaan achter de rug hebben.

 

Het komt vaak voor. Mensen die altijd al rekening hebben gehouden met mogelijke ellende.

Van lekke band tot overstroming. En er dan achter komen dat er een naam voor is.

Ik liep ook altijd met van alles rond, voor het geval dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...