Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

[GeenStijl] Maya! Mega-vuurbal komt op aarde af.

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hier stond ook Breaking: Massive New Object Moving Toward Earth Now?

http://beforeitsnews.com/space/2012/12/breaking-massive-new-object-moving-toward-earth-now-2451550.html

met een update video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A9FAnlNCfuc

Gepubliceerd op 8 dec 2012

This is an update to the unidentified object seen on Stereo Behind HI2. It has been determined to be Comet c/2012 V4. Through considering possibilities for the unidentified object I came across NEO 2012DA14 which will be more of a threat for Earth "

Maar als je die NEO 2012DA14 dan opzoekt dan verwijst het naar een mogelijke inslag in februari 2012....niets van gemerkt in elk geval!

Hier is de actuele impact RISK lijst: http://neo.jpl.nasa.gov/risk/ Daar staat dan die NEO 2012DA14 in het lijstje 'not recently observed' met een mogelijke impact tussen 2026-2069

Lekker vaag dus allemaal.

ff een paar kleine dingetjes.

ten eerste, die staart kan geen vuur zijn, hitte of weet ik veel wat, dat krijg je namelijk door wrijving en dat heb je dus niet.

voor de mensen die zeggen dat dat ding 50 meter doorsnee is, als jullie gelijk hebben en dat ding komt in de stratosfeer van de aarde terecht, komt dat ding op aarde zo groot als een voetbal, misschien een kratertje van 50 a 100 meter? who care's?

zelfde geldt voor dat minikomeetje, blijft ook niets van over.

heb je zien om meer van die dingen te zien? gaan dan komende donderdag lekker buiten staan kijken, is precies hetzelfde maar met honderden van die dingen.

http://nieuwsuit.com/2012/vallende-sterren-op-donderdag-13-december/

Dat hele doomsday geshit, vuurballen, poolshifts, 2012, etc. komt me een beetje de keel uit. Waarom? Ik denk dat het angstzaaierij is.

En met een bange bevolking zijn wel wat krachten achter de schermen gemoeid, die hebben liever "angst" dan "liefde".

Terwijl het mijns inziens om liefde gaat. Als we elkaar de hele tijd met angst bestoken, dan komen we geen stap verder, dan blijft de wereld gevangen in een donker web. Ik wil niet mijn kop in het zand steken hoor, natuurlijk kunnen er rampen gebeuren. Ik zie ook wel in dat we met onze kerncentrales de wereld naar de klote kunnen helpen. Dat er iets met de wereld niet goed is en dat we elkaar het liefst de hersens inslaan op deze aarde.Maar ik denk dat door angst, de hele aarde angstig wordt en daar komt niets goeds van.

Onderstaande documentaire vertelt een ander verhaal over 2012. Het is de terugkeer naar het licht op galactisch-, maar ook op wereldniveau. We komen vanuit het donker en gaan weer naar het licht. Het is het goddelijke komen en gaan, een ritme van donker en licht (vergeef mij m'n zweeftaal). En natuurlijk kan dat hier en daar chaos en verzet veroorzaken. De heersers van de wereld zijn niet gebaat bij een bevolking die goed gedijd en die aan zelfverwezenlijking doet. Die heersers willen liever werkslaven, dus het verzet zal waarschijnlijk groter worden. Maar hoe je het ook wend of keert, we worden ons steeds bewuster, we willen geen oorlogen meer, we willen de aarde niet vergiftigen en we willen in liefde met elkaar leven!!

• Leuk 1

Het beangstigt mij altijd wat als er zulke doomsday-theorieën naar boven worden gebracht, hoeveel labiele mensen er eigenlijk zijn^^

Je zou gaan denken dat we in 2012 toch al enigzins de Neanderthalergewoontes (mijn excuses aan de Neanderthalers als ik ze hier onterecht beschuldig) achter ons hebben gelaten, maar blijkbaar is dat slechts schijn en zijn de meesten onder ons toch niet zo intelligent als we elkaar doen geloven...

Het is 1 ding om te preppen voor dingen die je logischerwijs enigzins ziet aankomen, maar als je vol overtuiging begint over maya's en vuurballen, dan heb ik het wel gehad :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...