Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe het begon

Flos
 Share

Recommended Posts

Sommige wilden weten hoe het prepperen begonnen is met mij . Ik was zo een beetje de rebel van de familie . Mijn vader was er nooit had toen drie beroepen (bouwvakker door de weeks s'avonds boer samen met mijn moeder en in het weekend wacht lopen op een militaire basis . ) en ik moest op draaien voor alle klussen om en in het huis wat mij helemaal niet aanstond . Ik ben dan al heel vroeg van huis weg gegaan . Op een klein boerderijtje gaan wonen mijn eigen groenten verbouwen kippen eenden ganzen en zelf een varken . Ik haalde een jacht vergunning ging vissen maar zelden naar de supermarkt (ik had alles aan mezelf ) . Had ook een vast baan wat toe zeldzaam werd crisis eind de jaren 70 begin de jaren 80 . Begon alles te verzamelen wat mij het leven makkelijker kon maken en was ook voorzien op noodsituaties . Leerde een vrouw kennen trouwde . Twee jaar later bouwde ik mijn eigen huis . En toen zij mijn vrouw al waarom alles zo sterk en zo dik komt de derde WO er aan . En zo woon ik bijna 30 jaar in mijn eigen huis dat op alles is voorzien . Alleen op een vloedgolf niet dan kom ik onder water te staan en daar prepper ik naar .

Grt Den Trap

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...