Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn eiland


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik ineens door dat als ik Domenica zeg, jullie denken aan de Dominicaans Republic, maar ik ga na Domenica een hele andere eiland,rustig ,mooi en heel vriendelijk. Ik wil niet onvriendelijk zijn, mijn plek is zoveel beter, wij hebben geen stay flight alleen via kleine vliegtuig en boot te bereiken.Kijk online naar Domenica en als ik verhuis ben lot ik nog een verblijf bij ons via prepper.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Vandag kreeg ik ineens door dat als ik Domenica zeg ,jullie denken aan de Dominicaans Republic,maaar ik ga na Domenica een hele andere eiland,rustig ,mooi en heel vriendelijk.Ik wil niet onvriendelijk zijn ,mijn plek is zoveel beter,wij hebben geen stay flight allen via kleine vliegtuig en boot te bereiken.Kijk online naar Domenica en als ik verhuis ben lot ik nog een verblijf bij ons via prepper.nl.

 

Bedoel je deze Domenica? http://nl.wikipedia.org/wiki/Dominica

Ziet er super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik denk niet dat het me gaat lukken om zo ver weg te gaan, gelukig is er 2 km van mijn huis een meer met een eiland, het zit vol met ganzen dus aan eten geen gebrek :p .

Verder is er een onbewoond eiland voor de mensen hier die een goeie budget hebben en geintreseerd zijn, het ligt ten Noord-Oosten van Nieuw-Zeeland genaamd Manuae voor de mensen die toch nog sociale contact wilt houden is er een bewoond eiland ongeveer 200 km ten westen van Manuae genaamd Aitukai, verder heb je ook nog Simoa in het noorden wat wel een aanrader is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik.doe mee.aan.de.loterij.........:)

 

Dat is nou juist het mooie van het aanbod van @Mrsjones.

Je hebt geen loterij/miljoen nodig.

Het roer om, recht het paradijs in.

 

Eigenlijk raad ik het wel aan om te doen. Serieus.

 

Kijk dat draadje over een miljoen maar na, wat ik daar van vind.

 

Hier de loterij:

 

http://www.cijfers.net/staatsloterij.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nou juist het mooie van het aanbod van @Mrsjones.

Je hebt geen loterij/miljoen nodig.

Het roer om, recht het paradijs in.

 

Eigenlijk raad ik het wel aan om te doen. Serieus.

 

Kijk dat draadje over een miljoen maar na, wat ik daar van vind.

 

Hier de loterij:

 

 

http://www.cijfers.net/staatsloterij.html

Goed lezen ouwe boot met heks er in....

Ik doe mee aan de loting van @Mrsjones ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

O jee, ik heb dat loterij gebeuren niet gevolgd, sorry :o

 

Maar dan wil ik wel een goed woordje voor je doen.

 

Goeiemorgen @Mrsjones, @Jager wil graag mee. Een goeie vent, met goeie skills en een leuk gezin, dat hij graag een veilig en mooi leven wil geven. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
hey,ik ga een week of 2 ,gratis een bungalow verloot,niet levenlang bij ons blijven.Ben wel van plan om in het begin met vrijwillig te werken via woofing.

 

Wow, gaaf spul dat woofing:

 

http://www.traveldudes.org/travel-tips/woofing-stayingworking-locals-ultimate-budget-travel/17174

 

Ik begin nu je plan van aanpak wat beter te doorzien, Mrs. Jones. Een goed plan!

 

Nou, voor een werkvakantie is @Jager ook wel te porren, toch? Komtie terug, zo bruin!

 

Waarschijnlijk mag je straks nog wat eilandjes erbij kopen, Mrs. Jones, want het zal wel storm lopen (dat is een uitdrukking :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuidelijk als in wat,Antartica? kans

 

Nee zo zuidelijk hoeft niet dat is toch wat te koud, alhoewel ik onze winters echt zal missen.....

Op het zuidelijk halfrond staan geen kerncentrales, hmm heb de laatste jaren niet meer bijgehouden kunnen er ondertussen wel een paar zijn?

 

In een extreem scenario van een globale stroom uitval zullen veel kerncentrales hetzelfde lot als fukuschima ondergaan.

Ook bij een echte epidemie acht ik die kans aanwezig.

 

Dan wil je dus niet op het zuidelijkhalfrond zitten dat is dan eigenlijk binnen een paar jaar einde oefening.

Het zuidelijk halfrond zal ook het haasje zijn alleen dan heb je nog wat meer tijd.

Tja of het dan nog nut heeft weet ik ook niet..

 

Alleen al het idee dat ik me dan over een ongeluk met een kerncentrale in de buurt niet meer druk hoef te maken zou al fijn zijn.

Ik denk dat ik daar wel het risico of wetenschap op een orkaan voor zou willen inruilen.

 

Daar kun je dmv een simpele schuilkelder jezelf wel tegen beschermen...

 

Niemand een plekje voor Australie in de aanbieding?

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er geweldig uit dat Eiland!

Enige nadeel wat ik kan vinden is dat er af en toe een orkaan langs kan komen.

Maar dat heb ik thuis ook als de vrouw boos is...

 

Greener

 

het eiland heeft ook een zestal slapende vulkanen.

Kan ook een nadeel zijn.

Maar ik zou er zo willen wonen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf, @Mrs.Jones.

 

O.T.> De opmerking van @Kans dat er in Afrika geen kerncentrales zijn, deed me denken aan de rijke westerse wereld die vlucht voor een ramp naar de derde wereld. Net als in de film The day after tomorrow. Wat ik daar vooral mooi aan vond was de menselijkheid. Het ging daar dan om Mexico uiteraard, die makkelijk zijn grenzen voor de Amerikanen dicht had kunnen houden omdat USA dat net zo goed voor de Mexicanen doet. Maar de regisseur gaf de Mexicanen een groot hart en ze lieten de Amerikanen binnen. Het zal nog gek gaan lopen als er echt in het rijke gedeelte van Europa een shtf uitbreekt. Velen zullen dan inderdaad willen uitwijken. Hoe zullen die landen daar dan tegenover staan? Maar goed dat is weer een heel ander topic.

 

Voorlopig heb je een gaaf eiland, mrs.Jones.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf, @Mrs.Jones.

 

O.T.> De opmerking van @Kans dat er in Afrika geen kerncentrales zijn, deed me denken aan de rijke westerse wereld die vlucht voor een ramp naar de derde wereld. Net als in de film The day after tomorrow. Wat ik daar vooral mooi aan vond was de menselijkheid. Het ging daar dan om Mexico uiteraard, die makkelijk zijn grenzen voor de Amerikanen dicht had kunnen houden omdat USA dat net zo goed voor de Mexicanen doet. Maar de regisseur gaf de Mexicanen een groot hart en ze lieten de Amerikanen binnen. Het zal nog gek gaan lopen als er echt in het rijke gedeelte van Europa een shtf uitbreekt. Velen zullen dan inderdaad willen uitwijken. Hoe zullen die landen daar dan tegenover staan? Maar goed dat is weer een heel ander topic.

 

Voorlopig heb je een gaaf eiland, mrs.Jones.

 

WAUW! Superbericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...