Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shelter Box een draagbare BOL (Bug Out Location)


Tom

Aanbevolen berichten

Als je denkt alles te hebben, is dit weer een mooi projekt om samen te voegen de "Shelter Box"

 

While doing some research on disasters in third world countries, I came across something called a Shelterbox. This is a box containing a shelter and assorted items to provide heat and cooking facilities after a disaster. The charity that provides these to third world countries figure they cost one thousand dollars each including shipping and storage.

 

[ATTACH=CONFIG]2062[/ATTACH]

 

Ik zie niet zo duidelijk een waterfilter, maar als je zelf zoiets maakt kun je de samenstelling veranderen. Zelf zou ik de kachel niet nemen.

Er zit dus geen voedsel in, maar dat wordt apart meegenomen.

Ik zou er wel wat basis voedsel indoen.

En een soort kruiwagen van maken door 2 wielen te monteren

Het is dus een soort BOB, maar dan in koffer vorm bij verlies van uw woonomgeving, vandaar de tent.

Zeg maar een draagbare BOL

 

Het idee vind ik wel cool :cool:

 

 

LEES MEER OP DE LINK (KLIK)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben al een tijdje bezig met mijn box. cq een metalen kist ( 80 x 45 x 45 cm ) op een steekwagentje vastgemaakt met een paar spanbanden. + 2 waterdichte rioolpijpen van een meter er bovenop met eten, maak er binnekort wel ff een paar foto's van. ben er nu mee bezig dat ding achter mijn fiets te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@harleyd

 

Als je doorklikt zie je een site speciaal over de box

http://www.youngshelterbox.org/inside.php

 

Every donation of £590 will allow ShelterBox to deliver emergency shelter and other lifesaving equipment to a family who have lost everything following a disaster.

 

Het is meer als voorbeeld om zelf iets te combineren, ik kies voor een kleinere kachel om voedsel mee te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...