Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bunker- en andere �survival� handelaars nog maar korte tijd om winst te maken


Tom

Aanbevolen berichten

MAYA HOAX IS BIJNA OVER. JAMMER VOOR BUNKER- EN ANDERE ‘SURVIVAL’HANDELAARS: NOG MAAR KORTE TIJD OM WINST MAKEN

 

 

Van onze nimmer slapende reportster @xandra

Er komt een enorme crisis in het survival wereldtje na 21-12-2012

 

Het is bijna 21 december 2012, de dag waarop de wereld, althans volgens de Maya’s en vele anderen, ten onder gaat. Eindelijk wordt er dan korte metten gemaakt met deze hoax. Waar staat Ron Hubbard dan, en al die andere voeders van de hoax ? Waarschijnlijk zullen ze zich een poosje verstoppen. Het hele jaar door, hebben ze mensen bang gemaakt voor 21 december, en dan blijkt het een gewone dag als alle andere dagen te zijn. Als bekende gelovige mensen ‘profetieën’ doen over de toekomst, worden ze met de grond gelijk gemaakt. Maar de mensen die hen met de grond gelijk maken, doen precies hetzelfde: noemen een datum, of ze bouwen voort óp een datum en gaan de sensatie voeden. Hoe hypocriet is dat ? Straks is het voorbij, zullen ze dan hun excuses aanbieden ? Of doen ze gewoon alsof hun neus bloedt, zich niks aantrekkend van hun (meer dan) genante moment

 

LEES VERDER OP HAAR SITE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Moet toch weer even zeggen dat volgens de Maya`s de wereld niet vergaat maar dat er een nieuwe tijd aanbreekt. Dat de wereld vergaat is door westerse niet wetende mensen fout geinterperteerd.

 

Yep, de hele dag sneeuw. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doemdenkers preppen voor het einde van de wereld op 21 December. Preppers preppen voor de self-fulfilling prophecy die de paniek (van de doemdenkers) in de dagen ervoor met zich mee kan brengen. Zo zie ik het toch :)

 

Hm, nee dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat ik mezelf ook wel onder de DoomsDayPreppers (DDP) kan scharen. Ik denk dat er genoeg DDP-ers zijn die gewoon klaar zijn voor een DD. Maakt niet uit wat voor DD. Bij mij is de 21 dezer een spannende dag, maar ik vermoed niet dat er wat zal gebeuren. Ik vermoed dat er wel zo kan zijn dat er tussen nu en een jaar grotere EMC's kunnen zijn, die mogelijk problemen kunnen geven. Ik zou ook niet gek opkijken als de euro compleet instort en er een gigacrisis ontstaat waardoor geld niets meer waard is en de noodsituatie wordt afgekondigd. Ik ben een tijd geleden begonnen met preppen en blijf dat nu vervolgens gewoon doen. Eenmaal alles geprept wat je wenst is het alleen een kwestie van bijhouden wat je opmaakt. Dus ik ben wel een doemdenker maar heb meerdere scenario's op mijn lijstje staan en dat is dus niet (alleen) 21-12-12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...