Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mike Adams breekt een lans voor preppers...


IndigoPixie

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er zit zeker een reclameboodschap in bij de laatste minuten. Maar wel een hele goeie!

Ik vind dit inderdaad een mooi filmpje wat goed in elkaar zit om mensen te overtuigen over het nut van preppen.

 

Ik heb wat waarschuwingen ontvangen dat dit enkel een reclame filmpje zou zijn. Mijn mening is dat de boodschap van dit filmpje de reclame overstijgt en van mij mag blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de boodschap van de video, maar het verhaal dat Amerika mensen arresteerden voor preppen klinkt voor mij als bullshit...

 

Ja dat kennen we? "ich habbe das nicht gewust" soms maakt het niet willen weten, niet willen horen, niet willen doen, niet minder schuldig of minder kwetsbaar.

 

Integendeel!

 

Er komt een moment dat je beseft dat de mensen die je kunt geloven en vertrouwen, die jou willen en kunnen helpen een heel klein groepje is.

Als je alles voor lief neemt en niks doet en tot dat besef komt als je hulp nodig hebt dan ben je volgens mij redelijk laat....

 

 

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kennen we? "ich habbe das nicht gewust" soms maakt het niet willen weten, niet willen horen, niet willen doen, niet minder schuldig of minder kwetsbaar.

 

Integendeel!

 

Er komt een moment dat je beseft dat de mensen die je kunt geloven en vertrouwen, die jou willen en kunnen helpen een heel klein groepje is.

Als je alles voor lief neemt en niks doet en tot dat besef komt als je hulp nodig hebt dan ben je volgens mij redelijk laat....

 

 

 

Grt

Kans

 

Sorry, maar dit is niet echt de comment waar ik naar zocht. Ik wil graag een linkje naar een betrouwbare site die een onderzoek heeft gedaan naar die arrestaties met het volledige verhaal erbij. Dit filmpje is nog al subjectief. Ik geef toe dat het mooi in elkaar gezet is en het een duidelijke boodschap afgeeft waar ik het over het algemeen mee eens ben, behalve op dat ene puntje. Het is waar dat de media preppers soms nogal op een negatieve manier in de 'spotlights' zet, maar de politie kan niet iemand oppakken als je niks strafbaars hebt gedaan maar wel, en dat lijkt me het waarschijnlijkste, als je verdacht wordt van een (mogelijk) misdrijf. En tja, we praten wel over Amerika hè... Als je tientallen wapens inkoopt dan vindt ik het niet zo gek als de politie even om het hoekje komt gluren om te kijken of je geen terroristische aanslag voorbereid.

Kortom: het was een mooie filmpje, maar die arrestaties gingen waarschijnlijk niet om het feit dat mensen aan het preppen waren, maar waarschijnlijk omdat mensen (te) veel en misschien illegale wapens insloegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...