Ga naar inhoud
GENEGEERD

Huisje in een riool


Dreutel

Aanbevolen berichten

Laatst las ik op dit forum een bericht waarin iemand zich afvroeg of je ook een BOL zou kunnen maken in een riool, omdat dat ook wel wat op een bunker leek. Ik kan de post niet meer terug vinden, maar ik moest er aan denken toen ik dit bericht las:

 

http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld/photoalbum/detail/1544489/1205792/0/Ons-huisje-in-de-riool.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even off-topic, ik zag laatst een docu van Vice op Youtube over mensen die in het riool leven. Best heftig. Het ging vooral om kinderen die zich moesten verstoppen voor een soort politie troepen die expres op zoek gingen naar daklozen om ze levend te verbranden.

Ik denk dat dit hem is, maar ik weet het niet 100% zeker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet me denken aan die serie "Beauty and the Beast" uit de jaren '80. Daarin leefde een hele community in de tunnels onder New York....

 

Gut die ken ik nog! Dat was best een leuke serie!

 

Hoe ver zitten de riolen eigenlijk onder de grond?

Zou dat een manier van ontsnappen zijn aan bv een raketaanval of een oplossing zijn voor een nucliair probleem?

(Met wat modificaties natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...