Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oefenen met je Bug out Bag?


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat je een keer je Bug out Bag in de vrije natuur wilt uittesten. Je wilt kijken hoe sommige spullen en materialen werken en hoe je deze kunt toepassen. Zo'n ervaring zou erg handig zijn mocht je echt een keer moeten evacueren. Maar waar kun je dit doen? Je hebt geen stuk land of bent niet in het bezit van een grote tuin. Je kunt natuurlijk een standplaats reserveren op één van de vele campings in of buiten Nederland, maar hiervoor moet je wel betalen. Maarja, het is niet de bedoeling dat je op vakantie gaat. Toch zijn er in Nederland vrije standplaatsen beschikbaar waar je maximaal 72 uur mag verblijven, zonder dat dit geld kost. Op de website van Staatsbosbeheer, staan diverse vrije standplaatsen waar je gratis kunt overnachten.

http://www.staatsbosbeheer.nl/

http://www.natuurkampeerterreinen.nl/nl/index.html

IMG_0558.jpg.58f87dacb15faacf0e88caf99c0c9b65.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast urbanprepper

Btw.... Wat veel preppers vergeten is dat de kans dat shtf begint vele malen groter is terwijl je aan het werk bent of elders dan wanneer je thuis bent. Daarom heb ik mijn tas, die ik "get home bag" noem ipv bug out bag, altijd in de auto liggen. Eenmaal thuis kan deze tas makkelijk, met een paar kleine aanpassingen, als bug out bag dienen.

 

Just my 2 cents

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

ik heb samen met me broer een tijd geleden heel nederland doorgereist met behulp van die vrije standplaatsen is erg leuk om te doen en het ws voor ons perfect om te oefen hebben bijna alles te voet gedaan hier en daar wel een lift meegepakt. maar met onze Bob in de hand door het land is de ultime te manier om ze uit te testen werd je toch wel in hrd op de feiten gedrukt, dat je soms echt iets belangrijks niet heb maar toch wel wweer onnzel prul hebt:p goede test en gaan we zeker weer doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb samen met me broer een tijd geleden heel nederland doorgereist met behulp van die vrije standplaatsen is erg leuk om te doen en het ws voor ons perfect om te oefen hebben bijna alles te voet gedaan hier en daar wel een lift meegepakt. maar met onze Bob in de hand door het land is de ultime te manier om ze uit te testen werd je toch wel in hrd op de feiten gedrukt, dat je soms echt iets belangrijks niet heb maar toch wel wweer onnzel prul hebt:p goede test en gaan we zeker weer doen

 

kicken dit ben ik ook nog een keer van plan, hoe deden jullie het met eten? gewoon af en toe de super in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kicken dit ben ik ook nog een keer van plan, hoe deden jullie het met eten? gewoon af en toe de super in?

 

We probeerde zoveel mogelijk de super te vermijden was in de zomer dus was genoeg te vinden en gingen ook langs boeren die hadden vaak wel wat over of zoon standje langs de weg. Maar helaas moesten we toch zo nu en dan naar de super

Link naar reactie
Delen op andere sites

We probeerde zoveel mogelijk de super te vermijden was in de zomer dus was genoeg te vinden en gingen ook langs boeren die hadden vaak wel wat over of zoon standje langs de weg. Maar helaas moesten we toch zo nu en dan naar de super

 

of je het bij een boer of bij een super koopt maakt in weze niet veel uit, hooguit een stuk lopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...