Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lifeboot: Het beste overlevingsmiddel bij een vloed, tsunami, poolwisseling e.d.


deruiterwa

Aanbevolen berichten

Voor het geval er een tsunami, overstroming, poolshift, dijkdoorbraken, zondvloed, zonneuitbarsting, Niburu of iets dergelijks plaats gaat vinden, hebben

wij een lifeboot aangeschaft. De ingevroren mammoeten in Siberie en de schelpen die men vind hoog in de Rocky Mountains vertellen ons dat er in het

verleden mega grote golven zijn geweest. Daarom hebben wij deze boot aangeschaft.

De oude Maya afbeelding hieronder laat zien: vulkaanuitbarsting, aardbeving, en een reddingsboot om te overleven.

Nederland is een zéér laag land met slechte dijken die niet bestand zijn tegen een vloedgolf.

Deze lifeboten zijn te koop bij de firma Shoulders in Ijmuiden voor ongeveer 13000euro. Kan 50 man in overleven.

Zit een zuurstofinstallatie in. ROndom voorzien van een sprenklersysteem zodat je de boot kunt koelen bij erge hitte.

Zitten twee watertanks in van 200liter per stuk. Wij hebben er zelf een wc'tje in gemaakt.

 

ark.png.4ae322dff61115dadb5f0e423866ebf7.png

maya.jpg.389f2be6e2228129543ed924685f9802.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Dit jaar nog hé? Als de Mayas gelijk hebben dan zijn we te laat. Ik hoop dat @deruiterwa ons uit het water willen vissen

 

 

Hee joh, hou nou ff op met die Maya's.

Wat voor weer wordt het in mei 2013? Wat, kunnen ze dat niet eens voorspellen?

Maar wel het einde van de wereld na 5000 jaar? :D

 

Hij wil je best eruit vissen, maar is ook gauw vol. Beter bouw je zelf wat.

 

En je weet nog steeds niet wat een Heksenboot is he? :p

 

 

Superplan hoor, deruiterwa!

Das pas BOL. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Maa ja, maa ja, maa ja, maa ja... je weet nooit hé? En een @Heksenboot is Paars... ;)

 

@Cyberbeer: Ik hoop dat jou boot groot genoeg wordt want wij survivalen maandelijks in het 'rood' zee ;)

 

@deruiterwa: Mooi bootje trouwens.

 

 

Hahaha, survivalen maandelijks in de rode zee :D

 

Ja, bijna goed. Een heksenboot is in principe groen, maar soms ook paars inderdaad. Dan hebben we weer zin in lavendel. En verder ook dat gedoe met die cyclussen inderdaad ;) De ene periode na de andere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geval er een tsunami, overstroming, poolshift, dijkdoorbraken, zondvloed, zonneuitbarsting, Niburu of iets dergelijks plaats gaat vinden, hebben

wij een lifeboot aangeschaft. De ingevroren mammoeten in Siberie en de schelpen die men vind hoog in de Rocky Mountains vertellen ons dat er in het

verleden mega grote golven zijn geweest. Daarom hebben wij deze boot aangeschaft.

De oude Maya afbeelding hieronder laat zien: vulkaanuitbarsting, aardbeving, en een reddingsboot om te overleven.

Nederland is een zéér laag land met slechte dijken die niet bestand zijn tegen een vloedgolf.

Deze lifeboten zijn te koop bij de firma Shoulders in Ijmuiden voor ongeveer 13000euro. Kan 50 man in overleven.

Zit een zuurstofinstallatie in. ROndom voorzien van een sprenklersysteem zodat je de boot kunt koelen bij erge hitte.

Zitten twee watertanks in van 200liter per stuk. Wij hebben er zelf een wc'tje in gemaakt.

 

ark.png.4ae322dff61115dadb5f0e423866ebf7.png

maya.jpg.389f2be6e2228129543ed924685f9802.jpg

Wauw kun je op tijd in Flevoland zijn om me te halen als hrt zover is....???:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Hmmmm en ik was al trots op de zwembandjes die ik voor de kids in de BOB had gestopt... :eek: Dat valt dan toch wat tegen als je dan jouw reddingsboot ziet.

Zo'n reddingsvlot is super, ik zou het alleen nergens kwijt kunnen want het moet natuurlijk wel in je tuin ofzo.

Als je het ergens anders opslaat heeft het geen zin, moet je daar eerst heen zwemmen enzo, dat wordt toch lastig.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm en ik was al trots op de zwembandjes die ik voor de kids in de BOB had gestopt... :eek: Dat valt dan toch wat tegen als je dan jouw reddingsboot ziet.

Zo'n reddingsvlot is super, ik zou het alleen nergens kwijt kunnen want het moet natuurlijk wel in je tuin ofzo.

Als je het ergens anders opslaat heeft het geen zin, moet je daar eerst heen zwemmen enzo, dat wordt toch lastig.

 

DAT is heel slim, zwembandjes voor de kids meenemen, chapeau moet ik zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...