Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Fjallraven g1000


Dakhaas

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ff heel kort over fjallraven g1000.

Dit is een oersterke en zeer degelijke stof wat voor kleding gebruikt wordt.

Heb er zelf 3 broeken van en ben er zeer content mee! Ik ga er heel ruig mee om maar er willen geen gebruikerssporen op ofzo... haha

Dus bij deze.. Ga naar de site http://www.fjallraven.nl en kijk zelf wat je ervan vind.

 

Vragen zijn welkom!

 

Mvg Dakhaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

En het leuke is dat als je ze voorziet van een dunne laag greenlandwax, zo ook nog waterafstotend worden. Afgelopen weekend een hele nacht doorgehaald in de sneeuw bij -11c en geen koude benen gehad. Tevens heeft de broek zich wederom uitstekend gehouden bij klim/kruip akties in de sneeuw/modder/water..... :) G1000 rulezzzz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de Karl hydratic, Karl winter en Abisko voor in de zomer.

 

De Karl hydratic heb ik nog maar een paar weken maar ik ben al helemaal om.. Water/wind dicht en ontzettend warm! Ik kan gewoon geen minpunten bedenken( behalve de prijs)

 

Karl winter heb ik nu 2jaar en is ook heerlijk warm. (komt niet in de buurt van de hydratic) Doe er ook vooral niet voorzichtig mee maar blijft er echt heel mooi uitzien.

 

Dan tenslotte de Abisko dit is absoluut geen warme broek... Gister achter gekomen haha... Gelukkig ook maar want dit is een zomerbroek. Heb em heel veel aan gehad deze zomer en ondanks dat ie zwart is vond ik niet dat het heel warm werd om m'n pootjes. Deze broek ventileert zo ontzettend goed..

 

@prepass welke broek had je aan als ik vragen mag?

 

En nog ff een tip.. Die greenlandwax kun je op veel meer aanbrengen dan alleen g1000 op bijv je pet of handschoenen... Zolang het maar een beetje katoenachtig is... Maar wel ff op een onopvallend stukje proberen natuurlijk;)

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt top product van Fjallraven, meerdere kledingstukken er van in de kast hangen.

Bovenstaande jack is inderdaad super, zowel in de winters als zomers. In de winter en herfst goed in de wax zetten, zomers in de wasmachine en wax vrij maken voor een lichte en luchtige jack.

Fleece is gemakkelijk te verwijderen via rits, evenals capuchon.

 

Ushiro,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ken de montt niet.

De Brenner heeft mij door heel wat regenbuien heen geholpen.

Hij is al vaak gewassen maar nog steeds goed waterafstotend en warm.

Ik moet eens uitzoeken hoe dat waxen gaat.

Met de uitritsbare fleecebodywarmer erin en een fleecetrui aan kun je gewoon in een venijnige snijdende sneeuw"storm" staan!

In de zomer is hij niet te warm, dan draag ik hem regelmatig om minder last van teken te hebben.

Er zitten ook handige patronenhouders in de zakken.

Het is een jas voor de jacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de Karl hydratic, Karl winter en Abisko voor in de zomer.

 

De Karl hydratic heb ik nog maar een paar weken maar ik ben al helemaal om.. Water/wind dicht en ontzettend warm! Ik kan gewoon geen minpunten bedenken( behalve de prijs)

 

Karl winter heb ik nu 2jaar en is ook heerlijk warm. (komt niet in de buurt van de hydratic) Doe er ook vooral niet voorzichtig mee maar blijft er echt heel mooi uitzien.

 

Dan tenslotte de Abisko dit is absoluut geen warme broek... Gister achter gekomen haha... Gelukkig ook maar want dit is een zomerbroek. Heb em heel veel aan gehad deze zomer en ondanks dat ie zwart is vond ik niet dat het heel warm werd om m'n pootjes. Deze broek ventileert zo ontzettend goed..

 

@prepass welke broek had je aan als ik vragen mag?

 

En nog ff een tip.. Die greenlandwax kun je op veel meer aanbrengen dan alleen g1000 op bijv je pet of handschoenen... Zolang het maar een beetje katoenachtig is... Maar wel ff op een onopvallend stukje proberen natuurlijk;)

 

Mvg Dakhaas

 

Dat was de Vidda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...