Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Led lenser h7 hoofdlamp


Dakhaas

Aanbevolen berichten

De led lenser h7 is een zeer felle hoofdlamp met geloof ik 180 lumen lichtopbrengst.

Zit zeer comfortabel en heeft een traploze dimmer(is echt nodig) en een focusbare lens

Alle led lenser lampen maken gebruik van (natuurlijk) led lampen met 5600k

Dit is dezelfde kleur licht als van de zon.

Ik vind dat ie z'n geld meer dan waard is!

 

Als iemand vragen heeft... Stel ze gerust!

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Is er niet meer info te delen over deze lamp? Beetje magere review waar ik niet veel mee kan?

 

Jazeker is er wel meer info! Wat wil je weten? Vraag maar raak.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik alles weet maar ik zal m'n best doen om je vragen te beantwoorden.

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi spul. Heb zelf de LED Lenser X21, het topmodel. Geen hoofdlamp, dat houdt je nek niet. Dat ding wordt je echt bang van, kan de hele straat verlichten, en honderden meter ver schijnen met de focus.

 

 

Zo.. Flink geïnvesteerd;) maar het is zeker een geweldige lamp! Leuk filmpje ook

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...