Ga naar inhoud
GENEGEERD

RTV Emmen zoekt Preppers voor een opkomend TV programma


JimRTVEmmen

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Voor een nieuw programma op RTV Emmen zijn wij op zoek naar mensen in de regio Zuidoost-Drenthe die een uniek verhaal te vertellen hebben. Dit kan over van alles gaan, bijvoorbeeld uw geloof, leefstijl, werk of hobby.

 

Dit programma zal te zien zijn op het digitale televisiekanaal van RTV Emmen, wat te ontvangen zal zijn in de gemeenten Emmen, Coevorden en Borger-Odoorn.

 

Met dit programma willen we mensen laten zien dat vooroordelen vaak niet gegrond zijn, en dat er achter het vooroordeel vaak een heel verhaal zit. We willen dat de mensen meer open gaan staan voor andere leefstijlen.

 

Deze oproep plaats ik omdat ik denk dat een prepper de perfecte persoon is voor dit programma.

 

Het is me zeer zeker niet onbekend dat preppers meestal liever niet in de media staan, zeker niet voor een camera. Het doel van het programma is dan ook niet om de privacy te schenden, maar om mensen een kijkje te gunnen in het leven van een prepper, om te laten zien dat de vooroordelen bij deze mensen juist totaal ongegrond zijn.

 

Voelt u zich de aangewezen persoon om in ons programma uw verhaal te doen, of wilt u meer informatie, dan kunt u een kijkje nemen op de website http://www.rtvemmen.nl/Wouters-Wondere-Wereld of contact opnemen via PM.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Jimmy Reins

RTV Emmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...