Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

S.T.A.L.K.E.R.

2012 Is strange. (You tube serie)

Recommended Posts

2012 Is strange is een zelfgemaakte serie op you tube door een persoon die alle extremen van weer activiteiten op een rijtje zet.

Ik ben deze serie al een tijdje aan het volgen, en kan zeggen dat het zeer interessant is om naar te kijken.

Kijk en trek je eigen conclusie. Ik zelf vind dat het weer extreme veranderingen doormaak. Heeft het te maken met 21 december ? geen idee ! Er is nu wel weer een vulkaanuitbarsting, in Rusland

http://www.youtube.com/watch?v=8aDO6gNunnw

Groeten S.T.A.L.K.E.R.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@CMFC1988 Klopt heb je idd gelijk in, maar het lijkt steeds meer en heftiger te worden.

Maar goed, het enigste wat we kunnen doen is onze ogen open houden en onze eigen "threat assessment" maken :p Een van de gevaarlijkste dingen met betrekking op dit gebied blijft dan ook naar mijn mening de grote naïviteit van mensen.

Groeten S.T.A.L.K.E.R.

Deze post delen

Als je gaat analyseren hoeveel rode ( of witte of groene) auto's bij ongelukken zijn betrokken kan dat ook een opmerkelijk beeld geven. Persoonlijk vind dit soort zaken, zoeken naar je eigen gelijk. Niks mis mee hoor, overigens... Alleen weinig zinvol in mijn ogen.

Maar ok, je kan niet ontkennen dat het klimaat aan het veranden is door toedoen van de mens, maar dat dit samenhangt met 21dec vind ik echt ONZIN.....

Deze post delen

Het enige wat iedereen zou moeten weten is dat wanneer de golfstroom stopt ( zelfs vertraagt) in combinatie met opwarming van de aarde dit een noordelijke ( Europese) ijstijd meebrengt.

Even denken is de golfstroom gestopt? Hebben we opwarming van de aarde? Mijn raad is gooi die Noorse sokken nog niet weg.

Deze post delen

@prepass Er staat nergens dat dit samenhangt met 21 dec. Er staat aleen 2012 is strange en "Heeft het te maken met 21 december ? geen idee !" Denk ook niet dat iemand hier op zoek is naar zij eigen gelijk, maar men probeert gewoon samen te bepalen wat er mogelijk aan de hand is en wat het te weeg kan brengen. En mijn persoonlijke mening is en blijft dan ook dat het weer extreme veranderingen doormaakt, ongeacht de oorzaak. Zelf trek ik nooit voorbarige conclusies en blijf altijd sceptisch. You never know, until you see it with your own eyes !

Maar goed, een eigen mening hebben is gezond ! :)

Groeten S.T.A.L.K.E.R.

Deze post delen

Gast IsaBo

Wat waren dat nu voor vliegende bugs bij de kat helemaal op het eind? en wat was er met de dolfijnen aan de hand?

Deze post delen

@S.T.A.L.K.E.R. Het is ook niet persoonlijk bedoelt hoor. Was meer gericht op de maker van het filmpje.

Het is mensen eigen om overal een verklaring voor te zoeken. We kunnen als mens slecht omgaan met het feit dat sommige zaken gewoon gebeuren,zonder aanwijsbare oorzaken..... Ik heb het idee dat de maker een verband/verklaring aan het zoeken is dat er misschien wel helemaal niet is? Of wel??? :)

Deze post delen

@IsaBo Die vliegende bugs, geen idee. het wordt in verband gebracht met de bp olie ramp. Daarnaast zegt ie ook nog dat hij iets insgelijks in de golf van Mexico heeft gezien.

En dat met de dolfijnen heeft te maken met de zuurtegraad van het water wat oploopt, uitstoot van gassen etc.

Groeten S.T.A.L.K.E.R. :)

Deze post delen

@prepass Haha oke :p

Wat ik zelf wel weet van het kijken naar zijn filmpjes en wat ik vaker bij hem in de comments lees, is dat hij zelf toch redelijk objectief blijft over dingen.

Maar goed dat laat ik dan ieder voor zich om te bepalen.

Deze post delen

@S.T.A.L.K.E.R. Er gebeuren altijd wel ergens bepaalde natuurlijke fenomenen hoor, niets abnormaals aan. Het lijkt mss dat dat frequenter voortkomt, maar dat is puur omdat de media er simpelweg meer aandacht aan schenkt als vroeger. Ook het feit dat iedereen een gsm heeft waar hij/zij mee kan filmen om vervolgens de filmpjes op youtube te plaatsen laat ons in de foute vooronderstelling dat er 'tegenwoordig' meerdere abnormale dingen gebeuren. Alle respect voor jou persoonlijk, maar dit soort zaken (en vooral het verspreiden ervan door preppers) liggen volgens mij mee aan de basis dat de gewone rationele prepper als sensatiegeile doemsdenker/zaaier wordt gelabeld.

Groetjes,

Dristal

Deze post delen

@Dristal Ik ben het gedeeltelijk met je eens, dat het lijk of er nu meer gaande is door dat men meer 'connected' is dat klopt.

Maar dat preppers als doom denkers gezien worden door dit soort filmpjes niet.

Ik vind persoonlijk dat dit egt aan de maatschappij van tegenwoordig ligt, hoe snel word er al ergens niet een label opgeplakt ?

Als men tegen 10 mensen zegt dat men prepper is linken je er 9 aan doomsday preppers zonder verder vragen.

Maar goed, ik probeer zelf altijd ruim denkend en sceptisch te blijven XD.

Deze post delen

De beste uitspraken komen steeds van de mensen waarop wij ons vertrouwen plaatsen, deze komen van onze weerkundige. Ongeveer 6 maanden terug : Er is niks abnormaals met het weer.

3 maanden terug: We zullen ermee moeten leren leven. En 2 weken geleden: We raken er niet meer uit wijs.

Hahaha

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...