Ga naar inhoud
GENEGEERD

Inspiratie voor iedereen die een kleine BOL wil inrichten


YONI

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@YONI

 

Wat kost het?

 

Shalom Tom,

 

 

eerlijk gezegd, geen flauw idee voor de meeste van deze woningen en concepten, het tweede huis, dat in Finland (lijkt mij het meest bruikbare) heeft de eigenaar zo'n $ 10.500,- gekost en dat is vermoed ik, exclusief de grond maar die zal aanzienlijk goedkoper zijn dan in Nederland.

 

 

Yoni

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke link, @YONI. En ja hoor, in zo'n kleine ruimte leven kan heel goed. Denk aan de mensen in bejaardentehuizen, die hebben niet veel meer ruimte. En how about wijzelf met onze kampeerbus BOV. Heerlijk! We hebben er maanden in rondgezworven. Het is opmerkelijk met hoe weinig je toe kan, inderdaad wat @Pathfinder zegt, beslissen wat belangrijk is of niet.

 

Voordeel van dit huisje is, dat het prachtig luxe is. Lekker ruimogend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke link, @YONI. En ja hoor, in zo'n kleine ruimte leven kan heel goed. Denk aan de mensen in bejaardentehuizen, die hebben niet veel meer ruimte. En how about wijzelf met onze kampeerbus BOV. Heerlijk! We hebben er maanden in rondgezworven. Het is opmerkelijk met hoe weinig je toe kan, inderdaad wat @Pathfinder zegt, beslissen wat belangrijk is of niet.

 

Voordeel van dit huisje is, dat het prachtig luxe is. Lekker ruimogend.

 

zeker, ik zou een variant hierop, met 2 x voveel ruimte, zeker willen overwegen. Nu is het (dat huisje in Finland) gewoon een luxe "Man-Cave" ;) (en natuurlijk WIL je zo'n ding, net als een Hummer ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ah, To BOV or to BOL, that's the question

 

Ik denk dat het een BOTTUM is. Bug Out Trailer To Unknown Madness ;-)

 

Gouden Prepper Regel:

 

Vraag niet of-of, maar doe en-en.

 

 

Het was een strikvraag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...