Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

Maya Kalender Countdown Klok

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kijk hier hou ik nou van. Nog 278 dagen! Ik zit tegen die tijd (21/12/12) op een mooie lokatie om het te vieren. Hebben jullie al plannen voor 21 december?

Deze post delen

Persoonlijk heb ik het niet zo op de klok. Met een knipoog is het leuk. Maar voor niet-preppers die op jullie homepagina komen lijkt zo'n Maya-klok alsof men echt aan het preppen is voor het Einde van de wereld in december 2012. En zodoende krijgt men hier veel eerder het label 'paranoia gekken' door niet-preppers. Preppers zijn niet gek zoals in een ander draadje al betoogd werd. En ik mag toch aannemen dat het overgrote merendeel - ook het overgrote merendeel van de preppers hier - absoluut niet gelooft dat de aarde aan het einde van de Maya-kalander vergaat.

Deze post delen

De klok is inderdaad met een knipoog bedoeld ;) Het thema 'Maya 2012' wereldwijd een groot fenomeen, maar we merken ook dat het onder de (Nederlandse) preppers nauwelijks een rol speelt. De klok staat nog wel op de site, maar de teaser op de homepage hebben we er nu weer afgehaald (zwáár onder druk van de community bezweken dus ;))

Deze post delen

Kijk hier hou ik nou van. Nog 278 dagen! Ik zit tegen die tijd (21/12/12) op een mooie lokatie om het te vieren. Hebben jullie al plannen voor 21 december?

Wow 277 dagen voorbij en morgen is het al zover. Ik zit hoog en droog :-)

Deze post delen

Gast Jager

Zwaar onde nap hier....shit vergeten de famillie van der meer te bellen!!!

Deze post delen

Wow 277 dagen voorbij en morgen is het al zover. Ik zit hoog en droog :-)

Netuyas mompelt iets van ratten en zinkend schip......:p

Deze post delen

Je hoeft je nooit meer af te vragen hoe lang het nog duurt tot de Maya kalender afloopt!

Op Preppers.nl staat nu ook een heuse Maya Kalender Countdown Klok:

http://preppers.nl/maya-kalender-countdown-klok/

Nu nog 279 dagen te gaan, moet ruim voldoende zijn om het nodige in te slaan :)

Ruim 2 uur nog! Die 278 dagen zijn veel te snel voorbij gegaan...

Deze post delen

Gast Jager
en vrouwen? Of vergaan alleen de mannen morgen? ;)

Yep want met alleen vrouwen wordt de wereld een stuk beter. Toch? :p

Deze post delen

Yep want met alleen vrouwen wordt de wereld een stuk beter. Toch? :p

right you are!

Shift+R javítja ennek a képnek a minőségét. Shift+A javítja az oldal összes képének minőségét.

Deze post delen

Gast Jager
hahaha ff je best doen @Jager, iedereen kan het leren! :-)

In elf uurtjes??? Volgens de klok heb ik geen tijd meer.......

:p

Deze post delen

In elf uurtjes??? Volgens de klok heb ik geen tijd meer.......

:p

gewoon een spoedcursus nemen, zijn wel te vinden op internet...echt!

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...