Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

NASA waarschuwt; Maya Apocalyps verhalen kunnen bedreiging zijn voor bange kinderen

Recommended Posts

Nu we de kinderen niet meer bang kunnen maken met de Sint, zijn de Maya's nog altijd goed voor angstverhalen

NASA warns Mayan apocalypse stories pose threat to frightened children and suicidal teenagers

The National Aeronautics and Space Administration warns that 2012 Mayan apocalypse rumors pose a real-life threat to frightened children and depressive teenagers

Some say they can't eat, or are too worried to sleep, while others say that they are suicidal, according to NASA astrobiologist David Morrison

The apocalypse rumors began with claims that Nibiru, a rogue planet discovered by the Sumerians, will crash into Earth on December 21, killing everyone

LEES MEER OVER DE ANGSVERHALEN OP DE LINK (KLIK)

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2240718/2012-Mayan-apocalypse-rumors-pose-threat-frightened-children-suicidal-teenagers-says-NASA.html#ixzz2DpMEu4Dk

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Nu we het er toch over hebben, kan ik het niet laten om toch nog effe 21-12-2012 aan te halen

Want we weten toch wel dat er op deze datum de wetenschap de grote uitlijning heeft berekend

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gScoftSYrcA

VIA http://www.mrcometwatch.com/

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In verschillende andere topics komen tipjes van deze sluier tevoorschijn.

@Tom goed dat je deze topic aangemaakt hebt.

Misschien is het nog niet zoon dom idee om er even bij stil te staan dat er heeel veel mensen wel geloven in doomsday 21 december 2012.

Wat is het risico? Mensen die teleurgesteld zijn en zichzelf van het leven beroven.. Kleine rellen, de houding van de mensen in het algemeen STRESS!!

Dus korte lontjes bij het minste of geringste en vele vormen van agressie.

Ik hoop dat bovenstaand niet bewaarheid wordt, maar ik vrees toch met lichte vrezen dat onze ehbo posten/ dokters posten en denk ook andere zorgverleners het die dag zwaar te stellen krijgen.

In een andere poll wordt gevraagd wat doe je op 21 december a.s. Veel nuchteren onder ons doen wat ze normaal doen. (wij zijn immers geprept)

Maar helaas die dag : kijk uit voor loslopende mafkezen!!!

xxbirgittexx

• Leuk 1
Ik heb dit (maya voorspelling) nog helemaal niet besproken met de kinderen. Ik vond het helemaal niet nodig om dat met hun te bespreken.

in mijn geval heb ik dat helemaal niet hoeven doen. dat heeft de media al voor ons gedaan.

Wat ik nu wel moet doen is die doomscenario's uit die koppies van mijn kinderen zien te houden... En dat lukt aardig :D

in mijn geval heb ik dat helemaal niet hoeven doen. dat heeft de media al voor ons gedaan.

Wat ik nu wel moet doen is die doomscenario's uit die koppies van mijn kinderen zien te houden... En dat lukt aardig :D

Moet zeggen dat we voorlopig de media nog niet echt bij de kinderen laten. Wat er op school verteld wordt dat weet ik natuurlijk niet, maar hier beschermen we ze misschien wel iets te veel hier tegen.

Als je :)kind(deren) man/vrouw bij je hebt is het goed.

Als er iets groot gaat gebeuren:confused: 21-12 met de aarde dan gaan we met zin alleen goed geprept ten onder.

Maar daar geloof ik niet in de wereld zal niet vergaan, misschien de wereld zo als wij die :confused:kennen zal veranderen.

Maar dat zie we dan wel eten drinken en :rolleyes:noodvoorzieningen genoeg geprept

Groet Rustbrenger

Als je :)kind(deren) man/vrouw bij je hebt is het goed.

Als er iets groot gaat gebeuren:confused: 21-12 met de aarde dan gaan we met zin alleen goed geprept ten onder.

Maar daar geloof ik niet in de wereld zal niet vergaan, misschien de wereld zo als wij die :confused:kennen zal veranderen.

Maar dat zie we dan wel eten drinken en :rolleyes:noodvoorzieningen genoeg geprept

Groet Rustbrenger

IDD alleen wel jammer voor alles wat wij geprept hebben dan hebben we daar ook niets meer aan =o(( mmmmmmm

Aan de andere kant, we weten dat de maan en een eclips van de zon/maan bepaalde invloeden uitoefend op het leven hier op aarde. Dus astrologisch gezien, heeft het invloed. Net als de zon, die invloed heeft op al het leven hier op aarde. Dus alles wat er nog bij zou kunnen komen kijken, zou mischien ook nog wel iets van een invloed kunnen hebben. De kans dat dat zo is, tja, wij zeggen dan dat dat wel zal meevallen of dat gebeurt niet... Maar dat zeggen mensen ook over andere mensen die preppen voor iets wat kan gebeuren, dus als ik dit links zou laten liggen zou best hypocriet zijn. Waarom dit niet maar dat andere wel?

Ik zie wel wat er wel of niet gaat gebeuren. En dat is met alles. De val van de euro, derde wereldoorlog of dit...

Bang ben ik niet, maar hypocriet wil ik ook niet zijn, dus laat ik alles op een laag pitje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...