Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Even een vertaling; dit piramidespel dat we economie noemen stort niet in en alles komt vanzelf goed en dan daalt na een rentestijging de goudprijs.......................

Dat het pyramidespel niet instort beweer ik niet.

Integendeel.

Ik zie alleen dat men het zaakje draaiend probeert te houden en weigert af te schrijven c.q. te crashen.

Dat maakt de paniek later alleen maar groter en geeft me tijd weer meer te preppen. (weer on-topic)

In een normale situatie is er verband tussen rente en goud omdat rente ook ietwat compenseert voor inflatie.

In deze situatie kan alles anders wezen.

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Om even terug naar het onderwerp van dit topic te gaan........

Afgelopen zaterdag (23 febr.) heb ik 'n bestelling gedaan bij Silver Mountain. Bevestiging ontvangen en zodra de bestelling gereed is krijg ik bericht en kan ik 'n afspraak maken om langs te komen.

Op de site stonden mijn bestelde dingen op voorraad.

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe dus geen idee hoe dit gaat...maar vind het toch vreemd dat ik verder nog niets heb gehoord. Is dit normaal??

Deze post delen

Kijk voor zilver eens bij gold-silver.be.

Bij tubes of boxes betaal je hele goede bulk prijzen.

Ik heb er nog niks besteld, iemand anders wel?

Deze post delen

Gast gebruikersnaam
Om even terug naar het onderwerp van dit topic te gaan........

Afgelopen zaterdag (23 febr.) heb ik 'n bestelling gedaan bij Silver Mountain. Bevestiging ontvangen en zodra de bestelling gereed is krijg ik bericht en kan ik 'n afspraak maken om langs te komen.

Op de site stonden mijn bestelde dingen op voorraad.

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe dus geen idee hoe dit gaat...maar vind het toch vreemd dat ik verder nog niets heb gehoord. Is dit normaal??

Voor mijn begrippen niet, echter hetzelfde gevoel heb ik bij bestellingen bij hen. De communicatie zou beter kunnen in het geval van niet direct kunnen uitleveren. Echter bij problemen (zending was vermist) werden we wel correct op de hoogte gehouden door hun binnendienst.

Indien je je niet zeker voelt na je bestelling gewoon een telefoontje eraan plegen en je krijgt waarschijnlijk de info die je nu mist. Voelt vreemd he, je eerste internet PM bestelling, € overgemaakt, bevestiging ontvangen en dan .............. niets zelfs niet na 1 week. Been there too ;) Een belletje naar de binnendienst deed wonderen en de aangegeven levertijd van 3 weken kwam ook uit

Deze post delen

@gebruikersnaam

Ga vandaag wel bellen want wil toch graag weten hoe het zit. Niets overgemaakt trouwens....eerst zien dan betalen..:)

Is evengoed 'n raar gevoel als je in dit soort dingen stapt en vind het best wel eng maar ja.....je moet wat in onzeker tijden. Had hier natuurlijk veel eerder mee moeten starten.....*met de kennis en de wetenschap van nu*...je kent die uitspraak wel..:(...:D..

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...