Ga naar inhoud
GENEGEERD

Buy the fucking dip

jobs
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuk verhaal voor de kleinkinderen!!

Over 20 jaar zit ik in een hoekje sokken te stoppen in mijn schommelstoel, en dan tover ik een grote doos tevoorschijn.

"Ja kindertjes, jullie wilden horen over hoe het leven was in 2012! Ik leefde toen. Kijk maar eens in deze doos hier... oh help oma even, mijn reuma, weet je wel... nou ik heb in 2012 de hele achtbaan gevolgd, en tijdens elke dip een muntje gekocht... deze is van 30 november 2012... kijk er maar eens naar. Ja, dat kon in die tijd allemaal zomaar. We hadden iets dat heette "in-ter-net", dat is geen spookverhaal, het is echt zo!! En we hadden allemaal gaten in de muren, stopcontacten, en daar kwam dan stroom uit. Echt waar! Nee, ik ben niet dement! Nouja, ik kocht dus steeds als de koers laag was een muntje, en nu heb ik hier dus een hele grote doos vol met muntjes. Al deze muntjes hebben een datum. Kijk, deze hier was van 30 juni 2013. Dat is precies dezelfde als die van november 2012, maar deze kostte in de dip van 30 juni 2013 dus 53,40 euro. Die van 30 november 2012 kostte 30,70 euro. Ja EURO ja, hoe bedoel je wat is dat? Oh oma is nu erg moe kindertjes, ik ga even uitrusten."

• Leuk 1
Link naar reactie

Leuk verhaal voor de kleinkinderen!!

Over 20 jaar zit ik in een hoekje sokken te stoppen in mijn schommelstoel, en dan tover ik een grote doos tevoorschijn.

"Ja kindertjes, jullie wilden horen over hoe het leven was in 2012! Ik leefde toen. Kijk maar eens in deze doos hier... oh help oma even, mijn reuma, weet je wel... nou ik heb in 2012 de hele achtbaan gevolgd, en tijdens elke dip een muntje gekocht... deze is van 30 november 2012... kijk er maar eens naar. Ja, dat kon in die tijd allemaal zomaar. We hadden iets dat heette "in-ter-net", dat is geen spookverhaal, het is echt zo!! En we hadden allemaal gaten in de muren, stopcontacten, en daar kwam dan stroom uit. Echt waar! Nee, ik ben niet dement! Nouja, ik kocht dus steeds als de koers laag was een muntje, en nu heb ik hier dus een hele grote doos vol met muntjes. Al deze muntjes hebben een datum. Kijk, deze hier was van 30 juni 2013. Dat is precies dezelfde als die van november 2012, maar deze kostte in de dip van 30 juni 2013 dus 53,40 euro. Die van 30 november 2012 kostte 30,70 euro. Ja EURO ja, hoe bedoel je wat is dat? Oh oma is nu erg moe kindertjes, ik ga even uitrusten."

En je punt is?:D

Je kan wel erg lekker schrijven!

Greener

Link naar reactie

En je punt is?:D

Je kan wel erg lekker schrijven!

Greener

:o oei, zei ik dat hardop?

:D Ik heb volgens mij eigenlijk helemaal geen punt met dit verhaal, een paar wijntjes en ik zit opeens zomaar in 2050. Ga nu ook maar eens de laptop uitzetten, anders typ ik dadelijk een boek... En ga ik met Dick Berts concurreren :D

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Goud in euro's - 1259,94

Zilver in euro's - 23,48

Dit is echt een BTFD moment! Historische trends laten zien dat het begin van het jaar de prijzen van edelmetalen hard stijgen. Dit geldt uiteraard alleen in dit nieuwe normaal (sinds 2010) waarin 85 miljard dollar per maand wordt bijgedrukt, uh sorry, aan kwantitatieve verruiming wordt gedaan.

Link naar reactie

De grap is natuurlijk dat er inmiddels zo veel mensen het spelletje doorhebben (zowel kleine spelers als grote investeerders) dat dit alleen maar uitstel van executie betekend. Al deze spelers kopen gewoon groter in dan normaal.

Enige scenario waar ik nog mee zit is dat banken met gratis fiat geld via FED/ECB steeds zelf ook weer gigantisch veel papieren SLV/GLD kopen om die vervolgens weer te dumpen om zo, op kosten van de belastingbetaler, de prijs steeds te manipuleren. Dat kunnen ze natuurlijk erg lang vol houden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...