Ga naar inhoud
GENEGEERD

Amerikaanse site over Project X- Haren

Deventerprepper1
 Share

Recommended Posts

Ik vondt een paar minuten geleden plotseling

een artikel van withoutruleoflaw.com over Project X- Haren. Is misschien een

beetje oud nieuws en geen nieuws en hebben mensen dit al gezien

maar ik dacht dat het misschien toch interessant zou zijn om te posten:

http://www.withoutruleoflaw.com/2012/09/25/wrol-in-holland-mob-rules/

Wat vinden jullie hiervan?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Aan de taalfouten te zien is het waarschijnlijk door een Nederlander geschreven en op die site gezet. Internet maakt de wereld klein.

Overigens vind ik het "gedachtengoed" van de auteur een beetje eng. Als ik het goed begrijp moeten we op een menigte gaan schieten omdat de handhaving niet adequaat is?

Wat moeten we dan aanpassen?

De handhaving competent inzetten? Of "The Punisher" na gaan doen?

Begin steeds meer het idee te krijgen dat mensen het "recht op zelfverdediging' balletje steeds makkelijker opgooit. Ik ben VOOR een VRIJER wapenbezit. Maar geen VRIJ wapenbezit. AR15''s hebben niets te zoeken in de handen van triggerhappy malloten die te veel Mad Max gekeken hebben.

Link naar reactie

Precies Bolo. Onze samenleven kan deze verantwoordelijkheid niet meer aan. Verantwoordelijkheid willen ze toch graag bij de overheid leggen. Gaat het mis kunnen ze altijd de ander de schuld geven.... Ze overzien vaak de gevolgen niet van dit soort akties. Kortzichtig enzo.....en het balletje is weer rond...

Link naar reactie

Aan de taalfouten te zien is het waarschijnlijk door een Nederlander geschreven en op die site gezet. Internet maakt de wereld klein.

Overigens vind ik het "gedachtengoed" van de auteur een beetje eng. Als ik het goed begrijp moeten we op een menigte gaan schieten omdat de handhaving niet adequaat is?

Wat moeten we dan aanpassen?

De handhaving competent inzetten? Of "The Punisher" na gaan doen?

Begin steeds meer het idee te krijgen dat mensen het "recht op zelfverdediging' balletje steeds makkelijker opgooit. Ik ben VOOR een VRIJER wapenbezit. Maar geen VRIJ wapenbezit. AR15''s hebben niets te zoeken in de handen van triggerhappy malloten die te veel Mad Max gekeken hebben.

neuh een cal 12 pomper en een .357 of .45 semi pistool is daar voor genoeg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...