Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers UK: Surviving Armageddon. (De docu!!!)


S.T.A.L.K.E.R.

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Dank je wel, @S.T.A.L.K.E.R.

 

Een t.v. heb ik niet en je zal het niet geloven, maar die amerikaanse serie heb ik nooit gezien. Geen behoefte aan, niet voor niks die doos gekickt.

 

Dit is een goeie docu en ik denk dat de Nederlandse preppers hier ongeveer hetzelfde zijn. Normale mensen, met normale gedachten.

Leuk gedaan, die verschillende soorten insteek op een rij.

 

Als je een docu van de mensen hier, van preppers.nl, zou maken, zal je dezelfde soorten mensen tegenkomen. Alleen vraag ik me af of Nederlanders zulke goeie films kunnen maken. Altijd fan geweest van Engels materiaal, top kwaliteit.

 

Jammer van die piepjes altijd, maar ja ik ben daar weer wat makkelijker in.

Zoals die meneer met zijn sceptic tank: het is een taboe. Tja.

Maak ik me verder ook niet druk over hoor, het is gewoon een goeie docu, punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot

 

Helemaal mee eens ! Ik denk dat idd heel veel Nederlandse preppers zich hier in kunnen vinden.

In deze show wordt tenminste niet alles zo gehypet, maar gewoon normaal gepraat over preppen en preppers in mooi gemaakte docu. :)

 

Daarbij kijk ik zelf ook nog maar zeer weinig tv, alles wat ik wil zien staat op intrnet.

En daarbij top series als arrow en revolution worden hier tog niet uitgezonden.

Hier ziet men alleen hoe een hele zaal tekeer gaat als iemand van een duikplank springt :rolleyes:

 

Groeten S.T.A.L.K.E.R.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...