Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat persoonlijke gedachten.

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste Preppers.nl forum bezoekers,

Met ruim 600 actieve leden die meer dan 60.000 forum posts hebben gemaakt kan je niet iedereen tevreden houden. Preppers zijn individuele mensen met een zeer eigen mening en dan krijg je wel eens conflicten. Je kan het forum ook zien als de echte wereld maar dan virtueel. Sommige van onze bezoekers zijn gewoon stamgasten in onze virtuele huis. Zo nu en dan zijn er incidenten op het forum en wordt er hard gediscussieerd. En zolang er niet op de man gespeeld wordt kan er heel veel bij ons. Er zijn 6 actieve moderators die veel monitoren en jullie werken daar ook geweldig aan mee. Als er iets is waar naar gekeken wordt zijn we normaal gesproken binnen een paar minuten online en proberen we het op te lossen.

Preppers.nl stelt zijn virtuele omgeving open voor iedereen als de mensen zich aan de huisregels houden. Persoonlijk vind ik dat er een geweldige sfeer hangt op het forum en willen we veel delen met elkaar. Dit is onze grootste kracht en zal altijd onze prioriteit zijn. We willen dat bezoekers hier gewoon met elkaar kunnen praten over alles en nog wat met de nadruk op zelfvoorzienend maar er mag ook veel gelachen worden. Buiten de virtuele wereld zijn er ook activiteiten zoals; workshops, VPP, paintballen of gewoon gezellig met elkaar op bezoek komen. Niks hoeft en iedereen kan vrij kiezen waar die het lekkerst bij voelt. Buiten het feit dat Preppers.nl een enorme database van informatie wordt en er nu hard gewerkt wordt aan onze wiki pagina's. Er zijn ook andere zaken zoals; gezamenlijke inkoopacties, kortingen, reviews van spullen gratis beschikbaar gesteld door bedrijven, prijsvragen en natuurlijk het prachtige karma topic.

Dat we erg hard groeien en dat sommige ons ook weer verlaten is gewoon een natuurlijk proces en als mensen zich hier niet fijn voelen dan is dit niet de plek voor ze en hopelijk kunnen ze ergens anders wel hun ding doen. We hebben als doel om snel te groeien en een grote kritische massa te krijgen zodat we meer voor elkaar kunnen krijgen en zelfredzaamheid meer draagvlak krijgt. Meer leden geeft ons ook meer kennis en macht. En het is natuurlijk geweldig om te zien hoeveel mensen hier een fijn huis hebben omdat ze door hun omgeving voor “anders” en raar worden aangezien. We krijgen per dag tientallen e-mails of berichten en we geven een groot deel van onze tijd op aan het doel om jullie een geweldige tijd te bezorgen. Het kost ons niet alleen veel tijd en energie maar hebben ook kosten gemaakt (zoals server, domeinnamen, software pakketten, reiskosten e.d.) We doen dit omdat we het zelf ook geweldig vinden en als jullie blij zijn wij dat ook. Jullie enthousiasme op het forum werkt aanstekelijk en laten mensen het “licht” soms zien. Er zijn al diverse fysieke vriendschappen ontstaan tussen de bezoekers en dan te beseffen dat we net 10 maanden bezig zijn.

We helpen elkaar en willen op onze manier bijdragen aan een betere wereld en juist door middel van het internet kan je grote groepen mensen bereiken. Dat we daar soms de media voor inzetten of andere middelen vind ik juist een pre. Stel er vindt een SHTF plaats dan is het toch super dat we bij hebben gedragen dat mensen zich beter hebben voorbereid qua kennis en producten. Er zijn zo verschrikkelijk veel forum gedeeltes waar een ieder zich aan kan tegoed doen en als je iets niet wilt lezen dan doe je dat niet. Een van de zaken die we juist doen is naar jullie luisteren en daarop te anticiperen. We proberen er een feestje van te maken en met technische zaken dit te ondersteunen.

Toen ik jaren geleden op zoek ging naar een stuk grond wist ik niet eens dat het een BOL genoemd werd maar wat ik wel wist is dat ik mensen met elkaar wilde binden. Ik heb al veel leden ontmoet en gesprekken gevoerd en voel dat er wat speelt. Met liefde en aandacht willen we jullie bedienen en gaan we samen met jullie nog prachtige dingen ondernemen. Ik type deze gedachten “ad hoc” op naar aanleiding van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen op het forum. Als jullie maar weten dat het uit een goed hart komt.

Met een warme groet van Mr. Gold

• Leuk 9
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Aan Mr.Gold en andere forumbeheerders en moderators.

Ik vind het een geweldig forum, ben net een klein weekje lid, heb al veel tips zien voorbijkomen en er gaarne mee aan de slag gegaan. Ik heb nog niet het gevoel al veel te hebben kunnen bijdragen maar hoop dit wel te kunnen gaan doen.

Ik denk dat mr Gold deze post heeft gezet nav dingen die er de afgelopen dagen gebeurden. Trek het jullie niet persoonlijk aan. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het leven. Er is op dit forum voldoende ruimte om keuzes mbt die keuzes te maken. In iedere community of het nu virtueel of live is zullen onderwerpen zijn waar je je aan kunt storen of aan kunt laven. Iedereen is volwassen genoeg om te kiezen.

Ik meen dat de weg die jullie hebben ingeslagen met dit forum een heel welkome is.

Link naar reactie

Aan Mr.Gold en andere forumbeheerders en moderators.

Ik vind het een geweldig forum, ben net een klein weekje lid, heb al veel tips zien voorbijkomen en er gaarne mee aan de slag gegaan. Ik heb nog niet het gevoel al veel te hebben kunnen bijdragen maar hoop dit wel te kunnen gaan doen.

Ik denk dat mr Gold deze post heeft gezet nav dingen die er de afgelopen dagen gebeurden. Trek het jullie niet persoonlijk aan. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het leven. Er is op dit forum voldoende ruimte om keuzes mbt die keuzes te maken. In iedere community of het nu virtueel of live is zullen onderwerpen zijn waar je je aan kunt storen of aan kunt laven. Iedereen is volwassen genoeg om te kiezen.

Ik meen dat de weg die jullie hebben ingeslagen met dit forum een heel welkome is.

Hier ben ik het helemaal mee eens! :)

Link naar reactie

Dat is een hartverwarmend stukje @Mr. Gold ...

Dat had ik even nodig :o

Ook ik zal me tomeloos blijven inzetten om preppers.nl tot een gezellige en vooral nuttige community te maken waarin we elkaars kennis delen en ervaringen opdoen! Ook wij mogen ons tot die groep toerekenen die hun huidige leven een andere wending hebben gegeven sinds ze op preppers.nl vertoeven. En dat bedoel ik enkel in het meest positieve zin van het woord!

Zowel de rake opmerkingen van @Dick Berts als de fantastische recepten van @Cardhu of de handige tips van @hobbyboerin ... ze gaan me allen aan het hart! Van al deze personen steek je wat op! En dit alles doe ook ik met de beste bedoelingen en vanuit mijn hart.

De vriendschappen die hier ontstaan zijn uniek, de groepen die gevormd worden ook. Niet op hippie niveau gaan zingen rond het kampvuur, nee gewoon lekkere Hollandse nuchterheid met een gezellig sausje er over heen. DAT is preppers.nl en dat moet het blijven!

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik ben het honderd procent met Blik(voer) eens. Er valt hier zoveel te leren. Stel je voor dat je in je eentje naar alle info moest zoeken. Daarom een hartelijk bedankje voor de tijd en energie die de beheerders/moderators hier in steken en ook de complimenten voor de vriendelijke manier waarop jullie dat doen. Het is wel degelijk te merken dat alle werk en energie uit een goed hart komt.

• Leuk 1
Link naar reactie

Mr. Gold, je bent een reuze kerel. Ook wil ik graag kwijt -je hebt het geschreven vanuit het gevoel 'iets' te moeten zeggen nav recente geschiedenis- dat de laatste die zich iets moet aantrekken van deze zelfde recente geschiedenis Mr. Gold heet. Persoonlijke keuzes kunnen nimmer aangerekend worden aan een ander. En daar wil ik het maar bij laten.

Ga Zo Door! Maak preppers tot het nieuwe woord voor de Nederlandse Van Dale en blijf zelfredzaamheid promoten.

• Leuk 1
Link naar reactie

Je verbonden voelen met de mensen om je heen (lees op het forum) dat is een heel groot iets. Iets wat mr Gold en zijn moderators bij mij voor elkaar hebben gekregen. Je zegje kunnen doen en niet als je niet wil. Kortom jezelf kunnen blijven, met je eigen mening. Zo voel ik het iig en dus wil ik de heren bedanken en wat mij betreft gaan we zo verder.

Link naar reactie

Meer leden geeft ons ook meer kennis en macht.
Meer leden geeft ook een minder overzichtelijke situatie.

Begrijp me niet verkeerd veel leden is prima. Het "probleem" is dat de onderwerpen die ik interessant vind onvindbaar worden in de overvloed aan het soort posts dat ik niet zoek.

Met bovenstaande in gedachte een paar ideeen om het forum te verbeteren.

a] De mogelijkheid om personen en threads the blacklisten.

b] Iets in de stijl v/e column door een real life expert.

Toelichting op punt b. Het zou leuk zijn dat ervaren leden een artikel schrijven over bv vuur maken met niet optimaal droog hout.

Met ervaren bedoel ik mensen die echt ervaring hebben. Het aantal posts van die persoon is van geen enkel belang. Een eigenaar v/e survival winkeltje is niet per defenitie een expert.

Zo'n persoon zou bv beperkte moderatie rechten kunnen krijgen en een eigen hoekje op dit forum dat hij/zij ook kan opschonen als de post off-topic gaan.

• Leuk 1
Link naar reactie

Mr. Gold, je bent een reuze kerel. Ook wil ik graag kwijt -je hebt het geschreven vanuit het gevoel 'iets' te moeten zeggen nav recente geschiedenis- dat de laatste die zich iets moet aantrekken van deze zelfde recente geschiedenis Mr. Gold heet. Persoonlijke keuzes kunnen nimmer aangerekend worden aan een ander. En daar wil ik het maar bij laten.

Ga Zo Door! Maak preppers tot het nieuwe woord voor de Nederlandse Van Dale en blijf zelfredzaamheid promoten.

Ben het hier helemaal mee eens, dit is altijd moeilijk, iemand maakt een (volwassen) keuze en de rest moet zich hier bij neerleggen.

Mr. Gold, bedankt voor deze "afscheidsbrief"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...