Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival station


Captain Angus

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Volgens mij zou die koffer een ook mooi f.cage maken.

Dat dan weer niet. Die koffer is van plastic. Na enige modificatie aan de binnenkant zou dit wel mogelijk zijn (ijzeren bak in de koffer maken).

Maar dan kun je jet zo goed een ijzeren koffer gebruiken.

 

Waar je dan wel voor moet zorgen is dat de buitenkant niet in verbinding staat met de binnenste ijzeren kooi.

 

Om hier een Faraday kooi van te maken zou, denk ik, te bewerkelijk zijn, en uiteindelijk ook te zwaar.

 

Ik heb hier nog een soortgelijke flightcase liggen. Ik zit er nu wel aan te denken om ook zoiets te maken voor mijn basis set-up.

 

Daarbij wil ik dan wel gebruik maken van hoogwaardigere coax kabels als in het filmpje. Dat idee van die antenne vind ik dan weer wel erg leuk verzonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer (Go) comm kits.. op yt..

 

 

Daarnaast kan je op de DARES-site ook goede voorbeelden zien van "Veldstations" zie http://dares.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=44&Itemid=66

 

 

Daarnaast heeft DARES een soort standaard gemaakt voor antennekoppelingen, 12volt stekkers en voorzieningen, zeker de moeite waard om kennis van te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...