Ga naar inhoud
GENEGEERD

Boilerwater


Emmy

Aanbevolen berichten

Dit weekend hoor ik hoe ik in noodgevallen het water uit de boiler (80 liter tot 90 graden verhit water) kan aftappen. (Dat schijnt niet in alle gevallen te kunnen door simpelweg de kraan open te draaien). Samen met het water uit de stortbak van de toilet (ook drinkbaar water) schijn ik zo al over 90 liter te beschikken. Nog een paar jerrycans besteld. Daarna heb ik dan 140 liter water, al ben ik me ervan bewust dat dit niks is, als hier op een goede dag de Noordzee tot onder mijn balkon staat. Ik denk wel aan het zoutwaterfilter.

 

Emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het is toch beter dan niets, toch? Flessenwater kopen is misschien ook nog een oplossing.

 

Ik heb niet veel opslagruimte en wel een Katadyn Pocket, dus ik kan waarschijnlijk beter jerrycans of een vat gebruiken. En een vat of jerrycan leeg bewaren, om de ververste inhoud in te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...