Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Vault 101

Voorbereiden op 21 december.

Recommended Posts

Ik geloof niet dat er op 21 december iets noemenswaardig gaat gebeuren of dat de wereld zelfs zal vergaan, maar ik geloof wel in de onvoorspelbaarheid en stupiditeit van mensen die bang zijn (dat er wel iets gaat gebeuren). Wat doen mensen die (denken dat ze) niets meer te verliezen hebben?

Stukje van Wikipedia:

The phenomenon has spread widely since coming to public notice, particularly on the Internet. Hundreds of thousands of websites have been posted on the subject. "Ask an Astrobiologist", a NASA public outreach website, has received over 5000 questions from the public on the subject since 2007, some asking whether they should kill themselves, their children or their pets. In May 2012, an Ipsos poll of 16,000 adults in 21 countries found that 8 percent had experienced fear or anxiety over the possibility of the world ending in December, 2012, while an average of 10 percent agreed with the statement "the Mayan calendar, which some say ‘ends’ in 2012, marks the end of the world", with responses as high as 20 percent in China, 13 percent in Russia, Turkey, Japan and Korea, and 12 percent in the United States, where sales of private underground blast shelters have increased noticeably since 2009. At least one suicide has been directly linked to fear of a 2012 apocalypse, with several more anecdotally reported. A panel of scientists questioned on the topic at a plenary session at the Astronomical Society of the Pacific contended that the Internet has played a substantial role in allowing this doomsday date to gain more traction than previous similar panics.

Zal het allemaal wel meevallen in ons nuchtere landje zoals tijdens de millenniumwisseling of nemen jullie bijvoorbeeld toch maar een dagje vrij om eventuele chaos te vermijden?

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Self Fulfilling Prophecy ...

Ik weet wel dat ik op deze datum zoveel mogelijk nieuws in de gaten houd. Om te kijken wat voor stommiteiten de mensen gaan uithalen;

- op een berg staan chanten

- met spiegeltjes de ruimte in flitsen als een beacon.

- in trance raken.

- door de telescoop gluren (op zoek naar planeet X)

- party like it 1999!

Beamer aan in de woonkamer. Daar een beeld vol twitterfeeds, newsheaders en google's hottest...

TV op multi channel lijst...

en ondertussen vreten en zuipen we de koelkast arm :D

Deze post delen

Gast 2erep

Dit is het zelfde draadje: Mensen wat een sensatie wordt het op 21-12-2012

Deze post delen

Er zijn ook al websites hierover met veel reacties zie: http://21december2012.nl/

He René hier,

Als je op zoek bent naar meer informatie over 21 december 2012, dan ben ik blij dat je deze website hebt gevonden en raad ik je sterk aan te blijven lezen.

Omdat dit mijn ontdekking is van wat ik weet over 21 december 2012 en graag met iedereen wil delen, zodat iedereen zich goed kan voorbereiden op wat er komen gaat. Wil je wat kwijt, dan kan dat onder ieder bericht en als je een van mijn pagina’s wil delen met je vrienden, dan hoef je alleen maar op de ” facebook like” knop of de “twitter” button te klikken.

21 december 2012

Het begon allemaal toen ik 7 jaar geleden in mijn dromen een paar beelden zag over het jaar 2012. Dit waren zulke mooie beelden. Toen ik wakker werd vertelde in mijn vrouw enthousiast van deze beelden. Een paar dagen later liep ik samen met mijn vrouw langs een boekenwinkel bij ons op het dorp. Opeens zij mijn vrouw, kijk daar ligt een boek over 2012, ook toevallig.

Denk dat de aankomende weken veel media hierover gaan schrijven en hun eigen onderzoekjes zullen doen over 21/12/2012.

Deze post delen

Hoezo nuchtere Nederlanders? Ik haal extra bier en whisky in huis, en maak er een gezellige avond met vrienden van!

Deze post delen

Dit is het zelfde draadje: Mensen wat een sensatie wordt het op 21-12-2012

Niet helemaal.

dat gaat over de media berichten. dit gaat over je persoonlijke voorbereidingen.

Deze post delen

Met zak popcorn naar laatavond journaal kijken en lachen met al losers die zich telkens weer door gelijk welk gek verhaaltje laten leiden en hopen dat de regering een dna-staal afneemt, om te voorkomen dat hun psychisch instabiele genen niet meer verspreid worden, aangezien er al gekken genoeg zijn in de wereld.

Deze post delen

Ik ga de hele dag alles volgen in de media wat de mensen gaan doen voor dingen.

Ik geloof niet dat er precies op die dag iets gebeurt qua botsing van de planeten oid. Ik geloof ook niet dat de Maya-kalender dermate nauwkeurig door ons geïnterpreteerd heeft kunnen worden. Ik denk wel dat de Maya's over kennis beschikten die wij kleiboeren indertijd niet hadden. Maar mogelijk zit onze interpretatie er 100 jaar naast en is het einde der Maya-kalender al lang geweest, of moet het nog komen.

Wat ik wel denk dat er in de komende tijd zou kunnen gebeuren is het verlies van elektriciteit door CME's. Daar prep ik (o.a.) voor. Dat het precies op 21-12 zou kunnen gebeuren, mwah. Maar als het gebeurt dan ben ik geprept.

Wat ik niet hoop dat er gebeurt is dat eoa grote mogendheid het in zijn kop haalt om die datum te gebruiken om de 3e wereldoorlog te beginnen. Of een virus los te laten. Zoiets.

Wat ik wel hoop is dat er op die dag een mega-uitvinding wordt gepresenteerd die een ommekeer op deze wereld zal veroorzaken in respect en denken. Maar ik vrees dat dat een utopie is.

Deze post delen

Gast Jager
Self Fulfilling Prophecy ...

Ik weet wel dat ik op deze datum zoveel mogelijk nieuws in de gaten houd. Om te kijken wat voor stommiteiten de mensen gaan uithalen;

- op een berg staan chanten

- met spiegeltjes de ruimte in flitsen als een beacon.

- in trance raken.

- door de telescoop gluren (op zoek naar planeet X)

- party like it 1999!

Beamer aan in de woonkamer. Daar een beeld vol twitterfeeds, newsheaders en google's hottest...

TV op multi channel lijst...

en ondertussen vreten en zuipen we de koelkast arm :D

Zeg maar hoelaat, neem het bier wel mee :p

Deze post delen

Wat ik wel hoop is dat er op die dag een mega-uitvinding wordt gepresenteerd die een ommekeer op deze wereld zal veroorzaken in respect en denken. Maar ik vrees dat dat een utopie is.

Nee joh, dat is pas in 2063 :D

Deze post delen

Gast Jager
vanaf 12:00 uur smiddags ben je welkom hoor :p

Moet je der wel een podcast over maken he!

Deze post delen

Moet je der wel een podcast over maken he!

Ik had net het geweldige idee om deze dag live te gaan uitzenden.. maar ik zag net dat ik die dag moet optreden. Helaas... dat feest kan dus niet doorgaan... althans niet bij ons thuis...

Deze post delen

Gast Jager
Ik had net het geweldige idee om deze dag live te gaan uitzenden.. maar ik zag net dat ik die dag moet optreden. Helaas... dat feest kan dus niet doorgaan... althans niet bij ons thuis...

Dat wordt dan whiskey bij Dreutel :p

Deze post delen

nou af tellen maar 18.. dagen vooooooorrrrrrrrrrr ............ mmmmmm wedde dat het niet door gaat .....

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...