Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mensen wat een sensatie wordt het op 21-12-2012


Tom

Aanbevolen berichten

Nu op de site van Xandra de nieuwste berichten, de berichten gaan Main Stream Media (grote kranten e.d.)

 

OOK AMERIKANEN LATEN ZICH GEK MAKEN: DUIZENDEN BOUWEN BUNKERS EN DODEN HUISDIEREN UIT VREES VOOR EINDE VAN DE WERELD

 

En op HLN.BE dit bericht (zeg maar het belgische AD)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1539842/2012/11/26/Einde-van-de-wereld-politie-sluit-Franse-Ark-van-Noah-af.dhtml

 

 

 

Hallo, Xandra kom er maar in..........

Wat is wijsheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nog meer sensatie, nu in de Telegraaf (OPMERKING TOM; LET OP DE WOORDKEUS "HEILIG DORP" HET WORDT NU AFGESCHILDERD ALS EEN SEKTE, DUS WAANZINNIGEN DIE PREPPERS).

 

Heilig dorp afgesloten tot wereld vergaat

 

AMSTERDAM -

 

Het Franse dorpje Bugarach, verstopt in een hoekje van de Pyreneeën, wordt van 19 tot 23 december afgesloten. De lokale autoriteiten vrezen de komst van pelgrims die geloven dat het gehucht het enige dorpje is dat gespaard wordt tijdens de vernietiging van de aarde op 21 december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al in mijn agenda gezet. Ga die dag voor de tv zitten en kijken wat er allemaal gebeurt. Met een breiwerkje.

 

Dat ze hun huisdieren doden kan ik goed begrijpen. Je wilt niet dat iets waar je van houdt moet lijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) Lol, en dan gaat meneer de burgemeester zeker bovenop de berg zitten :-)

 

Kom op nou mensen, precies die berg blijft gespaard? Omdat???

 

En dan? Wil je zooo graag blijven leven in je eentje, terwijl de rest van de wereld 'vergaan' is? Lekker saai.

 

Ach, vrouwen kunnen gewoon uit ribben van de overgebleven man ontstaan. Problem? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik denk dat het goed is om voorbereidingen te treffen in alle nuchterheid, gezien allerlei dingen die gaande zijn. Dus denk ik niet dat preppers sektarisch zijn hoor.

Heb er weleens over geschreven op een wat grappige manier, het is dan net een beetje hoe de bui is op het moment dat ik iets schrijf. Niet om het belachelijk te maken.

Ik ken ook mensen die voorbereidingen trefffen, best verstandig. Nederland is best (nog) veilig, maar je weet nooit. De mensen uit de artikelen boven, zijn niet nuchter, en pinnen zich vast op een datum,

dat is het verschil. Wat dat betreft is het goed als we in het nwe jaar zijn beland, dan kunnen die mensen weer rustiger worden.

Maar 2013...wordt volgens experts wel het jaar van globale voedselcrisis. Niet te onderschatten ook, wat het doet dat de oogsten in Amerika van dit jaar enorm mislukt zijn. (en niet alleen in Amerika, maar Amerika exporteert het meeste)

En daarbij komen nog zoveel andere factoren, extreme weersomstandigheden lijken alleen maar toe te nemen, wereldwijd.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sceptische boswachter

Een innemende vrouw, daar niet van. Maar boswachter Gilles Grieux, die zich in haar winkeltje komt verwarmen, monkelt op de achtergrond. "Ik ken elke rots, elke spleet in die verdomde berg. Magnetische krachten mijn hol. Als er zich marsmannetjes schuilhouden in die berg, ben ik Napoleon. Pas op, ik zou er voordeel kunnen bij halen. Elke week krijg ik mails en telefoontjes van kwieten die een paar vierkante meter op die berg willen afhuren. Mocht ik daar op ingaan, ik zou nooit meer hoeven te werken".

 

Hahaha heerlijk nuchter die man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je,

dus ik ben nu junior prepper, zo te zien?:)

 

Het is een kleine moeite, om wanneer je boodschappen doet, wat extra dingen mee te nemen. Dus in die zin denk ik dat ik idd junior prepper ben.

 

Hoi xandra,

 

Welkom op het forum!

Het zou fijn zijn als je even langs het voorstelrond topic gaat om je daar even voor te stellen. Dan kunnen wij jou allemaal hartverwarmend verwelkomen!

 

klik hier: http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook een veelkomend onderwerp is,is de planeet niburu x planet..onzin of echt? ikzelf geloof er niet in maar als je leest dat er veel astronomen die er meer van wisten ineens ernstig ziek werden of een dodelijk ongeluk kreeg moet er iets zijn? Ach 1 ding is zeker de wereld veranderd dat zien we allemaal als je bewust om je heen kijkt,21 dec zal er niks gebeuren wat wij kunnen zien maar ik verwacht een onrustig 2013.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21-12-12 feestje bij mij voor iedereen die niet saai op de bank ten onder wil gaan..

volgens een geleerde (kff) komt shtf dan een dag later.. ik durf het niet te zeggen maar komen er vanzelf achter :p

 

Vrees dat er een dag later een heleboel mensen gekke dingen gaan doen, omdat ze echt dachten dat er iets zou gebeuren dan. Vrees dat dat heel erg gaat zijn. :(

Of mensen die nu geen rekeningen meer betalen omdat ze denken dat het geen nut meer heeft. Dus komen ook bedrogen uit dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor die dag vrij genomen, gewoon zodat ik niet door die mensenmassa's hoef die allemaal rare dingen zouden kunnen doen/ondernemen. Als mensen al hun huisdieren doden, who knows gaan ze allemaal mensen afknallen om ze te behoeden voor een pijnelijke dood ofzow. Je hebt van die gekken...

 

Ben ik toch liever thuis, met een pilsje in me hand en toekijken of er daadwerkelijk iets gebeurt of juist helemaal niet.

Heb nog zat te doen in huis, kan ik mooi doen in de tussentijd. :) (is bovendien al maanden geleden dat ik een vrije dag heb genomen, dus geen verspilde moeite)

 

Maar ik denk dat er niets zal gebeuren hier in Nederland, maar je kunt het nooit met zekerheid zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMFG! De Microsoft Outlook agenda gaat maar tot 31 augustus 4500! Zo, daar kunnen ze zich over een paar duizend jaar lekker druk om maken, hihihi!

 

En nou kappen met die Maya's, die zijn deaudt.

Wist je dat dan niet? De god van internet bill gates heeft voorspeld dat op die datum de aarde opgeblazen wordt door grote smurf en zijn bende..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...