Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

Preppers.nl Nieuwsbrief komt eraan

Recommended Posts

Beste members,

Het was al enige tijd mogelijk om via de http://preppers.nl homepage je in te schrijven voor onze nieuwsbrief (de eerste moet nog verzonden worden hoor, je hebt nog niks gemist) :) of doe het via deze link: Preppers.nl nieuwsbrief aanmelden.

Het is natuurlijk opt-in, d.w.z. dat iedereen zich eerst moet bevestigen. Je hebt hiervoor zojuist een mail ontvangen, als het goed is.

Waar gaan wij die nieuwsbrief voor gebruiken?

Allereerst ... voor een waaaaaanzinnige gezamelijke inkoopactie die we nu op poten aan het zetten zijn. Ik kan nog even niks verklappen, maar vele prepperwensen zullen hiermee vervuld worden :) Deze actie is zo extreem, dat we hem niet eens op het forum kunnen zetten.

Gaan we jullie ook gek spammen?

Nee, natuurlijk niet! Maar goed dat je het even vraagt, want wij hebben daar ook een &%^#( hekel aan.

Het zal hooguit 1 x per maand zijn, en echt alleen als wij ervan overtuigd zijn dat het belangrijk/interessant is om te mailen.

En vergeet niet: je kan je altijd weer uitschrijven. We gebruiken het nieuwsbriefsysteem van MailChimp en die erg gebruiksvriendelijk voor ons om een mailing mee te maken, maar minstens net zo gebruiksvriendelijk voor jou om je uit te schrijven als je dat wenst.

Dus: Bevestig even die mail die je - als het goed is - inmiddels ontvangen heb. Niks ontvangen en ook niet in je junk-mail filter? Schrijf je dan even zelf in via de homepage (rechts onderin)

Edit: Toch ook even rechtstreekse signup-link erbij gezet, want alleen nieuwe leden kunnen direct bij hun inschrijving aangeven dat ze ook de nieuwsbrief willen ontvangen. Bestaande leden moeten het even via de link doen.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ai ... gaat toch niet helemaal goed, hij gooit em nu 2 x eruit ....

Zal zorgen dat ie vannacht niet verder gaat mailen (om jullie mailbox niet over te belasten) en dan zoek ik het morgen verder uit.

Excuus voor het ongemak!

Deze post delen

Helaas niks ontvangen.

probeerde nog een keer in te schrijven, kreeg ik dat mijn E-mail al bekend is.

Ook niks in andere mail boxen.

Wat nu te doen?:confused:

Deze post delen

Hier wel twee keer. Maar heb hem 1 keer bevestigd. Toen de tweede kwam ging ik hier checken of die hele nieuwsbrief wel klopte. Maar het klopt. Scheelt weer.

Deze post delen

Oh kom er eens kijken, wat er in mijn mailboxje zit..... Kan het alleen niet openen de VCF gaat op zoek naar outlook(heb ik niet):(

Maar wel gereageerd. Kom maar op met je Spam;)

Deze post delen

Kan het alleen niet openen de VCF gaat op zoek naar outlook(heb ik niet):(

Gebruik je webmail? Wellicht even checken in de instellingen of je emails in html formaat bekijkt of in plain tekst.

@Dr.Prepper: hier ook 2x ontvangen maar dat wist je al. Misschien 2x dezelfde distributie lijst geselecteerd. Bij het bevestigen krijg ik jullie postbus nummer etc te zien, dat is vast geen geheim maar een link naar preppers.nl had ik logischer gevonden. Ik ben erg benieuwd naar de eerste nieuwsbrief!

Content-tip: zet een paar interessante forum topics met een korte beschrijving (en link) in de nieuwsbrief, wellicht zorgt dat ervoor dat aspirant of inactieve leden het forum (weer) bezoeken. Wat statistieken (aantal leden, topics, posts, pageviews etc) is ook leuk.

Edit: de bevestigingsmail werd door m'n mail programma (Apple mail) beoordeeld als reclame. Je kan makkelijk aangeven dat dit niet het geval is maar meestal betekend dit dat *iets* in de email eruit ziet als reclame (obvious).

Deze post delen

heb hem ook 2 ker gehad alleen had ik hem meteen verwijderd omdat alles in het engels was en daarom het niet vertrouwde ivm spam enz.

krijg wel vaker van dat soort mailtjes waar je even op het knop moet drukken en voordat je het weet zit er iets in je pc en iedereen kan meekijken.

dus misschien handig om het in het nederlands te doen want zal vast niet de enige zijn die die gedachte had......... of wel natuurlijk:p

Deze post delen

heb hem ook 2 ker gehad alleen had ik hem meteen verwijderd omdat alles in het engels was en daarom het niet vertrouwde ivm spam enz.

krijg wel vaker van dat soort mailtjes waar je even op het knop moet drukken en voordat je het weet zit er iets in je pc en iedereen kan meekijken.

dus misschien handig om het in het nederlands te doen want zal vast niet de enige zijn die die gedachte had......... of wel natuurlijk:p

Goed punt, dat was me ook opgevallen maar vergeten in m'n vorige post. Inderdaad graag in het Nederlands aangezien de 'voertaal' op de website ook Nederlands is.

Deze post delen

Ook niets ontvangen hier. Zal vandaag even afwachten, anders schrijf ik me alsnog in via de FP :D

Ben benieuwd wat voor nieuwige nieuwigheden jij ons te melden hebt :p

Deze post delen

Krijg het met geen mogelijkhied geopend, Gmail gaat er een eigen leven mee leiden, krijg dit te zien

Preppers.nl_Nieuwsbrief.vcf

1 kB Importeren in contactpersonen Downloaden

Welke optie ik kies maakt niet uit,

optie 1;

Deze contactpersonen zijn geïmporteerd, maar nog niet samengevoegd.Duplicaten zoeken en samenvoegenMeer informatie

Preppers Support

support@preppers.nl

Postbus 20x Amersfoort, UT 380 xx Netherlands

Mijn contactpersonen

Geïmporteerd op 27-11-12 1

Optie 2;

Startinstellingen van microsoft oulook 2010

BLA BLA .....

Vanmidag komt mijn zoon langs, is automateriserings expert.

Ik Wil de voordelen ook niet missen:)

Deze post delen

Niets ontvangen hier, ik zal nog even geduld hebben, maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig.

Ik ben onderhand zo vaak op de site dat er niets meer uit mijn handen komt en ik moet natuurlijk ook nog tijd overhouden om te preppen.

Deze post delen

@dR3 Ik gebruik een zwaar dichtgetimmende thunderbird en heb alle settings van buitenaf staan naar outlook, dus vandaar. Is een zeer grove en primitieve manier van beveiligen en werkt hier blijkbaar ook op:)

Deze post delen

Ik zou het ook wel interessant vinden om me in te kunnen schrijven voor een wekelijkse nieuwsbrief met een samenvatting van alle interessante topics :)

Deze post delen

Stom van me, had er geen moment aan gedacht om te checken of de mails wel gewoon NL waren. Is Engelstalig systeem namelijk.

Heb het nu aangepast, maar iedereen die em al heeft gekregen heeft daar niks meer aan :) maar wel alle volgende ontvanger.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...