Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Zie de mensen-massa rennen voor Chinese rommel spullen (geen prep spullen) **Videos**

Recommended Posts

Het is dus weer black friday geweest en de hebzucht slaat helemaal op tilt en de preppers weten dus al hoe het gaat als er echte plunderingen uitbreken, alvast een vreedzaam voorproefje;)

Running of the Sheep 2012: “Look At You Slaves Lined Up For Your Chinese Goods” **Videos**

It’s the 2012 Annual Running of the Sheep in America, and this year has shaped up to be much like those of Black Friday’s past – long lines, stampedes, fights, pepper sprayings, shootings, arrests and total madness.

Watch as Americans the country over fight for cheap, off-brand, worthless products that’ll be broken by this time next year.

ZIE DE VIDEO'S OP DEZE LINK (KLIK)

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Running of the Sheep 2012: “Look At You Slaves Lined Up For Your Chinese Goods” **Videos**

It’s the 2012 Annual Running of the Sheep in America, and this year has shaped up to be much like those of Black Friday’s past – long lines, stampedes, fights, pepper sprayings, shootings, arrests and total madness.

Watch as Americans the country over fight for cheap, off-brand, worthless products that’ll be broken by this time next year.

Black Friday 2012 -- Shoppers Fight Over Cheap Deals

http://www.forbes.com/sites/adriankingsleyhughes/2012/11/24/black-friday-2012-shoppers-fight-over-cheap-deals/

Deze post delen

Echt ronduit belachelijke situaties in die video's. Dat mensen riskeren om doodgedrukt te worden door een waanzinnige massa en hard neergemept te worden door een paar opgefokte politieagenten (met bijbehorende aanklacht wegens verzet tegen arrestatie en winkeldiefstal) om een paar procentjes korting te krijgen op goedkope Chinese rommel die na een jaar alweer weggegooid kan worden.:mad:

Deze post delen

wauw, als mensen dit al doen bij aanbiedingen, hoe zou het dan wel niet tekeer gaan bij winkels WTSHTF...

Dan gaan er dooien vallen, vechten om potjes baby voeding omdat papa niet heeft geprept en met het broodmes en de bijl op zak naar de Albert Heijn gaat...waar al duizend man de schappen leegrooft....en de preppers lopen naar hun voorraad kast, zetten een kopje thee, pakken rustig de planken en spijkers en timmeren de ramen dicht. Water-check, kachel-check, brand blusser-check, radio opwinden en rustig luisteren naar de opwinding buiten.

Deze post delen

Het is dus weer black friday geweest en de hebzucht slaat helemaal op tilt en de preppers weten dus al hoe het gaat als er echte plunderingen uitbreken, alvast een vreedzaam voorproefje;)

ZIE DE VIDEO'S OP DEZE LINK (KLIK)

Ik wordt hier misselijk van.

Wat een stom volk,Moet er niet aan denken dat voor mijn deur te hebben !

Nu nog een paar AL Q sympathisanten ertussen en dan is het helemaal kebab.

Deze post delen

En dat terwijl er nog geen shit aan de knikker zit... Moet ja nagaan als er allerlei voorzieningen wegvallen... What een rampzaligheid! Tenminste, totdat ze tot bedaren komen en realiseren dat dat nog niets eens het ergste is. Straks moet je gewoon vechten voor een zakje meel of koffiefilters. Gelukkig vermijd ik altijd dit soort mensenmassa's, ze hadden ooit es (pakweg 10 jaar geleden) een super geweldige slaapbank te koop bij de V&D op zo'n koopdag, wilde die bank wel hebben maar toen ik zag hoeveel mensen er in die winkel waren heb ik ervanaf gezien.

Maar dit zal ook wel zoiets dergelijks worden als ze voedselpakketten gaan verstrekken naar Nederland als wij in een situatie komen dat we geen eten meer hebben. Staan ze ook met z'n allen voor die hekken bij het vliegveld als een stelletje hongerige zombies. (en ergens toch ook wel weer begrijpelijk)

Deze post delen

Straks moet je gewoon vechten voor een zakje meel of koffiefilters.

Dat kan ik nog begrijpen maar dat mensen elkaar de kop in willen slaan voor luxe producten gaat me echt te ver.

Deze post delen

Nederlanders worden ook erg wild als er iets gratis is... (voorbeeldje)

Daarom wil ik er niet bij zijn als er trucks staan om gratis soep en brood uit te delen aan hongerige massa's.

Deze post delen

Heb je op zoveel plekken in de wereld en ook in Nederland. Mensen met wat minder te besteden en dan toch een leuk cadeautje willen kopen voor kerst voor hun kind, partner etc. Ik kan het ook wel weer begrijpen. Gevoel bij mij als prepper-->Toch fijn idee dat ik en velen op dit forum niet zo in de rij hoeven te staan als er iets aan de hand zou zijn.

Zoals je je zegt roeier.

Deze post delen

Daarom wil ik er niet bij zijn als er trucks staan om gratis soep en brood uit te delen aan hongerige massa's.

Maar als je low-profile wilt blijven zul je toch meedoen anders zal de omgeving ook wel denken van "hey, waarom is hij er niet bij geweest?"

Hoeft niet elke keer aanwezig te zijn maar gewoon om geen aandacht op jezelf te wekken.

Deze post delen

Heb je op zoveel plekken in de wereld en ook in Nederland. Mensen met wat minder te besteden en dan toch een leuk cadeautje willen kopen voor kerst voor hun kind. Ik kan het ook wel weer begrijpen.

De meerderheid van die video'tjes ging over Samsung Galaxy's en lingerie.. Nu begrijp ik dat Amerikanen er ietwat andere normen en waarden opna houden, maar dat zijn geen zaken die ik voor mijn kinderen zou kopen.

Komt daar nog bij dat het aantal mensen dat daar met cash betaalt ipv de creditcard een workout te geven, op de vingers van één hand te tellen is.

Maar als je low-profile wilt blijven zul je toch meedoen anders zal de omgeving ook wel denken van "hey, waarom is hij er niet bij geweest?"

Mensen die hongerig en wanhopig zijn vergeten even de luxe van het oud-Hollandsche 'buren-gluren'. En ik denk ook niet dat er bij de truck koppen geteld worden van de mensen die er niet waren.

Deze post delen

Nederlanders worden ook erg wild als er iets gratis is... (voorbeeldje)

Helemaal mee eens!! Nog een leuk voorbeeld, bijna vechten om een gevechtsrantsoen: http://www.digibron.nl/search/share.jsp?uid=00000000012ddd24d31ba50c0c32dfaf&sourceid=1011

Deze post delen

Afgelopen vrijdag was het weer zover, black friday waarbij mensen zichtbaar veranderen om maar weer spullen voordeliger te kunnen scoren en daarbij blijkbaar alles is toegestaan om te pakken wat je hebben wilt.

zelf vind ik dit zeer beangstigende momenten en kijk ik meestal daarna de youtube filmpjes om te zien wat er gebeurt als een grote groep mensen een gebouw binnen stormen hierdoor kun je zien wat voor impact het zou kunnen hebben wanneer zoiets bijvoorbeeld in een supermarkt in nederland zou gebeuren. Ook de decembermaand komt er weer aan en hebben supermarkten 3-4 keer zoveel vracht als normaal, toch is de dag voor de kerst de winkel zo goed als leeg. Hierdoor besef je weer dat het toch heel fijn is om een voorraadje te hebben want moet er niet aan denken om in zulke situaties nog naar een winkel te moeten.

Deze post delen

Hierdoor besef je weer dat het toch heel fijn is om een voorraadje te hebben want moet er niet aan denken om in zulke situaties nog naar een winkel te moeten.[/color]

Exact.

Bij deze 'black friday' toestanden gaat het om totaal onnodige zaken, luxe artikelen etc.

Wat nu als het gaat om primaire levensbehoeften bij een naderende SHTF? Zie de excessen dan maar in het kwadraat.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...