Ga naar inhoud
GENEGEERD

Teaser trailer van de film 'World War Z' toont zombies en destructie

NightOwl
 Share

Recommended Posts

De eerste teaser trailer voor de film World War Z is verschenen. Het project dat vele tegenslagen ondervond verschijnt naar verwachting op 21 juni 2013 in de bioscoop.

Het verhaal van de film World War Z is een aanpassing op Max Brooks' post-apocalyptische verhaal met dezelfde titel. Een VN-werknemer heeft een race tegen de klok en het lot als hij de wereld rond moet reizen om een dodelijke zombieuitbraak te stoppen. In de hoofdrollen zijn onder meer Brad Pitt, Bryan Cranston, Mireille Enos, James Badge Dale, Elyes Gabel en Julia Levy-Boeken te zien

De film is geregisseerd door Marc Forster (Quantum of Solace), die deze herfst voor zeven weken aan heropnames moest maken. Het scenario dat Matthew Michael Carnahan eerder schreef is dit jaar door Damon Lindelof (Prometheus) in de prullenbak gegooid en uiteindelijk flink herschreven, met adviezen door Drew Goddard (Cabin In The Woods).

Bron: Fok.nl

http://www.youtube.com/watch?v=5Bc7W95UHKw

Lijkt me een mooie film te worden!!

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik raad iedereen aan de film 'Invasion of the Body Snatchers' te kijken. Ik heb regelmatig het gevoel dat 90% van de bevolking al veranderd is in een zombie. Ze zijn slaven van het Systeem en niet voor rede vatbaar. Ze kunnen niet denken maar geloven en doen alles dat Grote Broer dicteert. Wat Grote Broer zegt is voor hen altijd waar, en Grote Broer heeft het beste met je voor. Lees ook 1984 van George Orwell.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...