Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zelf voorzienend leven in bijvoorbeeld Spanje


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Ik krijg wekelijks wat mails van makelaars van Europese landen met daarin super aanbiedingen van huizen die te koop staan met potentie (althans zo worden ze aangeboden).

 

Ik kreeg net een mail van http://www.parasolnetworks.com/ die actief is in Spanje en kwam deze aanbieding tegen. Ik weet niet of er mensen op dit forum zoeken of interesse hebben hierin maar dacht laat ik het eens plaatsen. Mochten er mensen heel erg geinteresseerd zijn in dit onderwerp en hulp nodig hebben dan hebben wij hiervoor een netwerk die jullie hierbij kunnen helpen.

 

457539.jpg.65d1b86133ebe0feefe07696ba7224c9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

Klinkt allemaal leuk buitenland wonen maar wat moet je daar. Word je daar gelukkig?

Zelf werk ik in Afrika en woon in frankrijk. Ik woon in frankrijk niet omdat ik daar wilde wonen maar omdat ik mijn geliefde een schone francaise is.

Ondanks dat ik het erg naar mijn zin heb is het toch niet zoals in nederland. je gaat die kleine dingen missen.

 

Veel Amerikaanse collega's wonen ergens in Vietnam, philepijnen, thailand of een of ander exotisch land. Het feit dat ze veel klagen zegt voldoende. Om als westerse blanke in een ontwikkelingsland te gaan wonen is gewoon erg duur en valt erg tegen. Wij zijn seizoenen gewent. Wij hebben een winter gewoon nodig dit "lucht op"

 

Ga niet zomaar verhuizen velen zijn voor u gegaan maar ook velen zijn terug gekomen. Vakantie is iets ander dan er echt gaan wonen.

MAX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens Max: dit rare kikkerlandje met z'n bonte verzameling aan inwoners,talen, dialecten en culturen plus haar af en toe absurde bekrompenheid, blijft toch de wieg zijn waar mijn ouders mij zo liefdevol in gelegd hebben.

De bijna enige reden om een verhuizing naar veel hoger gelegen terrein te overwegen, zou het wassende water (tsunami tijdens de aarde omrolling) zijn. Door velen uit natuurvolkeren wordt geadviseerd om dan minstens op 1000 meter hoogte te vertoeven, ver van rivieren, waterbekkens en bergmeren vandaan.

De tweede reden zou zijn om ver bij de hordes niet-voorbereiden vandaan te zijn om zo makkelijker met have en goed te kunnen overleven. In Nederland is dat totaal onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...