Ga naar inhoud
GENEGEERD

2 reviewers gezocht voor het boek: "21 december 2012 -Het aftellen is begonnen.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Zijn er hier gebruikers die dit boek gratis toegestuurd willen krijgen in ruil voor een review op Preppers.nl? Graag mij even een berichtje sturen en ik regel het voor jullie.

 

http://www.jeanpaulcolin.nl/21-december-2012-het-aftellen-is-begonnen-nu-verkrijgbaar/

 

Vulkaanuitbarstingen, tsunami’s, een nucleaire ramp, of misschien wel het einde der tijden… Wat staat onze aarde te wachten op 21 december 2012?

 

In 21 december 2012 – Het aftellen is begonnen voorspellen twaalf auteurs op geheel eigen wijze wat deze dag ons gaat brengen. Hun boodschap ligt verscholen in een zinderend, beangstigend of aangrijpend verhaal. Aan elk verhaal liggen wetenschappelijke feiten of spirituele inzichten ten grondslag.

 

Wie van de auteurs heeft het bij het rechte eind met betrekking tot de (apocalyptische) gebeurtenissen op 21 december?

 

Met bijdragen van: Roos Boum, Désirée Wassenaar, Carien Touwen, Marjan Brouwers, Christine Linneweever, Jean-Paul Colin, Marjet Maks, Henry de Hoon, Wendy Ebus, Suzanne Peters, Samantha Kraak en John Brosens. Allen geven zij een korte toelichting op hun verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Zijn er hier gebruikers die dit boek gratis toegestuurd willen krijgen in ruil voor een review op Preppers.nl? Graag mij even een berichtje sturen en ik regel het voor jullie.

 

http://www.jeanpaulcolin.nl/21-december-2012-het-aftellen-is-begonnen-nu-verkrijgbaar/

 

Je kunt mij er beter geen sturen, want dat wordt een review op 22 december in de vorm van een collectieve boekverbranding samen met mijn mede preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MissBir is nummer 2. Ik zal de uitgeverij vragen of er nog een 3de in zit anders Marco.

 

Dat zou helemaal top zijn, ik lees normaal gesproken aardig wat boeken per jaar, echter is de tijd tot het einde van het jaar schaars.

Ben benieuwd!

En Rothbard, klopt als een bus, maar mochten we er dan allemaal nog zijn, blijft het, denk ik, interessant leesvoer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou helemaal top zijn, ik lees normaal gesproken aardig wat boeken per jaar, echter is de tijd tot het einde van het jaar schaars.

Ben benieuwd!

En Rothbard, klopt als een bus, maar mochten we er dan allemaal nog zijn, blijft het, denk ik, interessant leesvoer.

 

De uitgeverij wilde het maximaal houden op 2 boeken om te versturen. @JohnVonSchutz en @marco v Volgende keer meer geluk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

Volgens mij heb ik me al een paar keer voor reviews gemeld.. :-)

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik me al een paar keer voor reviews gemeld.. :-)

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

 

Boek reviews zijn "ad hoc". We worden gevraagd door de uitgeverij of schrijver of onze leden hun boeken willen reviewen. Hopelijk kunnen veel mensen hiervan gebruik maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...