Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gekleurde stickers op eten en drinken


heliport

Aanbevolen berichten

ik loop te denken om mijn voorraad te gaan stikkeren met kleurtjes i.p.v. elke keer die kleine lettertjes te hoeven lezen , alleen waar koop je dat?

 

Via google kom je alleen bij groothandels , die er een minimum van 5000 per kleur willen verkopen (mischien wel leuk voor uberpreppers)

 

Iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik loop te denken om mijn voorraad te gaan stikkeren met kleurtjes i.p.v. elke keer die kleine lettertjes te hoeven lezen , alleen waar koop je dat?

 

Via google kom je alleen bij groothandels , die er een minimum van 5000 per kleur willen verkopen (mischien wel leuk voor uberpreppers)

 

Iemand raad?

 

Kijk eens bij de Action, die verkopen ook gekleurde post-its, beetje extra lijm of een plakbandje?. Of je kunt nu ook zoeken naar rolletjes Maskingtape (bijv. Hema of webwinkels) oftewel Washitape, dat is een herbruikbaar plakband op een rol in allerlei kleurtjes en kun je gewoon op schrijven. http://livwow.nl/2012/06/masking-tape-van-de-hema-inspiratie/ .

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht kun je iets met elektro-isolatietape? vooral de goedkope plakken vaak vreselijk goed, vooral na een paar dagen :) laatst zag ik van die pakjes met 5 rolletjes bij de lokale ijzerwaren/gammaconcurent voor 1 euro, meerdere kleuren en combinaties, gewoon kleine stukjes van af knippen en dan kom je een heel eind, denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik loop te denken om mijn voorraad te gaan stikkeren met kleurtjes i.p.v. elke keer die kleine lettertjes te hoeven lezen , alleen waar koop je dat?

 

Via google kom je alleen bij groothandels , die er een minimum van 5000 per kleur willen verkopen (mischien wel leuk voor uberpreppers)

 

Iemand raad?

 

Kijk eens bij deze jongens (Dijkgraaf-Rijsdorp). Zij hebben etiketten in alle kleuren en maten. Zo kun ook je eigen HACCP stickers maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week alles uit een kast gehaald en gesorteerd. Er zaten een paar dingen bij die bijna over datum zijn. Nu kan de kast er weer tegen tot volgend jaar. Ik schrijf tegenwoordig met een stift de THT-datum bovenop het product. De kleine cijfertjes zijn vaak lastig te vinden en extreem klein.

 

Stickeren is op zich interessant, zeker als je voor ieder jaar waarop de THT-datum afloopt een kleur aanhoudt. Dus 2013 groen, 2014 rood, 2015 geel, enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...