Ga naar inhoud
GENEGEERD

Doomsday preppers seizoen 2


prepper053

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Bunkerprepper

Prachtig om te zien..

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preppers, het moment is daar! het begin van seizoen 2 is er, ik vond de eerste aflevering op you-tube. dus... enjoy.

 

[video=youtube_share;USd5qgvOJL4]http://youtu.be/USd5qgvOJL4

 

Heerlijk, volgevreten amerikanen kijken die alle gevoel van realiteit uit het oog hebben verloren en compleet doorgedraaid zijn. Kostelijk vermaak.

Wel weer zielig van die kip, jagen ze die spijkers nou door de kop heen ? Dat is dan weer nergens voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah, overgewicht is daar een extreem probleem. als ik naar die eerste vent kijk "big al" dan voel ik me weer verdomt goed in mijn vel. wel raar dat de "experts" niets erover hebben gezegd. Die liep als de pinguin uit een batman film hahaha ik mag eigenlijk niet lachen, want het is wel een ernstig probleem. maar een rare vraag, is het gebruik van een allesbrander wel verstandig in een ondergrondse bunker?? ik weet dat hij bang was voor de straling en dergelijke, maar dan kan je toch geen allesbrander gebruiken als je veilig wilt zijn tegen straling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we deze serie liever kwijt dan rijk zijn. Geeft totaal de verkeerde indruk, men denkt al gauw dat iedereen die zich voorbereid een bunker in de achtertuin heeft en meer wapens dan de gemiddelde legerkazerne. :(

 

Het woord prepper werd ooit bedacht zodat men zich kon distantieren van de survivalists (wat deze mensen eigenlijk zijn) maar dat is door deze serie overbodig geworden, Preppen is nu een synoniem voor survivalism.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we deze serie liever kwijt dan rijk zijn. Geeft totaal de verkeerde indruk, men denkt al gauw dat iedereen die zich voorbereid een bunker in de achtertuin heeft en meer wapens dan de gemiddelde legerkazerne. :(

 

Het woord prepper werd ooit bedacht zodat men zich kon distantieren van de survivalists (wat deze mensen eigenlijk zijn) maar dat is door deze serie overbodig geworden, Preppen is nu een synoniem voor survivalism.

 

Tjah als mensen er iets voor zetten, word het wat anders. Ieders prept hier waarvoor hij wilt, klaar en wil je het niet zien...zenders genoeg. Of eigenlijk zijn de overige mensen die ons hier apart vinden en preppen niet snappen zelf apart of raar ;-)

Het is maar niet hoe je ertegenaan kijkt. Maar ik lig er niet wakker Tyrion, gewoon kijken wat je ervan opsteekt of zien wat ze verkeerd. Ik zie het als vermaak en analyseer het, das veel leuker ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het anderhalve week geleden al gezien.

Diep triest, dat jochie van 15, als dat de toekomst moet zijn?

 

En heb je zijn moeder gezien dan die het maar gelaten toelaat,Dan die bullshit schiet oefeningen in de tuin.

Waar zij dan maar bij zit als een zak zout.

Totaal onverantwoord zo.

Schop onder hun reet kunnen van mij krijgen.Waar is zijn vader??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woord prepper werd ooit bedacht zodat men zich kon distantieren van de survivalists (wat deze mensen eigenlijk zijn) maar dat is door deze serie overbodig geworden, Preppen is nu een synoniem voor survivalism.

 

Dat klopt,Helaas wordt men nu geradicaliseerd en over 1 kam getrokken met die extremisten in de serie.

Die serie is niet representatief voor ons,Daar heb je ook gelijk in.

Wel als avondvulling met daarna extreem couponnen race en daarna hoarders daarna weer wat anders wat met extreem veel eten te maken heeft.

En zij maar zingen BjoetieFOOLS Ameeriekaa.En daar hebben ze ook een punt in dat lied de fools.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah, overgewicht is daar een extreem probleem. als ik naar die eerste vent kijk "big al" dan voel ik me weer verdomt goed in mijn vel. wel raar dat de "experts" niets erover hebben gezegd. Die liep als de pinguin uit een batman film hahaha ik mag eigenlijk niet lachen, want het is wel een ernstig probleem. maar een rare vraag, is het gebruik van een allesbrander wel verstandig in een ondergrondse bunker?? ik weet dat hij bang was voor de straling en dergelijke, maar dan kan je toch geen allesbrander gebruiken als je veilig wilt zijn tegen straling?

 

ik denk dat ze gewoon graag een werkwoord wilden :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dieptrieste verschijning die jongen met een flinke kronkel tussen zijn oren. Hij neemt zijn eigen moeder nog niet eens in bescherming, mocht zich een SHTF voordoen, deze puberrambo. Wat dat betreft, hopelijk loopt deze zombiekiller vooraan wanneer de pleuris uitbreekt, opgeruimd staat netjes. Een belediging voor alle preppers.

 

En heb je zijn moeder gezien dan die het maar gelaten toelaat,Dan die bullshit schiet oefeningen in de tuin.

Waar zij dan maar bij zit als een zak zout.

Totaal onverantwoord zo.

Schop onder hun reet kunnen van mij krijgen.Waar is zijn vader??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we deze serie liever kwijt dan rijk zijn. Geeft totaal de verkeerde indruk, men denkt al gauw dat iedereen die zich voorbereid een bunker in de achtertuin heeft en meer wapens dan de gemiddelde legerkazerne. :(

 

Het woord prepper werd ooit bedacht zodat men zich kon distantieren van de survivalists (wat deze mensen eigenlijk zijn) maar dat is door deze serie overbodig geworden, Preppen is nu een synoniem voor survivalism.

 

 

ik denk dat het entertainment is in de eerste plaats, mensen vergeten vaak dat het een show is en dat ze kijkers moeten trekken. realiteit is gewoon een stuk minder entertainment.

Je kan mij niet vertellen dat iemand een explosieven firma in huurt om het grond los te maken en daarna met een schep begint te graven. ik heb het gevoel dat de mensen van nat. geo. een behoorlijke inbreng hebben gehad over hoe een aflevering werd en dat ze de deelnemers ook wel tegemoet zijn gekomen met bijvoorbeeld gear.

 

het is aan de mensen die kijken om te oordelen wat ze ervan vinden, de meesten weten dat het maar een show is en dat men het met een korreltje zout moet nemen. Maar ja, er zijn ook mensen die denken dat GTST echt is en als je vraagt met een foto wie dat is roepen ze allemaal: dat is sjors van GTST, vraagje daarna de naam van de echte persoon dan weten ze het niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het anderhalve week geleden al gezien.

Diep triest, dat jochie van 15, als dat de toekomst moet zijn?

 

tja, je kan niet vroeg genoeg beginnen. wat ik jammer vind is dat zijn eigen moeder hem er niet in ondersteunt, je hoeft zelf niet te preppen, maar je kan je kind wel steunen in iets waar hij gepassioneerd in is. Had ze hem bijvoorbeeld een survival boekje gegeven dan was dat vuur niet zo uit de hand gelopen. het zijn de kleine dingen die tellen en die op den duur grote verschillen kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dieptrieste verschijning die jongen met een flinke kronkel tussen zijn oren. Hij neemt zijn eigen moeder nog niet eens in bescherming, mocht zich een SHTF voordoen, deze puberrambo. Wat dat betreft, hopelijk loopt deze zombiekiller vooraan wanneer de pleuris uitbreekt, opgeruimd staat netjes. Een belediging voor alle preppers.

 

zoals hij en zijn vrienden een vuur maken is ze zonder hem beter af, sorry moest het ff kwijt.

 

ik denk dat men niet zoveel deelnemers had voor het 2e seizoen en dat ze proberen het jongere publiek te trekken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik doe aan survival en preppen maar lijk in de verste verte niet op wat deze amerikanen laten zien,maar ik denk dat je dit ook van een andere kant moet bekijken .

namelijk zou jij als prepper jou en je spullen en eventueel wapens zo aan de buitenwereld tonen.

zo van kijk wat ik heb en als het dan gebeurt dat iedereeen weet waar hij even winkelen kan .

ook moet je het bekijken van de tv kant als het preppers zijn zoals jij en ik zou er dan zoveel naar gekeken worden,het lijkt wat op man bijt hond hier in nederland ,daar nemen ze ook niet de meest doorsnee mensen voor.

voor mij is het meer amusementwaarde met hier en daar een redelijk tot goed idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we deze serie liever kwijt dan rijk zijn. Geeft totaal de verkeerde indruk, men denkt al gauw dat iedereen die zich voorbereid een bunker in de achtertuin heeft en meer wapens dan de gemiddelde legerkazerne. :(

 

Het woord prepper werd ooit bedacht zodat men zich kon distantieren van de survivalists (wat deze mensen eigenlijk zijn) maar dat is door deze serie overbodig geworden, Preppen is nu een synoniem voor survivalism.

 

Leuk zo'n woord: Prepper betekent : idioot die zich nogal overdreven voorbereidt en zich tot op het bot toe bewapent. :-) (in de media dan, niet wij hier op dit forum natuurlijk :-) )

In ieder geval een meisje van 4 dat met een geweer leert schieten, het moet niet gekker worden.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zo'n woord: Prepper betekent : idioot die zich nogal overdreven voorbereidt en zich tot op het bot toe bewapent. :-) (in de media dan, niet wij hier op dit forum natuurlijk :-) )

In ieder geval een meisje van 4 dat met een geweer leert schieten, het moet niet gekker worden.

 

Wel kan nog gekker,Let maar op wat nu weer naar de club komt om lid te willen worden?.

15 jarigen die de show hebben gezien en denken dat het er hier ook zo aan toegaat!

 

Nu dan 4 jarigen met een .22 ??.Daar gaan de teletubbies.Die kerel krijgt van mij een schop onder zijn rug,Voorkant !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, je kan niet vroeg genoeg beginnen. wat ik jammer vind is dat zijn eigen moeder hem er niet in ondersteunt, je hoeft zelf niet te preppen, maar je kan je kind wel steunen in iets waar hij gepassioneerd in is. Had ze hem bijvoorbeeld een survival boekje gegeven dan was dat vuur niet zo uit de hand gelopen. het zijn de kleine dingen die tellen en die op den duur grote verschillen kunnen maken.

 

Waar is zijn vader?? Die vrouw is de wanhoop nabij.

Die weet echt niet wat dat joch met zijn maatjes uitspoken.

Ze laat hem maar zijn gang gaan om hem zoet te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dieptrieste verschijning die jongen met een flinke kronkel tussen zijn oren. Hij neemt zijn eigen moeder nog niet eens in bescherming, mocht zich een SHTF voordoen, deze puberrambo. Wat dat betreft, hopelijk loopt deze zombiekiller vooraan wanneer de pleuris uitbreekt, opgeruimd staat netjes. Een belediging voor alle preppers.

 

Zielige vertoning zo,Iets anders kan ik er op het moment niet voor verzinnen.

Heb je zijn kastje op zijn school gezien met die russische miereneter erin?De lord mag weten wat ie er nog meer in heeft verstopt!

Als hij gepest wordt komen wij er hier ook wel achter in het 8 uur journaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je zijn moeder gezien dan die het maar gelaten toelaat,Dan die bullshit schiet oefeningen in de tuin.

Waar zij dan maar bij zit als een zak zout.

Totaal onverantwoord zo.

Schop onder hun reet kunnen van mij krijgen.Waar is zijn vader??.

 

Ha, het moet niet gekker worden; iemand die denkt dat mishandeling een goede manier is om een kind te corrigeren levert kritiek op de opvoeding van iemand anders. En die 'bullshit schiet oefeningen' in de tuin zorgen er wel voor dat hij straks niet tot pulp geslagen wordt voor zijn voedsel. Omgedraaide wereld zo, jij bent degene die totaal onverantwoord is.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, het moet niet gekker worden; iemand die denkt dat mishandeling een goede manier is om een kind te corrigeren levert kritiek op de opvoeding van iemand anders. En die 'bullshit schiet oefeningen' in de tuin zorgen er wel voor dat hij straks niet tot pulp geslagen wordt voor zijn voedsel. Omgedraaide wereld zo, jij bent degene die totaal onverantwoord is.

 

Volgens mij bedoelde hij dat die moeder een schop onder haar achterste verdiende.....

 

los daarvan... wat doe je fel zeg...

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...