Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nat.Geo en Sandy

Gast IsaBo
 Share

Recommended Posts

National Geographic heeft (nu al) een documentaire gemaakt van orkaan Sandy. Ik heb net slechts de laatste 10 minuten gezien maar vond de beelden weer erg verontrustend en het versterkte mijn prepper gevoel. Straks om 2 uur wordt het weer uitgezonden.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Net op BBC ook een docu zitten kijken...

Zette ons wel erg aan het denken, zelf een discussie opgewekt! (wat goed is natuurlijk!)

Mensen die omkomen, omdat ze hun vrouw en kinderen laten evacueren, en zelf (hij en oudste zoon) het huis blijven "bewaken" (wel erg amerikaans, moet ik toegeven)...

Hoe dom kun je zijn??? van de ene kant...

Van de andere kant... vorig jaar werd er ook een waarschuwing afgegeven, en toen gebeurde er niets! (denk aan de overdreven waarschuwingen van het KNMI de afgelopen 2 jaar)

Dus hier de discussie, wanneer verlaten we ons huis...Zijn die docu's toch ergens goed voor!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...