Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

De paus heeft gezegd! dus het is zo! de wereld vergaat niet.

Recommended Posts

Paus Benedictus XVI heeft zondag de christenen opgeroepen geen geloof te hechten aan waarschuwingen van doemdenkers dat de wereld zal vergaan op 21 december 2012.

Diverse films promoten het idee dat volgens een oude kalender van de Maya-indianen de laatste dag valt op 21-12-12.

Benedictus zei tijdens het wekelijkse angelusgebed vanuit het raam van zijn paleis dat Jezus ''niet het einde van de wereld beschrijft en dat wanneer hij apocalyptische beelden schetst, dat niet doet als profeet''.

http://www.nu.nl/buitenland/2961472/wereld-vergaat-niet-21-12-12.html

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ojee, de paus.......... Nou, als hij het zegt, dan zal het wel zo zijn. Toch? En Aids komt heus niet door het (piep) zonder condoom, dinges liep over water, en er was ook nog iemand die een broodkruimel kon omgochelen tot een 3-gangen banket ofzo?

Ooooohja. Nou, als je het niet heul erg vindt ga ik gewoon door met preppen, whatever die flierenfluiter met z'n jurk d'r van vinden mag. Lekker koopjes jagen op MP na de 21e.

• 3 weeks later...
Als de paus het zegt zal het wel zo zijn aleluja.

nou daar ben je lekker mee wat die opzetpop zegt ..

ik ben zwaar katholiek alleen doe er geen ruk aan .....

en kijk maar uit anders gaan ze zo nog zeggen dat de paters goed zijn en nooit iets fout doen ..........mmmmmmmmmmmmmmmmm

Dan zijn de paus en de Maya's zelf het met elkaar eens. De Maya bevolking zegt zelf niet in die onzin te geloven dat 21 dec. 2012 de laatste dag is. De mayakalender geeft gewoon het einde van een tijdperk aan.

Als ik op 31 dec. het laatste blaadje van mijn WC kalender afscheur, is het toch ook niet gedaan met de wereld? (of ik moet per ongeluk een enorme gassende hoop gelegd hebben, sorry dat is geen humor voor een dame :-)

.................

Benedictus zei tijdens het wekelijkse angelusgebed vanuit het raam van zijn paleis dat Jezus ''niet het einde van de wereld beschrijft en dat wanneer hij apocalyptische beelden schetst, dat niet doet als profeet''.

Jazeker! , Ik stond naast hem op het balkon en iedereen op het St. Pietersplein vroeg zich af wie die vent is die naast @vheeswijk stond.

ligt mischien aan mij.. in de regels staat dat er niet over geloof gepraat mag worden..

nu weet ik dat het vaticaan zus en zo heeft gezegt over 21-12 ok kan prepper gerelateerd zijn.. maar ik vind het erg jammer dat er mensen zijn die dit een goed moment vinden om hun zegje te doen over christendom of andere geloven..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...