Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fifo


Arisaka

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Die systemen in de USA heb ik ook gezien. Ik heb daar niet echt plek voor, maar zat ook al te denken hoe ik zo'n systeem kan gaan hanteren. Moet nu steeds achterste blikken pakken en dat is niet handig.

 

Denk dat ik maar van links naar rechts ga werken. Dus links nieuwe voorraad en rechts eerste opmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij eten zelden uit blik... Zolang het kan eten wij lekker vers. Ik heb alles per half jaar georganiseerd. Dus THT eerste helft 2014 en tweede helft 2014. En zo ook voor 2015 en één stuk voor 2016, want daar heb ik niet zoveel van... Maar ik ga er van uit dat alles in blik en pot veel langer mee gaat dan de THT dus eigenlijk is het gewoon meer om het straks makkelijker na te kijken allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

Leuk ding! Neemt inderdaad wel wat plek im beslag, maar toch een leuk ding! :)

 

 

Bunkerprepper

 

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.

Methods are many, principles are few;

Methods always change, priciples never do.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij eten zelden uit blik... Zolang het kan eten wij lekker vers. Ik heb alles per half jaar georganiseerd. Dus THT eerste helft 2014 en tweede helft 2014. En zo ook voor 2015 en één stuk voor 2016, want daar heb ik niet zoveel van... Maar ik ga er van uit dat alles in blik en pot veel langer mee gaat dan de THT dus eigenlijk is het gewoon meer om het straks makkelijker na te kijken allemaal.

 

Wij eten idd ook weinig uit blik, maar af en toe voor de snelle hap... Goede tip om het op half jaar te gaan sorteren, ga ik ook doen, thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...